Lisaks siia ka oma Mosse.
Lühidalt ajalugu: Auto on tehasest välja lastud 2.oktoobril 1974, ostetud 19.oktoobril 1974 minu vanaisa poolt uuna kauplusest "Volga". Tänaseks päevaks taastaud võimalikult originaalsena, läbisõit 134950 km.
Rohkem pilte albumis:
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Väga ilus asi on, üks küsimus tekkis : Miks pole paigaldatud kummist äärtega poriplekke esitiibade sisse,kas on plaan igal aastal esitiivad alt ära võtta ja alt nurgad haljaks lasta ja kõik üle uuesti teha ?
74 kohe kindlasti IZ tehas pani neid peale,mul IZ 78. ja olid ka olemas.
MNT süsteemis arvel helerohelisena , seda nalja ma tahaks küll kuulda,kuidas küll ülevaatus punktis selle peale ei kortsutatud kulmu, kui mõnele siin oli juba hädaks see,et passi ja kere tähed ei olnud samast tähestikust.
tanello2 kirjutas: Miks pole paigaldatud kummist äärtega poriplekke esitiibade sisse,kas on plaan igal aastal esitiivad alt ära võtta ja alt nurgad haljaks lasta ja kõik üle uuesti teha ?
74 kohe kindlasti IZ tehas pani neid peale,mul IZ 78. ja olid ka olemas.
tanello2 kirjutas: Miks pole paigaldatud kummist äärtega poriplekke esitiibade sisse,kas on plaan igal aastal esitiivad alt ära võtta ja alt nurgad haljaks lasta ja kõik üle uuesti teha ?
74 kohe kindlasti IZ tehas pani neid peale,mul IZ 78. ja olid ka olemas.
mis poriplekkidest nüüd jutt?
Ilmselt mainiti logareid. Minuteada tehases neid ei paigaldatud, seda tegid omanikud hiljem.
Värvist. No aga paistabki heleroheline. Ega tänapäeva autode värvitoonid ka just targemad pole. Isegi kunagi ühe tuttava Saabi vaatasin ja pakkusin värviks must. Tema vastu, mis must, roheline. Vaatasin värvi siis ligemalt. Oli jah roheline, aga hästi tume.
Ise lisan juurde, et kui sõidetakse vaid suvel ilusa ilmaga, pole logareid vaja ja ega tiivakoopast välja turritav logari serv silmale ka ilus ei ole...
Vaidlusalused poriplekid on täiesti olemas! Midagi "üle teha" plaanis pole, üks kord põhjalikult tehtud (liivaprits,epokrunt,krunt,kivikaitse,värv) siis pole vajadustki isegi kui paar aastat kruusa teid sõidaks.Olen päris kindel, et isegi tehasest tulles polnud kere samal tasemel roostekindel kui praegu.
Mis puutub helerohelisse värvtooni registris siis Rapla ARK nägemuses on selline, kuigi algselt oli hall ja värvtoon on segatud täpselt originaalvärvi järgi eriretsepti alusel ja raamatuski kirjas "cepo"- ja loetamatu sõna, igaljuhul hall- , kui keegi suudab selle välja lugeda siis kast õlut minu poolt.
kui plaan ikka kruusateid sõita siis ära alahinda nende kivikeste võimeid
siis ikka logarid abiks,lisaks ei kosta nii hirmasti sisse seda kivirahet ,mis muidu rattakoopas toimub.
ilus masin !