5. leht 6-st

Re: MZMA 408IE 1969 Vostok

Postitatud: 01 Dets 2013 13:19
Postitas marek
Arvatavasti turvavöö valmidus. 67`siseturu versioonil pole seal midagi. Teadupärast ju isegi export Gaz 21/22 on turvavööd olemas, kuigi ajastu ja auto ilmega niivõrd vastuolus kui üldse saab olla.

Re: MZMA 408IE 1969 Vostok

Postitatud: 01 Dets 2013 14:00
Postitas Vostok
Ma arvatavasti võtan nad sealt ära ja keevitan väljastpoolt poldiaugud kinni, sest nad riivavad silma.

Re: MZMA 408IE 1969 Vostok

Postitatud: 29 Dets 2013 22:28
Postitas Vostok
Tervist!
Leidsin näidikuploki tagaküljelt kollase kleepsu, millel on kirjas 16/10/67. Kas see võib olla auto valmimise aasta? Mainiks veel, et pirkal pole aastat.

Parimat!

Re: MZMA 408IE 1969 Vostok

Postitatud: 29 Dets 2013 23:24
Postitas partnermosse
Vostok kirjutas:Tervist!
Leidsin näidikuploki tagaküljelt kollase kleepsu, millel on kirjas 16/10/67. Kas see võib olla auto valmimise aasta? Mainiks veel, et pirkal pole aastat.

Parimat!
Pigem see näidiku valmistamise aeg kui OTK oma heakskiitva templi koos kleepsuga pani, et võib autole monteerida :)

Re: MZMA 408IE 1968 Vostok

Postitatud: 22 Veebr 2014 23:02
Postitas Vostok
Tervist!
Pole ammu teemat uuendanud. Nüüd on aega seda teha.
Aastavahetusel käisin jälle mosse juures ning sai suurem osa juppe küljest ära võetud. Tegin paar pilti ka. Kuna kõik nurgatagused sellel autol on mingit sodi täis, siis pidevalt käed mustad ja fotokat kätte võtta ei taha. Piltide kvaliteedist ei hakka rääkimagi. :)
Mootori mahavõtmine. Käigukastist hakkas õli välja tilkuma, sest ei saanud õli välja lasta. Võti oli mootori õlikorgi jaoks paras, kuid käigukasti õlikorgi auku ta ei mahtunud isegi haamriga pekstes mitte.
Pilt
Lasin bensiini välja. Rohelist värvi oli:
Pilt
Auto alt taarus välja ka Rudolf. Meelitasin ta masinast eemale, et lammutamishoos talle peale ei astuks :D
Pilt
Spidomeeter oleks vist mõttekam uus osta:
Pilt
Pirkast ka üks pilt:
Pilt

Märkimist väärib ka ehk see, et laepolstri all elasid sellised imelikud putukad nimega kiilassilm. Need kukkusid kraevahele, kui laepolstrit eemaldasin. :err
Pilte tegin rohkem juhtmestikust, aga neid ei hakka siia panema. Rohkem pilte teen siis, kui hakkavad pihta keretööd ja saab auto õue lükata. Praegu on ta pimedas küünis.
Loodan, et kõik said mu segasest jutust aru. :)

Päikest!
Vostok

Re: MZMA 408IE 1968 Vostok

Postitatud: 22 Veebr 2014 23:29
Postitas MAZ
Sellel näidikuplokkil pole miskit häda. Traatharjaga korpus puhtaks ja uuesti galvaanikasse ja ongi uus asi valmis. Milleks raha raisata teise plokki ostmisele?

Re: MZMA 408IE 1968 Vostok

Postitatud: 22 Veebr 2014 23:46
Postitas SanderV
MAZ kirjutas:Sellel näidikuplokkil pole miskit häda. Traatharjaga korpus puhtaks ja uuesti galvaanikasse ja ongi uus asi valmis. Milleks raha raisata teise plokki ostmisele?
ei tea kas see uuesti galvaniseerimine odavam tuleb kui uue ostmine

Re: MZMA 408IE 1968 Vostok

Postitatud: 23 Veebr 2014 11:23
Postitas viirusboy
SanderV kirjutas:
MAZ kirjutas:Sellel näidikuplokkil pole miskit häda. Traatharjaga korpus puhtaks ja uuesti galvaanikasse ja ongi uus asi valmis. Milleks raha raisata teise plokki ostmisele?
ei tea kas see uuesti galvaniseerimine odavam tuleb kui uue ostmine
Ei tea. Ma olen nõus näidikuploki omale võtma. :)

Re: MZMA 408IE 1968 Vostok

Postitatud: 23 Veebr 2014 18:09
Postitas MAZ
Sellel näidikuplokkil on see eelis,et tagant ei saa midagi kokku sulada ega lühisesse minna. Plastmass plokkidega võib aga nii ja naa olla. Samuti on neil omakorda erinevused sees. Selle detaili taastamine peaks alla 5 eur tulema. Seega miks mitte vaeva näha.

Re: MZMA 408IE 1968 Vostok

Postitatud: 24 Veebr 2014 16:10
Postitas jozik
Kas mitte Vasaras ei ole miinimum arveks 30 euri? Volta kohta ei oska öelda. Selle kolmekümne euroe eest peaks saama umbes 3 ruutmeetrit terast katta.

Peamine kulu saab olema ettevalmistus =)