Igastahes vahepeal sai vahetatud sapaka vastu selline asi, antud hetkel oli auto üks esimene support kinni, see oli esimene asi mis korda sai tehtud, uued kolvid ja voolikud said siis ühele poole, ideaalselt oleks vaja veel ära vahetada teise poole voolikud. Esimese sõidu ajal andis tunda sidur, mis oli ikka väga vedel, aeglaselt tuli üles, vahetasin ära peapumba, selles viga polnud.Lõpuks sai ära vahetatud sidurivoolik. Enam sidur nüüd selline pole, kuigi käigukast tuleb vist ikkagi ära võtta, survelaager ei tundu enam esimeses nooruses olevat, tühikäigul siduri alla vajutad siis poob mootorit.. Roolikarp on ka otsas, uue(kellegi vana) peaks lähiajal kätte saama. Paar hammast vast on juba üle visanud, rool on igastahes oma keskmist asendit muutnud. Sumpa oli saades pooleks, teine pool sai ära võetud ja sinna ta jäi ka, ei ole viitsinud sellega tegeleda ja ei häiri ka. Kere poolest mäda pole, üks koopaäär on ära pudenenud, muidu on täis mõlke ja pindmist roostet, midagi läbivat ei leidu. Siin vahepeal suutis mul sõber sellega libedaga tee äärest ühe kivi üles leida, anna veel proovida autot

Karpaks oli algselt pealt vaakumiga 05 oma. Peal oli vahepeal 2101-03(23-23 lõõrid) koodiga karpa 170 õhkudega ja 125/135 bena düüsidega, madalalt väga mingit tõmmet ei olnud, hetkel peal 2106-e(23-24 lõõrid) karpa, selle kohta ei oska hetkel midagi eriti õelda, proovida pole saanud, kohapeal tuuritades tundub normaalne..
Hunnik pilte ka siis:
















Video ka üks, külm käivitus 01 karpaga, 2-3 nädalat seisnud.