1. leht 2-st

Plokikaane paksus ? ja surve aste.

Postitatud: 22 Okt 2015 02:00
Postitas Lepik
Sai alustatud 412 mootori remondiga ja tekkis selline küsimus et. Kuna bensiiniks on nüüd 95 ,kas on vaja ka plokikaant veits maha lasta lihvida,et surveastet suurendada, või ei ole see vajalik. Kuna tuleb tavaline tänavasõidu auto , ei ole iga KW oluline ,küll aga on oluline see,et mootor kestaks kaua.Kas tavalise kaanega ja 95 bensuga põletab klapid ära või ei juhtu midagi ? Kas 93 ja 95 bensu vahe on nii suur ,et seda tööd on vaja ette võtta. Ma tean ,mis teooria surveastmete ja bensu põlemiskiiruse kohta seletab,kuid kuidas on asi praktikas,kas on vaja ilmtingimatta kaanel veits maha võtta või ei. Ja kui just peab võtma maha ,siis kui palju ?
Või on vene tehnika nii tugev,et kannatab selle 95 bentsu ka ära ? :help Tänan. Lepik.

Re: Plokikaane paksus ? ja surve aste.

Postitatud: 22 Okt 2015 07:35
Postitas Martpoiss
Kannatab ilusti. Isegi deforss mootoriga ei ole probleeme.

Re: Plokikaane paksus ? ja surve aste.

Postitatud: 22 Okt 2015 07:43
Postitas stern100
Aga kaane lihv ja suurem surveaste annab kütuse kokkuhoiu küll ;)

Re: Plokikaane paksus ? ja surve aste.

Postitatud: 22 Okt 2015 11:09
Postitas hard0

Re: Plokikaane paksus ? ja surve aste.

Postitatud: 22 Okt 2015 18:44
Postitas moskiito
ei ole seal midagi vaja kaant maha lihvida, õiged kolvid sisse, sissesõit ära teha mootorile ja kestab väga pikkalt. Ökonoomsust taga ajada siis peab peal olema korralik töökorras karpa ja asjad peavad olema õieti reguleeritud. Paraku iga isend on umamuudu ning iga ratsu omanik peaks olema võimeline end akäe järgi teda reguleerima. Standardi saab raamatutest jameistrimeestest aga tead, oma on ikka oma.

Re: Plokikaane paksus ? ja surve aste.

Postitatud: 22 Okt 2015 19:11
Postitas BergIE
Mina vahetasin kogu mootori sisu uue vastu. Oli D mootor ja 100 sõitnud. Kaan sai ka uus(ürgaegadest pärit kaan, täiskomplektsuses, mõtlen klapid ja võllid). Kaant närisin 0.5 mm. Siiski "klõbiseb" palju. Põhjuseid on sada! Süüte märke uskuda?! Jagajat pole stendinud. Too klõbin tekib pigem 3000 rpm +. Hea on vaakum blokkida ja süüde varajasemaks. Sellega tegelen siiski aktiivselt kevadel. Äkki olid erinevad jagajad? Mina ei tea. Korda see saab. Hr. Lepikul soovitan soojalt kaant lihvida vaid tasapinna puhastamise mõistes. Tihendite paksus on ka kindlasti erinev. Kasutasin "kaasaegset". Rääkisin oma kogemustest, mitte et "naised sauna lava ütlesid niil". Edu!

Re: Plokikaane paksus ? ja surve aste.

Postitatud: 22 Okt 2015 19:21
Postitas Urukoer
D mootoril ja tavamootoril jah erinevad jagajad.
mis vahet ,ei tea aga raamat nii väidab

Re: Plokikaane paksus ? ja surve aste.

Postitatud: 26 Okt 2015 10:27
Postitas SanderV
ma olen 95nega korralikult pähe annud koguaeg ja pole klappidega midagi juhtunud, samuti olen pikalt 98ga sõitnud ja vahest isegi 100 sisse kallanud, pole klappidega veel kunagi probleeme olnud

Re: Plokikaane paksus ? ja surve aste.

Postitatud: 30 Okt 2015 20:20
Postitas MAZ
Üks moment,mis tähendab jagaja on erinev? Minu meelest nad kõik ühesugused,erinevus on vaid selles,et vanema malli jagajal on vasktoruga vaakum,uuemal aga siis plastik toruga. Või on seal veel midagi muud teistmoodi?

Re: Plokikaane paksus ? ja surve aste.

Postitatud: 31 Okt 2015 10:07
Postitas BergIE
Pigem erinevad tsentrifuugi ja vaakumi seaded? Huvitav oleks neid andmeid võrrelda.