22. leht 28-st

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 07 Mär 2014 00:09
Postitas tanello2
Tere!
On uus aasta ja sellest kuust võtsin end käsile ja hakkasin jälle mosse kallal tööle.
Täna panin kokku tagasi lekkinud sidurisilindri,kuid kuidas suruda anumasse valatud pidurivedelik torustikku kui kõigi nelja ratta pidurid on maha monteeritud,kas selleks tuleb ka pidurid peale tagasi monteerida,et pump saaks normaalselt vedelikku torustikku suruma hakata,ma tahaks õhutamise ära teha aga pump palju sa pumpad vedelik anumast torustikku ei lähe.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 07 Mär 2014 00:18
Postitas SanderV
vaata et sa endal kolbe niimoodi välja ei suru kuskilt.. ja ega ta ns eriti ei tahagi minna.. tahab ikka et keegi hoiaks pedaali põhjas ja siis keegi korra keerab nipli lahti-kinni ja seda korrata seni kuni hakkab vedelikku tulema

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 07 Mär 2014 00:21
Postitas wax
mis nipli, kui tal pole silindreidki torude otsas? :D
haiseb valesti kokkupandud peasilindri järele :)

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 07 Mär 2014 00:57
Postitas tanello2
wax kirjutas:mis nipli, kui tal pole silindreidki torude otsas? :D
haiseb valesti kokkupandud peasilindri järele :)
kuidas ta valesti sai?
piduritporu poolt: vedru,otsakumm,silinder mille küljes veel üks kumm,pedaalipulk,katterõngas ja kogu moos :D

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 07 Mär 2014 01:18
Postitas SanderV
ei tea mul ei taha niisama pumbates ka niisama tulla isegi kui niplid lahti ja pumpan, no ei hakka sinna torudesse minema, tahab alati surve peale pumbata natuke, hoida pedaali peal ja siis nipliga mängides... kui aga õhutatud toimivad asjad ideaalselt... umbes nagu kui pumpad, siis vaakumiga vms tõmbab peasilindri tagasi vms... (täpselt süsteemi ei tea, aga nii minul igatahes ei toiminud)

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 07 Mär 2014 21:42
Postitas tanello2
SanderV kirjutas:ei tea mul ei taha niisama pumbates ka niisama tulla isegi kui niplid lahti ja pumpan, no ei hakka sinna torudesse minema, tahab alati surve peale pumbata natuke, hoida pedaali peal ja siis nipliga mängides... kui aga õhutatud toimivad asjad ideaalselt... umbes nagu kui pumpad, siis vaakumiga vms tõmbab peasilindri tagasi vms... (täpselt süsteemi ei tea, aga nii minul igatahes ei toiminud)

vaakumiga? ikka vedru lükkab silindris kolbis tagasi.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 07 Mär 2014 22:06
Postitas SanderV
ma räägin seda et miks see vedelik edasi ei lähe vaid tagasi tuleb...
a vahet pole las olla

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 09 Mär 2014 23:42
Postitas tanello2
lasen praegu piduritel ja siduril omaette olla,sest neid pole nagunii vaja hetkel,võtsin siis hoopis käsile ühe teise vana häda, millest ka juba kord jutu on olnud, nimelt see sinine tahke jama mis mul mõningale detailile on tekkinud,ei aidanud puhastus ega lihvimine.
Otsustasin siis korgi ära vahetada azlk 412 pealt saadud parema vastu aga oh imet,üks kruvi otsustas siiski pooleks murduda.Nüüd ei saa uut ennem panna kui vana välja on puuritud ja Raplast on toodud uus tihend või kui ma selle tihendi materjali A3 lehe ülesse leian siis lõikan ühe ise valmis.
Pilt
Pealeselle võtsin ka maha azlk412 pealt salongi jahutuskraani võtmega nr 19 aga minu Iž 412 oli sama võti silmaga selge liiga suur ,kuna majapidamises oli ainult üks nr 18 võti ja see ka puru ei saanud muudmoodi, kui minna torutangidega kraani korpuse vastu ja asi auto küljest lahti keerata,kuna see ka tilkus läbi,laua peal kraani pead maha keerates purunes see asi 10eks jupiks ning prügi hulka ta rändaski.

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 08 Apr 2014 22:11
Postitas tanello2
aeg on lennanud suuresti mööda ja nüüd oleks vast viimane aeg hakata tasapisi tegema ettevalmistusi suveks, et saaks lõpuks garaazist välja sõita ja kui, siis ka mõne pikema reisi ette võtta.

Täna siis tegin algust trummlite traatharjamisega ja 2 x ülevärvimisega,vasakpoolne on võetud AZLK 412 pealt,sest minu omal olid kõik ilusad kulunud musta värvi aga üks oli pealt sile(võõrast komplektist),niisiis tahtsin ma kõiki ühesuguseid ja sellepärast pean ma hakkama nüüd pead murdma selle roostekäki pärast,originaalidega oli lihtne,nii palju kui tuleb- vanavärv maha ja siis uus otsa.

Pilt

lisaks veel,kuna majapidamises on kõik rehvid kas 2 ühesugust või 4 ühesugust läheb kahjuks varurattale totally teistsugune muster peale, et kui peaks õnnetus juhtuma ja varuratta alla panema ja siis mendiga kraaklema ,et poleks raske seletada, et ma sellise varurattaga ju ei sõidaks ometi koguaeg ringi,3 ühesugust ja 1 teistmarki kollane käkerdis :)
Endal ka mugavam,kui unustad ära ja hakkad hommikul auto juurde minema,kohe hakkab silma, et mingi nõme velg on all.


Pilt
värvitud on ainult eesmine pool,asja mõte on lihtsalt silma jääda,kui varukas all peaks olema.

Hiljem lasen rehvi maha võtta ja korraliku uue peale panna muidugi .

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitatud: 08 Apr 2014 23:29
Postitas Edel
Ei tee seadusesilm midagi, kui üks rehv teissugune on. Seletad, et rehv läks puruks ja varuratas on all. Mida nad ikka teevad, pole küll kuulnud, et selle pärast nüüd koinima hakatakse. Suurel enamus vanadel autodel on tagavaraks mingi suvaline rehv, mis on all olevatest erinev.
Pole põhjust muretsemiseks.