Esimene testsõit oli Lääne- Eesti rahvarallil 00 ehk ohutusautona.
Kokku saime ca 20 katsekilomeetrit ning jõudsime jälile ühele olulisele insenertehnilisele veale mis oli meid kaua kimbutanud. St siis tagumise pooltelje sisse välja liikumine mis alati rikkus ka veidi supporti.
Aga mootori poolelt- tundub super, peenhäälestus teinekord dünostendis.
Rajakirjutusautoks oli meil siis autopargi hädaabi auto ehk VAZ 2106, mis suutis 2x kardaani leevendusmuhvi ära lõhkuda ning seetõttu vahetasime ka recce autot.(Aitäh Elvis Leinberg!)
Teisel rajakirjutusautol suutis kolmas käik ennast sisse kinni jätta ning ka tagumise amordi juurest irdus mingi tükk, sest see hakkas kenasti kolisema.
Rallika vedamise puksiir suutis karterituulutuse vms umbe ajada ning köhis igal võimalusel oma mulkudest mootoriõli välja.
Peale kõike seda pingelist saabumist ja rajakirjutamist hakkas siis ralli pihta Esimene päev oli ideaalne, rajad põnevad ja auto kestis hästi. Tohutu vihm ei seganud kedagi, isegi mitte meie vapraid mehhaanikuid, kes auto all ujuma pidid! Ka purunenud rehv ei tekitanud erilisi probleeme.
Teisel päeval startisime probleemideta ning kohe selgus, et eelmisel päeval alla pandud tagumistel rehvidel puudub igasugune külgpidamine ning võtsime plaani need esimesel hoolduspausil ära vahetada.
Kahjuks SS6, aga meie jaoks ralli lõppes. Olime legendi koostanud liiga positiivselt ning äkki oli ka kiirus liiga suur ja pidamine kehva...igatahes kraavi me maandusime. Ja niivõrd hullult, et oli kohe selge..siit enam omal jõul edasi sõita ei saa. Mõlemad sõitjad pääsesid vigastusteta!
Auto on tehnilise komisjoni poolt üle vaadatud ning parimate plaanide kohaselt taastame sama kere peal auto ära! Läheb vaid vaja veidi puuri toru, katust, lanserone ja nendevahelist radikaraami, esitiibasi, tagatiibasi, tagapaneeli ja kogu pagasniku põhja koos poolraamidega. Enamus asju on olemas, aga enne vaja auto lahti võtta ja siis saab teada reaalse olukorra.
Nagu ma juba korra mainisin - kes tahab, saab meid aidata, et auto ruttu rajale tagasi tuua! Sobivad ka doonorautod või varuosad(a la kerepaneelid).
Kui seda keret tegid siis mõtlesin et kuradima vägev töö ja hea toorik aga kahju et see kere raisku läheb, sest rallikana varem v hiljem teda selline saatus oleks tabanud...
Toorik ikka hea ei olnud sest seal läksid külge kõik uued tiivad, karbid, põhi, uksed jne jne. Ja oli ta ka müügis niiet halada ei tasu. Ja saab ka seekord suure tõenäosusega elule äratatud
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.