AZLK 2140 1985.a. Vix.

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1715
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas wax »

partnermosse kirjutas:1 tuttav kasutas ka saepuru koos TAD-iga, et undamist vähendada :D )
on ka olnud juhuseid, kui banaan pressiti august sisse, pidavat töötama samamoodi kui saepuru
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas partnermosse »

wax kirjutas:
partnermosse kirjutas:1 tuttav kasutas ka saepuru koos TAD-iga, et undamist vähendada :D )
on ka olnud juhuseid, kui banaan pressiti august sisse, pidavat töötama samamoodi kui saepuru
Jah, see banaani toppimine toimus mingil rallil. :-)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas Edel »

Vanasti autodele enne nende müüki pandi sildadesse saepuru, et asi vaiksemalt töötaks.
Kasutaja avatar
vix
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Jaan 2014 22:07
Telefon: 56939381
Asukoht: Paide

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas vix »

Paneb mõtlema. Kui peale ulivahetust muudatusi ei ole siis peab vist järgi proovima :D
Aga kui palju seda sinna panema peaks?
Tõeline auto on Moskvitch!!!
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas stern100 »

vix kirjutas:Paneb mõtlema. Kui peale ulivahetust muudatusi ei ole siis peab vist järgi proovima :D
Aga kui palju seda sinna panema peaks?
??? ??? :kill

Võta lahti ja reguleeri ära. Või kui see ei aita, müüakse poes uusi laagreid.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
vix
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Jaan 2014 22:07
Telefon: 56939381
Asukoht: Paide

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas vix »

stern100 kirjutas:
vix kirjutas:Paneb mõtlema. Kui peale ulivahetust muudatusi ei ole siis peab vist järgi proovima :D
Aga kui palju seda sinna panema peaks?
??? ??? :kill

Võta lahti ja reguleeri ära. Või kui see ei aita, müüakse poes uusi laagreid.

:D Hea öelda. Pole kunagi tegelenud sellega. Kui keegi õpetaks kuidas seda reguleerida oleoks päris tore :D
Tõeline auto on Moskvitch!!!
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas Edel »

Ega see reguleerimine nõuab ka teatud vilumust. Mina seda ette ei võtaks. Lihtsam teine differ leida, või vahetada laagrid. Võimalik, et kulunud on kõik, siis pole üksikute juppide vahetusest kasu.
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

No omast kogemusest....
Difri laagrid uued sisse ja siis tuleb nii reguleerida,et hamba lõtk poleks ei liiga suur ega liiga väike. Pigem lõtk pisut suurem,kui uuest pärast.... kui liiga hamba põhja reguleerida,hakkab undama. Päris õige reguleerimine ja selle kontrollimine on kena aeganõudev töö ja asja peab ikka tundma ka tsipa... Mosse raamatutes vist oli selle kohta midagi kirjutatud,tasuks enne näppimist uurida ja lugeda. Ma ise olen umbes täpselt asja teinud ja siiani on õnnestunud. Ega viltu saa ka suurt midagi minna. Kui valesti läheb,kohe kuuled oma kõrvaga.... Asja annab parandada,võtad uuesti lahti ja nõksu kaupa reguleerid taldrikut eemale teost..... kokku jälle ja uuesti proovida. Jne. Jõudu!
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
vix
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Jaan 2014 22:07
Telefon: 56939381
Asukoht: Paide

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas vix »

Nii küsimus siis selles et kui ostan uute taldriku ja tigu siis kas keegi selle pakia ka regullib. Pallnis on järgmine kuu üv ära teha ja asi korda saada? Uue taldriku saamine pole probleem aga tigu juba raskem vist leida jah?
Asi siis selles et ise tegelen lääne masinate remondiga ja vene masinatest tean suhteliselt vähe. Kui keegi on nii abi valmis et asi ära timmida oleks tänulik. :)
Tõeline auto on Moskvitch!!!
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 637
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas Seenior »

Tigu ja taldrik on alati paarina müügis,tehasest omavahel sobivaks töödelduna,suvalisi osi pole mõtet sobitama hakatagi.
Vasta