4. leht 6-st

Re: AZLK 2140 1986 Seenior

Postitatud: 08 Juul 2014 20:28
Postitas Seenior
SanderV kirjutas:seeniur ma vaatan et sul mossel on sellised veljed all nagu mul üle on ja sobiks su masina alla... kui tahad võin sulle 2 tutikat tehase värvi all velge ära loovutada
Tänud pakkumise eest,aga mul on terve jooks rattaid varuks.

Re: AZLK 2140 1986 Seenior

Postitatud: 22 Juun 2015 21:35
Postitas Seenior
Värskendan pisut teemat,midagi erilist küll lisada pole,sest tehnika on murevabalt kulgenud,nüüdseks läbisõit juba 22000km.Ühe probleemi oskasin ise tekitada,kui talvel pikkade jõulupühade ajal leidsin põhjuse mootori laialivõtuks mõningase õlilekke ettekäändel(tegelik soov oli surveastet kohendada, algselt oli mul deforssmootor,nüüd peaks surveaste 9,5 kanti olema).Samas vahetasin ka pisut pragunenud siduri survelaagri moodsama kuullaagriga versiooni vastu ja täna vahetasin selle uuesti vanatüübilise grafiitseibi vastu välja,sest peale 1500km läbimist muutus sidurilahutamine juba liiga häälekaks(ega see toon algselt ka just kõige parem ei tundunud).Siit järeldus,et need uuemad kuulidega survelaagrid on tõesti kahtlase kvaliteediga,hoiatusi olin ennegi kuulnud aga nüüd omal nahal kogetud,et kõiki uuendusi ei saa ikka väga tõsiselt võtta.

Re: AZLK 2140 1986 Seenior

Postitatud: 22 Juun 2015 21:49
Postitas TALUPOEG TALUJA
Seenior kirjutas:.Samas vahetasin ka pisut pragunenud siduri survelaagri moodsama kuullaagriga versiooni vastu ja täna vahetasin selle uuesti vanatüübilise grafiitseibi vastu välja,sest peale 1500km läbimist muutus sidurilahutamine juba liiga häälekaks(ega see toon algselt ka just kõige parem ei tundunud).Siit järeldus,et need uuemad kuulidega survelaagrid on tõesti kahtlase kvaliteediga,hoiatusi olin ennegi kuulnud aga nüüd omal nahal kogetud,et kõiki uuendusi ei saa ikka väga tõsiselt võtta.
Just. Ega siis tehase mehed ka lollid polnud ju neil oli ammu asi selge.
Ma pole ka neid söeklotse ära põlgand. Diiselautol on veel 408 oma. Neid tundub ,et ikka liigub rohkem.

Re: AZLK 2140 1986 Seenior

Postitatud: 22 Juun 2015 22:03
Postitas Seenior
Huvitav on,et teistel markidel kuullaagrid toimivad,mossede puhul ikka lihtsalt kvaliteedi probleem(võib olla on neil ka erinevaid tootjaid),aga ehk on kellelgi positiivsemaid kogemusi ka...

Re: AZLK 2140 1986 Seenior

Postitatud: 22 Juun 2015 23:50
Postitas Urukoer
Kahjuks ka vaid negatiivne pool,natuke üle tuhande veerenud ja juba häälitseb .

Re: AZLK 2140 1986 Seenior

Postitatud: 23 Juun 2015 00:21
Postitas partnermosse
Olen kasutanud kõiki 3 varianti-grafiiti, kuullaagriga (millel plastik kate peal) ja rull-laagriga sidurisurvelaagrit, siiani parim on viimane olnud, kestab juba 4-ndat aastat

Re: AZLK 2140 1986 Seenior

Postitatud: 23 Juun 2015 11:28
Postitas Seenior
Rullidega survelaagrit ma polegi poes näinud,varuks võiks ju selline ka olla,aga ega ma ilma põhjuseta sidurit torkima ei hakka, kestab grafiit kah(vähemalt minu käes,kuigi mu mosset kurnab mõni noorem piloot ka).

Re: AZLK 2140 1986 Seenior

Postitatud: 23 Juun 2015 17:43
Postitas Edel
Minu 2140 ka juba saamise hetkel oli rullidega survelaager ja probleemita siiani toiminud. Õigemini aastani 2012 ja 25 000km. Hetkel on küll ok.

Re: AZLK 2140 1986 Seenior

Postitatud: 24 Juun 2015 13:20
Postitas SanderV
Ega need rulidega lähevad ka endal läks kuskil 30 000ga aga grafiidiga mis mõni kuu kestis e anna võrreldz :D

Re: AZLK 2140 1986 Seenior

Postitatud: 24 Juun 2015 13:50
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:Ega need rulidega lähevad ka endal läks kuskil 30 000ga aga grafiidiga mis mõni kuu kestis e anna võrreldz :D
kui ei oska sõita, siis ei kesta ei rullidega ega grafiit :beer