Tegu siis aastaid nurgas seisnud ja haukunud mootori "väikse" taastamisega taas originaali

Küsimus laiale ringile kuna endal juba juhe koos ja nii mõnigi soovitab kord ühte ja teine jälle teist. Nimelt siis taastamise lõppedes ehk mootori valmis saamisel , millist mootori õli kasutada ? Kas täissünteetilist , poolsünteetilist või lihtsalt taaskord mineraali teed minna ? Valvoline leheküljelt leidsin, et moskvichile võib panna järgmised Valvoline tooted
Engine UZAM 412 Capacity : 4,5 liter Normal
:SynPower 5W-30
: VR1 Racing Oil 20W-50
: DuraBlend FE 5W-30
: MaxLife 10W-40
: MaxLife 15W-40
Poolt- ja vastuargumendid, miks eelistada ühte teisele ja teist kolmandale ning kolmandat esimesele ? Eelinfoks siis niipalju veel , et sisu täitub eranditult kõikide uute saalede ja mansettidega ning kolvirõngastega jne jne ....
Väike illustreering siis juba pestud asjale ka
