AZLK 2137 1983 mart

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
mart
Postitusi: 345
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: AZLK 2137 1983 mart

Postitus Postitas mart »

moskiito kirjutas:tagaluugi klaasiserv on ikka päris nuttune, kuid mitte sugugi võimatu konditsioonis. kiirem ja lihtsam lahendus on need augud klaasriidega ära lappida. hea tulemuse saab.
klaasriie on ju ajutine... selle alt roostetab ikka edasi... see mõte ei meeldi üldse mulle, proovib ikka plekiga ära lappida, et kestaks ka.
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2137 1983 mart

Postitus Postitas MAZ »

Klaasriidega parandamine kuulub kolhoosi tjuuningu valdkonda, olen ise
näinud 412 põhja mis oli klaasriidega tehtud kuna omanik ei viitsinud keevitamise eest raha välja käija ja ajas odavalt läbi :evil . Minu arust annab seda tagaluuki ka parandada ära, kuna mosseplekk on ikka tugevam kui mistahes Dacia :evil vm lääneauto oma.Lõigata mädad kohad välja ja sinna uus plekki valts teha ja külge keevitada. Vaata või autorestoraatori projekte unicwebis siis näed,et miski pole võimatu :D
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2137 1983 mart

Postitus Postitas moskiito »

teil on erinev arusaam ja arvamus klaasriidest. kui korralikest asjadest teha ning neid vahendeid ka korralikult kasutada, ei hakka kuskilt otsast midagi roostetama. Näiteks lennukil on väga palju asju nii ära ühendatud ja ennem läheb roostetama metall kui komposiidi ja metalli ühenduskoht.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2137 1983 mart

Postitus Postitas MAZ »

Võimalik,et ongi kuid kui seda klaasriiet otstarbe/sihi päraselt kasutada seal kuhu ta on ettenähtud pole mul selle vastu midagi aga on asju mida ma lihtsalt ei seedi! :evil
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
mart
Postitusi: 345
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: AZLK 2137 1983 mart

Postitus Postitas mart »

moskiito kirjutas:teil on erinev arusaam ja arvamus klaasriidest. kui korralikest asjadest teha ning neid vahendeid ka korralikult kasutada, ei hakka kuskilt otsast midagi roostetama. Näiteks lennukil on väga palju asju nii ära ühendatud ja ennem läheb roostetama metall kui komposiidi ja metalli ühenduskoht.
Kas sul on mingeid kogemusi ka klaasriidega? täpselt kuidas see õige töödekäik peaks välja nägema?
mul oli kunagi zaz 966, mis oli täiesti läikkes aparaat... sõber sõitis sellege umbes 30-40 km/h posti ja tulemus oli see, et auto nina vajus ära... põhimõtteliselt läks pooleks. tuli välja, et terve auto oli riidega üle käidud, aga riide all enam plekki polnud...
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
mart
Postitusi: 345
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: AZLK 2137 1983 mart

Postitus Postitas mart »

eile õhtul võtsin siis eesmärgiks kapotialune ja tagaots korda saada.
kapoti alt pesime vana mustuse ja õli ära... selleks kulus 4l. nitrot ja pintsel.
peale seda nühkisin suurema rooste maha ja roostet tõrjuva krunt peale.
Tahtsin ära ka värvida, aga värvipüstol andis saba.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
mart
Postitusi: 345
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: AZLK 2137 1983 mart

Postitus Postitas mart »

natukene viimaste päevade tegemistest

Tänu hannezk´ile on nüüd olemas karbid ja parem tagatiib.
alguses plaanisin ära vahetada ainult tiiva servad, kuid otsustasin terva tiiva kasuks... vähem pahteldamist ja terve tükk on ikka terve tükk. vana tiiva puurisin ühes tükis küljest ära


Pilt

Pilt

Kuna karbi servas oli auk, siis lõikasin august eemale uue augu, et näha kui kaugele rooste on läinud ja kui pikalt pead välja vahetama. õnneks vähe, karp oli seest ilus... mingi kaitsevahaga üle käidud ja rooste piirdus vaid auguga.

Pilt

vana karp eest ära ja uus tükk asemele. muide veendusin, et 408 karp pole ikka üks ühele 2140 omaga, kuid siit sealt natulene painutamist ja aretamist ning küljes see ongi

Pilt

Pilt

Pilt

Muide mõtlesin, et jätan mootoriruumi mustaks, kuna siis rõhub sealt rohkem puhas mootor välja... juhul kui mootor peaks kunagi lekkima hakkama, siis ei paista see õli ja tolm nii hästi välja mootoriruumi seintelt :D :D :D

Pilt

side lõpp
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
Kasutaja avatar
tynyty
Postitusi: 25
Liitunud: 07 Mär 2009 17:20
Telefon: 56622930
Asukoht: Läänamaa-Risti

Re: AZLK 2137 1983 mart

Postitus Postitas tynyty »

Tublid poisid :beer
porra-porra
mart
Postitusi: 345
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: AZLK 2137 1983 mart

Postitus Postitas mart »

peale kerget pausi siis oma tegemistest. kuna õnnestus saada ka koopaservad, siis vahetasin need ka ära. naljakas lugu on see, et need ei istunud päris hästi oma kohale... arvatavasti kolmanda katekoorja varuosa. aga paika sai! (väe ja võimuga)
nüüd vasak karp ka vahetatud. keevitus õmblused võõpasin spetsiaalse pastaga üle, mis kuumutades jätad kerge tinakihi peale, vältimaks rooste teket. peavalu teeb veel sisekoopa serv mõlemalt poolt. tuleb üks kõva plekiväänamis päev teha ja loodetavasti saab mure murtud. ühesõnaga ehitamist veel küll... :uhoh
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
carrec
Postitusi: 203
Liitunud: 02 Veebr 2009 14:41
Asukoht: Tallinn/Raplamaa/Läänemaa
Kontakt:

Re: AZLK 2137 1983 mart

Postitus Postitas carrec »

Varemalt oli müüa ka sisemisi koopa servi, kas neid ka praegu kusagilt saada on ei oska öelda. Varuosa poodidest võid uurida ikkagi. Elu on näidanud, et nad päris täpselt külge ei istu, kuid neist saab kergema vaevaga midagi. Tahtsin öelda, et natuke lihtsam, kui se plekki väänama hakkata!
Muidu oled kõva töö ära teinud! Edu edaspidiseks!
Vasta