401-420 1993 401-420
Postitatud: 01 Aug 2009 22:19
Tere,
Olen protsessis, kus püüan taastada ühte Moskvichi, tegu on 401 mis passi järgi on aastatst 1953, kuigi neid hakati tootma 1954, imalik värk selle aasta arvuga. Auto on üksipulgi lahti võetud ja köinud just liivapritsis Parila aotos , hetkel keevituses, vahepeal muidugi krunditi ka. Auto isesai soetatud ca 10 aastat tagasi ja seisis erinevates garaazhides, nii et rooste uss on kohati kõvasti kahju teinud.
Mõni nädal tagasi oli seis selline
nüüd on auto krunditud,
Hetkel putitan originaal mootorit, kuna masin ise tuli 408 mootoriga, mille plokk oli katki, tõenäoliselt oli vesi talveks sisse jäätud, igatahes vee sisse valamisel tuli sealt sorinaga. Tõenäoliselt jääb 2 408 mootorit üle.
Peale keevitust on plaanis osaliselt värvida, mootori osa, sillad, põhi ja seest, seejärel panna kokku mootor ja värvida ülejäänud kere.
Elektri süsteemiga on nii, et kui ma Mosse sain oli peal 408 mootor, soetasin 401 oma ja olen dilemma ees, kas teha 12v või 6 v, kui keegi oskaks ära tuua eelised siis oleks lihtsam otsustada. 6 volidiselt on puudu ka relee ja genekas.
http://gallery.me.com/jaak#100186&view= ... olor=white
1. august 2009,
Eile kruvisin maha karteri kaane*, vaikselt hakkab meelde tulema keskkoolis õpitu aga seal ju reaalselt näppu õliseks teha ei lastud, igatahes, leidsin sealt väntvõlli, neli kepsu jne. Väga huvitav oli, aga avastasin, et kepsud loksuvad võntvõlli peal, horisontalselt ca 2 mm, teistpidi loksu ei tundunud olevat. lisan pildid et teadjamahed võiksid öelda, kas sellest saab assja või peab ostma uue väntvõlli.
Huvitav küsimus tekkis õlipumbaga, sest kahel 401 mootoril olid need ka natuke erinevad, pumbad ka fotode hulgas.
Kui mõni mootori mees Haapsalu kandist juhtub seda lugema ja on homme nõus pool tundi raiskama, siis oled külla oodatud.
Ja kui mõni 401 mees Haapsalust juhtub lugema siis oleks kontaktsi huvitatud, et näha kuidas see auto peab välja nägema, ehitamise algusest on juba nii palju möödas, et mitte ei tule meelde, kõige suuremad probleemid tulevad salongi ridest osadega, sest sealt pole plaju säilinud.
*kui eksin terminites, siis olege head ja parandage.
Jupid mida ma otsin praegu on:
kõikvõimalikud salongi tükid, polstrid, istme riide materjalid jne.
Igasugu soovitused ja targutused on teretulnud!
Tervitades
Jaak
PS. teema päisises aasta arv vale.mitte 93 vaid 53.......
Olen protsessis, kus püüan taastada ühte Moskvichi, tegu on 401 mis passi järgi on aastatst 1953, kuigi neid hakati tootma 1954, imalik värk selle aasta arvuga. Auto on üksipulgi lahti võetud ja köinud just liivapritsis Parila aotos , hetkel keevituses, vahepeal muidugi krunditi ka. Auto isesai soetatud ca 10 aastat tagasi ja seisis erinevates garaazhides, nii et rooste uss on kohati kõvasti kahju teinud.
Mõni nädal tagasi oli seis selline
nüüd on auto krunditud,
Hetkel putitan originaal mootorit, kuna masin ise tuli 408 mootoriga, mille plokk oli katki, tõenäoliselt oli vesi talveks sisse jäätud, igatahes vee sisse valamisel tuli sealt sorinaga. Tõenäoliselt jääb 2 408 mootorit üle.
Peale keevitust on plaanis osaliselt värvida, mootori osa, sillad, põhi ja seest, seejärel panna kokku mootor ja värvida ülejäänud kere.
Elektri süsteemiga on nii, et kui ma Mosse sain oli peal 408 mootor, soetasin 401 oma ja olen dilemma ees, kas teha 12v või 6 v, kui keegi oskaks ära tuua eelised siis oleks lihtsam otsustada. 6 volidiselt on puudu ka relee ja genekas.
http://gallery.me.com/jaak#100186&view= ... olor=white
1. august 2009,
Eile kruvisin maha karteri kaane*, vaikselt hakkab meelde tulema keskkoolis õpitu aga seal ju reaalselt näppu õliseks teha ei lastud, igatahes, leidsin sealt väntvõlli, neli kepsu jne. Väga huvitav oli, aga avastasin, et kepsud loksuvad võntvõlli peal, horisontalselt ca 2 mm, teistpidi loksu ei tundunud olevat. lisan pildid et teadjamahed võiksid öelda, kas sellest saab assja või peab ostma uue väntvõlli.
Huvitav küsimus tekkis õlipumbaga, sest kahel 401 mootoril olid need ka natuke erinevad, pumbad ka fotode hulgas.
Kui mõni mootori mees Haapsalu kandist juhtub seda lugema ja on homme nõus pool tundi raiskama, siis oled külla oodatud.
Ja kui mõni 401 mees Haapsalust juhtub lugema siis oleks kontaktsi huvitatud, et näha kuidas see auto peab välja nägema, ehitamise algusest on juba nii palju möödas, et mitte ei tule meelde, kõige suuremad probleemid tulevad salongi ridest osadega, sest sealt pole plaju säilinud.
*kui eksin terminites, siis olege head ja parandage.
Jupid mida ma otsin praegu on:
kõikvõimalikud salongi tükid, polstrid, istme riide materjalid jne.
Igasugu soovitused ja targutused on teretulnud!
Tervitades
Jaak
PS. teema päisises aasta arv vale.mitte 93 vaid 53.......