tarmo400 kirjutas:175/70 R13 rehv teeb 90 km/h sõites u. 830p/min. Korruta see reduktori ülekandearvuga ja ongi mootori pöörded neljanda käiguga sõites..
Ülekanne 4,22 3,9
100 km/h 3892 3597
90 km/h 3503 3237
80 km/h 3113 2877
70 km/h 2724 2518
60 km/h 2335 2158
50 km/h 1946 1798
40 km/h 1557 1439
30 km/h 1168 1079
20 km/h 778 719
10 km/h 389 360
0 km/h 0 0
Mnjah,pole kunagi sõitnud 70 se kõrgusega rehvidega. Ikka 80. Palju see vahe pööretele mõjub,ei oska öelda aga selge on see,et 3000p. minutis teeb mootor ikka ära. Seega asi selge enam-vähem. Tuleb hakata vaikselt piiluma kiiret reduktorit.....võibolla kulub marjaks ära.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Huvitav oleks teada veel,millise ülekandega reduktor rallytajatel lemmikteema on. Kas on ka teada?
Ikka 4.55 Kuna paremat ei ole mossele rahvaralli tingimustes lihtsalt võtta. Tehasetiimil oli kunagi omal ajal 4.76 või midagi säärast ka, kuid neid samuti lihtsalt enam ei ole. Ise püüan igale 4.55le iga hinna eest küüned taha ajada, kuna need on rallimeeste seas suur varandus.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Huvitav oleks teada veel,millise ülekandega reduktor rallytajatel lemmikteema on. Kas on ka teada?
Ikka 4.55 Kuna paremat ei ole mossele rahvaralli tingimustes lihtsalt võtta. Tehasetiimil oli kunagi omal ajal 4.76 või midagi säärast ka, kuid neid samuti lihtsalt enam ei ole. Ise püüan igale 4.55le iga hinna eest küüned taha ajada, kuna need on rallimeeste seas suur varandus.
No siis pean hakkama reduktoreid keerutama......sest üks 408 tagasild olemas aga pole kunagi huvi tundnud,et mis ülekandega reduktoreid kokku olen ajanud.....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....