1. leht 1-st

MZMA-408 mootori remontmõõtudest.

Postitatud: 20 Jaan 2013 16:33
Postitas marek
Kas keegi kellel on vastavat kirjandust käepärast või teadmisi saaks kirja panna 408 mootori väntvõlli kaelade standard ja remontmõõdud? Nii raam- kui ka kepsusaalede omasid oleks tarvis.
Lisaks minuteada on kepsusaaled 407 ja 408 mootoritel samad, kuid raamsaaled on 408-sal teised, kas on ikka nii?

Kuskilt infot internetist selle kohta hetkel ei leidnud ning endal on kirjandus kõik teises linnas. Tegelikult võiks samad andmed ka UZAM-412 mootori kohta lisada, saaks asjaliku/vajaliku teema.

Lisaks selline võibolla loll küsimus, et oletame, et 1. remontmõõt -0.25 tähendab seda, et kokku on väntvõlli kaelast või silindrist võetud maha 0.25 mm (mahavõetud kihi paksus 0.125 mm) või on maha võetud siiski kokku 0.5 mm (maha lihvitud kiht 0.25 mm).

Re: MZMA-408 mootori remontmõõtudest.

Postitatud: 20 Jaan 2013 17:52
Postitas moskiito
marek kirjutas:Kas keegi kellel on vastavat kirjandust käepärast või teadmisi saaks kirja panna 408 mootori väntvõlli kaelade standard ja remontmõõdud? Nii raam- kui ka kepsusaalede omasid oleks tarvis.
Lisaks minuteada on kepsusaaled 407 ja 408 mootoritel samad, kuid raamsaaled on 408-sal teised, kas on ikka nii?

Kuskilt infot internetist selle kohta hetkel ei leidnud ning endal on kirjandus kõik teises linnas. Tegelikult võiks samad andmed ka UZAM-412 mootori kohta lisada, saaks asjaliku/vajaliku teema.

Lisaks selline võibolla loll küsimus, et oletame, et 1. remontmõõt -0.25 tähendab seda, et kokku on väntvõlli kaelast või silindrist võetud maha 0.25 mm (mahavõetud kihi paksus 0.125 mm) või on maha võetud siiski kokku 0.5 mm (maha lihvitud kiht 0.25 mm).
408 väntvõlli raamsaalte standart on 57.048 ja remontmõõtmed järjekorras -0.05, -0.25, -0.5, -0.75, -1.00, -1.25
408 väntvõlli kepsulaagrite standart on 48.000 ja remontmõõtmed; -0.05, -0.25, -0.5, -0.75, -1.00, -1.25

407-el ja 408-sa kepsusaaled on samad, raamsaaled on erinevad, selles on sul õigus. 407-el on raamsaale 51.000