IŽ 21251 Kombi 1982 - Lauri-L
Postitatud: 20 Jaan 2013 17:13
Tervist.
Räägiks ka natuke oma autost mille eile sain endale.
Tegemist siis kasutaja randoA endise kombiga, dokumentide järgi on tegu 82. aasta masinaga.
Põhja alla vaadates on tegemist põllumajandusliku varjandiga, ehk siis poolraamid eest taha välja, nii ma olen vähemalt aru saanud siit foorumist erinevaid teemasi lugedes. Kere seisukord on üpris hea, hetkel leidnud 3 kohta mis tahavad keevitust näha, taga istuja jalge all vasakul põhjas üks auk, taga vasakul alumise pagassi põrandas auk, ning kõrvalistuja jalge ees nn tõusu peal väheke ussis.
Eks peab sõbra (kasutaja 401) appi võtma kui keevitamiseks läheb, endal tehnikat pole millega teha, töö juurest laenutamisega ka paras jebla edasi tagasi joosta igapäev, kuid eks vaatab seda asja veel.
Erilise plaane autoga pole, kere korda, uksed ja tiivad paika sättida, arvatavasti ka uus värv selga, kuna praegune on peale värvimist vahatamatta jäetud ning mustus värvi ää rikkunud. Sisu on vaja natuke üle käia siit sealt, soendus süsteem tahab korrastamist saada. Ketastega esi sild läheb ka alla, sammuti sõbra varuosa laos olemas. Ilu kilbid peab ka korda tegema, uued ümmargused kuplid ja välimine alu rõngas kas üle värvida või poleerida, pole veel otsustanud.
Võibolla ka mootori vahetus lääne toodangu vastu. Esialgu vaatab muidugi mis originaalist kätte saab.
Mõned pildid ka mis täna klõpsasin :



Küsiks ka kohe sellist asja et kuidas või mille järgi eristada AZLK ja Iž ?
Teaks täpsemalt millega tegu on, võtme peal nt kirjas AZLK.
Tervitused.
Lauri
Räägiks ka natuke oma autost mille eile sain endale.
Tegemist siis kasutaja randoA endise kombiga, dokumentide järgi on tegu 82. aasta masinaga.
Põhja alla vaadates on tegemist põllumajandusliku varjandiga, ehk siis poolraamid eest taha välja, nii ma olen vähemalt aru saanud siit foorumist erinevaid teemasi lugedes. Kere seisukord on üpris hea, hetkel leidnud 3 kohta mis tahavad keevitust näha, taga istuja jalge all vasakul põhjas üks auk, taga vasakul alumise pagassi põrandas auk, ning kõrvalistuja jalge ees nn tõusu peal väheke ussis.
Eks peab sõbra (kasutaja 401) appi võtma kui keevitamiseks läheb, endal tehnikat pole millega teha, töö juurest laenutamisega ka paras jebla edasi tagasi joosta igapäev, kuid eks vaatab seda asja veel.
Erilise plaane autoga pole, kere korda, uksed ja tiivad paika sättida, arvatavasti ka uus värv selga, kuna praegune on peale värvimist vahatamatta jäetud ning mustus värvi ää rikkunud. Sisu on vaja natuke üle käia siit sealt, soendus süsteem tahab korrastamist saada. Ketastega esi sild läheb ka alla, sammuti sõbra varuosa laos olemas. Ilu kilbid peab ka korda tegema, uued ümmargused kuplid ja välimine alu rõngas kas üle värvida või poleerida, pole veel otsustanud.
Võibolla ka mootori vahetus lääne toodangu vastu. Esialgu vaatab muidugi mis originaalist kätte saab.
Mõned pildid ka mis täna klõpsasin :



Küsiks ka kohe sellist asja et kuidas või mille järgi eristada AZLK ja Iž ?
Teaks täpsemalt millega tegu on, võtme peal nt kirjas AZLK.
Tervitused.
Lauri