1. leht 1-st

Mõni küsimus

Postitatud: 17 Aug 2014 21:39
Postitas Kollakas
Paar küsimust, tegu 408'ga ning soovin teada, mis mootoriõli, käigukasti õli ja diffriõli kasutada? Samuti, kui palju läheb neid vedelikke tarvis?

Kust saan osta Tallinnas termostaati 408 mootorile?

Re: Mõni küsimus

Postitatud: 17 Aug 2014 22:00
Postitas SanderV

Re: Mõni küsimus

Postitatud: 17 Aug 2014 22:58
Postitas SanderV
sealt saad siis tankimismahud, silda ja kasti tad 17i nagu ikka, mootori ma ei tea 408 mootor nii vana et mina sinna üle mineraali ei julgeks panna vist

Re: Mõni küsimus

Postitatud: 17 Aug 2014 23:43
Postitas partnermosse
Käigukasti ja tagasilda võib vabalt tänapäeva transmissioonõlisid panna SAE 75w-80, aga mootorisse jah mineraal ainult Sae 10w-30 või SAE 15w-40 ma arvan. Ei tasuks riskida ei pool- ega täissündiga. Siit saad valida millist marki ja hinda eelistaksid http://www.maardekeskus.ee/

Re: Mõni küsimus

Postitatud: 18 Aug 2014 08:08
Postitas wax
partnermosse kirjutas:Käigukasti ja tagasilda võib vabalt tänapäeva transmissioonõlisid panna SAE 75w-80
Valvoline soovitab näiteks 80W90, ja kindlasti GL-5, mitte GL-4 :)

Re: Mõni küsimus

Postitatud: 18 Aug 2014 09:52
Postitas sass
Vastavalt mootori seisukorrale ikka... Kui on remonditud ja "värske" mootor, siis ikka poolsünt, aga markeering olgu vähemasti 10W40, kui leiab ja soovi on, siis ka täissünt (ehk siis 10W40, 15W40, 15W50, 20W50 jne).

Kasti ja sillaõli kohta nii palju, et kui külmal ajal ei sõida, siis TAD17i - lääne õli ei ole oluliselt parem ja hinna-kvaliteedi suhe on ka paigas. Küll aga kui lääneõli vaadata, siis mitte alla 80W90 viskoossuse (ja peab tagasilla puhul sobima hüpoidülekandele).