412 esivedrustuse modding

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

412 esivedrustuse modding

Postitus Postitas r384n3 »

Peaaegu terve päev selle kallal pead vaevanud, kuidas esiots korralikult jäigaks ja madalaks saada, aga seda tänavalegaalselt. Tekkis siis selline küsimus, et kas vedrusi võib ees olla 2x rohkem kui originaalis? mõte oli mul umbes selline: originaalvedru diameeter üsna suur, sinna sisse peaks vabalt mahtuma mingi riisiraketi tagumise amordi vedru. Süsteem toimiks nagu klapivedrudki, üks on teise sees. Aga kas see ülevaatuse onklitele ka meeldib, see jäi painama. Oskab keegi selle koha pealt öelda midagi? ???
Audide lainel
Kasutaja avatar
ABS
Postitusi: 372
Liitunud: 21 Mai 2009 11:18
Telefon: 56871225
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: 412 esivedrustuse modding

Postitus Postitas ABS »

Sebi põllumajandusliku variandi vedru ja gaasiamort - minu nägemus asjast.Muidu sellest madaldamisest peaks siin foorumis olema juttu küll ja veel. :help
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1717
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: 412 esivedrustuse modding

Postitus Postitas wax »

Kui sa originaalvedru sisse teise vedru paned, kuhu siis amort läheb?
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: 412 esivedrustuse modding

Postitus Postitas r384n3 »

Teise vedru siseava veel piisavalt suur, et peaks ära mahtuma.
Audide lainel
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: 412 esivedrustuse modding

Postitus Postitas stern100 »

lõigatud volga vedru ette.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: 412 esivedrustuse modding

Postitus Postitas sass »

stern100 kirjutas:lõigatud volga vedru ette.
On täpselt sama jäik kui põllumajanduslik originaal. :)
r384n3 kirjutas:Teise vedru siseava veel piisavalt suur, et peaks ära mahtuma.
Normaalne gaasiamort ei pruugi ära mahtuda. Mõni on jämedam ka, kui originaal.

Ise arvan, et originaalvedru (keskmise jäikusega, mitte köige pehmem, ega köige jäigem), koos korraliku gaasiamordiga (Bilstein B6 näiteks), ja topeltstabikad peaksid tagama üsna jäiga esiotsa. Topeltstabikad (soovituslikult mõlemad põllumajanduslikud, ehk siis jämedamad) teevad pool amordi tööd ära, amort ise on hea ja jäik, siis ei ole seda vedru nii jäigaks vaja ajada.

PS. kui sa nii jäigaks köik selle ajad, siis töenäoliselt mingi hetk hakkavad keredetailid väände töttu murduma. Ehk siis peaksid kerele tugevdused tegema.

Ja vedrude kohta veel... kui tahad madalamaks lasta väga palju, siis võimalik, et parem oleks põllumajandusliku vedruga alustada.

Soovitan järk järgult hakata asju vahetama - osa mossesid on tehasest väga vedelad, teised jälle mitte. Saad siis vaadata, mis kuidas mõjutab.
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: 412 esivedrustuse modding

Postitus Postitas r384n3 »

Need vedrud teise sisse siiski ei mahtunud, prooviks tegin midagi sellist:
Pilt

Pilt

Pilt
Audide lainel
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: 412 esivedrustuse modding

Postitus Postitas SanderV »

the f is that?
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: 412 esivedrustuse modding

Postitus Postitas Martpoiss »

r384n3 kirjutas:kuidas esiots korralikult jäigaks ja madalaks saada, aga seda tänavalegaalselt
Vedrustuse ja üleüldse igasugune auto ümberehitamine on niikuinii mittelegaalne ;) Ainuke legaalne võimalus on see, kui keegi toodaks mossele litsentseeritud madalduskomplekti millel oleks paberid kaasas et vastab kõigile standarditele.

Tegelikult tahtsin meelde veel põhikooli füüsikatundi, kus räägiti et vedru jäikus oleneb selle pikkusest ja keerdude arvust, kui vedru lühemaks lõigata muutub see ka jäigemaks.
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: 412 esivedrustuse modding

Postitus Postitas r384n3 »

Kui asi tõesti väga jäik on ning kõike väntsutama hakkab seal, viskan selle porno sealt minema ning lähen põllumajanduslikku rada. Niikaua aga las nad olla seal.
Audide lainel
Vasta