1. leht 1-st
					
				Mosse kõrgemaks
				Postitatud: 18 Dets 2011 21:40
				Postitas svahi
				Tere!
Kuna mossega saab palju mööda metsavaheteid sõita, tekkis mõte, et paneks läbivuse suurendamiseks IZ 412 tagateljele LUAZi rehvid ja tõstaks autot paari cm võrra kõrgemaks. Kuidas seda kõige mõistlikum teha oleks?
			 
			
					
				Re: Mosse kõrgemaks
				Postitatud: 18 Dets 2011 22:21
				Postitas sass
				Üldiselt ette saab panna põllumajanduslikud vedrud (tõstavad täiesti piisavalt, volga omad on natuke liig), tagaotsale saad vedrulehti juurde panna (või vahetada kogu vedrupakk välja põllumajandusliku vastu - 8 või 9 lehega). 
Kui soovid rohkem tõsta, saad tagasilla vedrude alla panna (kinnitused tuleb ümber keevitada), ette volga vedrud (lõikamata). Arvestama pead siis sellega, et tuleb ka vahetada välja amordid.
			 
			
					
				Re: Mosse kõrgemaks
				Postitatud: 18 Dets 2011 22:23
				Postitas stern100
				Samuti tõstavad autot ka lihtsalt uued mosse originaalvedrud(vahet pole kas esimesed või tagumised), sest üldjuhul on originaalid ikka väsinud ja vajund.
			 
			
					
				Re: Mosse kõrgemaks
				Postitatud: 18 Dets 2011 22:53
				Postitas Martpoiss
				Ühel tuttaval olid tehtud tagavedrude tagumised kinnitused pikemaks, tagant oli paarkümmend sentimeetrit kõrgem.
			 
			
					
				Re: Mosse kõrgemaks
				Postitatud: 18 Dets 2011 23:07
				Postitas stern100
				Martpoiss kirjutas:Ühel tuttaval olid tehtud tagavedrude tagumised kinnitused pikemaks, tagant oli paarkümmend sentimeetrit kõrgem.
Huvitav kui pikaks need kiiged seal siis tehti et auto tõusis 20 cm jagu 

 
			
					
				Re: Mosse kõrgemaks
				Postitatud: 18 Dets 2011 23:34
				Postitas iisak
				Vahet pole kumb äärmus, kardaaniristile hakkab ei mõju hästi lõpuks.
Aga samas ei maksa nad mossele midagi...
			 
			
					
				Re: Mosse kõrgemaks
				Postitatud: 18 Dets 2011 23:40
				Postitas ABS
				Tagumise otsa saab nii kah kõrgeks kui panna põllumajanduslik nulliga vedru(kõige pikem) tavalise vedrupaki nulliga vedru alla(nii et 2 nulliga vedru on üksteise all),siis peab ainult kronsa tegema mis ei lase alumisel nulliga vedrul verupakiga risti minna.Uskuge mind,tagumine ots tõuseb tõesti(inetult)kõrgeks.Loodan et seletus ei läinud segaseks.Esimese otsa kohta ei oska midagi ütelda.