AZLK-2140 1981 Edel

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Käigukastil sünkrod pole enam esimeses nooruses. Kuigi sättisin käiguvahetushoovastikku, siis 4. käigu lülitamine endiselt raskendatud. Kolmandalt neljandale ei ole ühtegi korda õnnestunud ühe korraga lülitada, ikka tuleb korraks tagasi neutraali lükata ja siis uuesti ja läheb. Ehk sai hoobvastikku liiga ühte serva regullitud, ei tea. Pole varem sellega kokku puutunud.
Muu hulgas tegin paar videot, ühe peal näeb kangi liigutamist ka https://www.youtube.com/watch?v=rDd9h_1D4EQ Video tegemise aeg sai mitu korda kiirendatud ja pidurdatud. Tehtud siis Karjaküla ja Keila vahelisel teel edasi-tagasi sõites.
Teise võtte tegin armatuurilt https://www.youtube.com/watch?v=SxQgMibvRZU
Õnnestus Sauelt üks käigukast veel soetada. Mingiaeg piilun lahtiste luukide tagant sinna sisse, mida see endast kujutab. Panen uued tihendid ja mingiaeg läheb katsetamise mõttes külge.
Spido tigu käigukastil on vähe kiirema ülekandega, selleks näitab ka spido mingi % jagu rohkem. Ilmselt mõeldud koos töötama kiirema diffriga (3,89 või mis selle ülekanne ongi). Mul 4,22 all. Ja sellel äsja soetatud kastil on sammuti kiirema ülekandega tigu. Mul sobivaid tigusid mitu tk varuks, saab sealt asendada.
Kas 4,55 ülekandega difri korral ka käigukastil mingi kolmanda ülekandega tigu olemas on? Mitu neid erinevaid tigusid 412 kastile toodeti?

Panin mootoril õlipumbale ka uue tihendi alla. Tuli välja, et sealt ka lekkis omajagu ja nende lühisõitudel jõudis pool karteripõhja juba õliseks teha.
Tegin jahutussüsteemile läbipesu ja roheline vedelik sisse. Järgmine päev lähen piilun kapoti alla. No kuramus, kõik nagu kuiv aga sinna serva peale alla, kus mootori number löödud, on ikka endiselt roheline tilk. No krt kus kohast ta sinna tuleb, olen püüdnud pikemat aega välja selgitada. Plokk ja lõdvikud väliselt vaatlusel kuivad. Ega midagi, hakkasin näppe vahele ajama, kuhu ei ole näha ja selgus, et küttesüsteemi kraan lekib vaikselt ja järjepidevalt. Ilusa peene nirena jookseb lõdviku taha, sealt alla ploki servale ja edasi mööda serva numbri juurde. Krt, viskaks selle kraani kus kurat aga leiaks sinna selle kõvera väljavõtte, mis asub plokil väljalaske kollektori taga. Ma seda kraani nagunii ei vaja, see on juba aastaid mul lahtises asendis. Asendaks selle kraani sellega Kas kellegil on seda pakkuda pealinna piirkonnas?
Vasta