1. leht 3-st

Azlk 21406 1983 martvl

Postitatud: 03 Dets 2013 11:42
Postitas martvl
Hei,sai siis raplast kasutaja RainK mosse ära toodud
tegu siis 21406
ees trummelpidurid
värvus on päikesekollane(varem old miski tumekollane,värvimist tahab kevadel üleni terve auto
auto ,on küll avariiline kuid kehtiva üv ja kindlustusega.Esmapilgul ei tundunud miskit hullu,tagaosa vajab sirgendamist,ette esialgu uusi plekke ostma ei hakka(esimene juhipoolne nurk haiget saanud ),plekid lähevad sirgemaks ja eks palgapäeval vaatab,mis selle ninaosaga saab.Huvitatud olen stangedest,kui kellegil pakkuda.Salong tundus enamvähem,puudu on ainult must juhiiste,mootor on vaikne ja käib viisakalt,vigane rooliots sai ka täna uus ostetud (8.50 oli hinnaks )
egas oskagi siia miskit kirjutada,pilte ka hetkel veel teinud ise pole.
kuid paneks endale siia pisikese nimekirja mida teha vaja on :
asendada põlenud juhtmesti salongis (klaasipuhastaja mootor/spidovalgus)
soendusradikaga puhastus torude vahetus
rooliotsa vahetus ja kokkujooksu paika panek
esipõlle sirgendamine koos muude plekkidega
juhi klaasitõstuki remont/ vahetus
ja noh siis saab alles uurida mis tollel kastil viga on,kipub 2 ja 3 käiguga undama .

Re: Azlk 21406 1983 martvl

Postitatud: 08 Dets 2013 23:05
Postitas martvl
nii nädalavahetus seljataga,mossel sai uus salogisoendus voolik pandud,vana oli seest kokkupressinud ennast,nüüd ka salong soe,karpa vajab puhastamist/ reguleerimist,ühtlaselt sõites 50 nt gaasi vajutades tõmbab ennast täis,esimese hooga,samas gaasi pumbates kogub ilusti hoo ülesse,eks peab vaatama,tuled sai üle vaadatud kõi,korralike talvekaid otsima hakka veel,praegustega pidamine ikka väga halb,aeg ajalt kaob ka tühikäik ära,kuid muidu olen ikka üli rahul :)

Re: Azlk 21406 1983 martvl

Postitatud: 08 Dets 2013 23:11
Postitas Lauri-L
Pilte sooviks ka näha :)
Kus kandis muidu pesitsed ? Ajaks mõne sõna juttu vahest 8)

Re: Azlk 21406 1983 martvl

Postitatud: 08 Dets 2013 23:16
Postitas martvl
Liiklen Järvamaa-Rakvere vahet,mosse ootab veel juhipoolset aknatõstukit siis saab rakvere vahel ka ehk näha,esiots küll kõver ja mölkis kuid ehk leiab ka uued osad sinna varsti :)

Re: Azlk 21406 1983 martvl

Postitatud: 17 Dets 2013 16:50
Postitas martvl
vahepeal salongis korrastus tehtud,mäletan et endisel 2140 sai kasti õli kontrollida salongist,selge,keskonsoolvälja,ja oh üllatust põhi kaetud katusekattematerjaliga,samuti ka see auk,kust saab õli juurde lisada,egas midagi noaga auk sisse,kuid mida pole pole kasti õlikontrollimis punni :angry.eks peab siis ikkagi kasti alt kakkuma,kuid millal see juhtub ei oska ölda,sai karpa maha võetud,oli teine jube must,peal muidu 21011 karpa,tühikäigul käib ilusti kuid sealt edasi jääb nagu nälga,kuniks teine lõõr avaneb,eks peab uurima seda värki veel.lootus reedel kasutaja Kolli käest esipõll saada,siis veel poritiib puudu,stangesi nagunii lootust leida pole,jäävad need kõverikud esialgu !:)

Re: Azlk 21406 1983 martvl

Postitatud: 17 Dets 2013 16:54
Postitas moskiito
see õlikontrollimise punn on ainult 408 käigukasti korpusel. 412 kastil enam sellist mugavust ei ole. selleks pead alla ronima, õli lisamise korgi maha võtma ja näppuga katsuma, kas on õli või ei ole.

Re: Azlk 21406 1983 martvl

Postitatud: 17 Dets 2013 17:51
Postitas SanderV
kui vaja võin mingi pooliku 408 kasti müüa kust saab selle korpuse millel auk sees ja ka originaal õlivarda ;)

Re: Azlk 21406 1983 martvl

Postitatud: 17 Dets 2013 18:01
Postitas martvl
huvitav nii SL,kui ka 2140 olid siis 408 kastid all ?
samas täitsa võimalik,ei ole vaja poolikut kasti.aga tänud moskiitole jällegi,reedel tuleb üks doonor Sl hoovile ja mingiaeg saabub ka üks 2140 :)

Re: Azlk 21406 1983 martvl

Postitatud: 17 Dets 2013 19:42
Postitas Peeter
On ka 412/2140 kaste õlivardaga. Mingist hetkest kaotati see ära. Nt 78a mootoriga koos oleval kastil oli veel olemas, aga 82 aasta omal enam ei ole. Uuematel on õli lisamise auk küljepeal.

Re: Azlk 21406 1983 martvl

Postitatud: 17 Dets 2013 21:30
Postitas moskiito
Peeter kirjutas:On ka 412/2140 kaste õlivardaga. Mingist hetkest kaotati see ära. Nt 78a mootoriga koos oleval kastil oli veel olemas, aga 82 aasta omal enam ei ole. Uuematel on õli lisamise auk küljepeal.
siis oligi üleminekuaeg. Kasutati vanu juppe maksimaalselt ära. 408 ja 412 kasti korpus on üks ühele ning ainuke erinevus ongi selles mõõtevardas. Sisuliselt võid 412 kasti sisu 408 kasti ringi tõsta ja midagi ei pea ringi tegema.