10. leht 16-st

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitatud: 03 Juul 2014 22:04
Postitas Kevin68
stern100 kirjutas:Külma närvi taastamisel. Loodame et siis tõesti saab korda :beer

Tänud, peaaegu kolm aastat keerutamist ja 9 lehekülge täis lubadusi. :D Aga loodan et asjad hakkavad nüüd liikuma. :)

igastahes näpud sügelesid täna peale auto ära toomist ja sai viidud maakohta mossu veel ja sisu välja lammutatud et näha mis seis põhjaga on, kui aus olla kartsin hullemat vaadates ülejäänud keret, aga põhja on keevitatud ja tegemist tahab neli kohta. Üldiselt on põhja plekk kõva.

Pilt

Siit näha ka üks probleemne koht veel..

Pilt

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitatud: 04 Juul 2014 18:06
Postitas MAZ
Kuigi mädasid kohtasid on siis mõni koht on roostest puutumata?

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitatud: 04 Juul 2014 19:43
Postitas Kevin68
MAZ kirjutas:Kuigi mädasid kohtasid on siis mõni koht on roostest puutumata?
Tegemist vajavad küljekarbid, tagatiivad, mõlemad põlled, uksed vajavad üle vaatamist, tagasilla kinnituskohad, üks esimene poolraam, esitiivad + põhjast kaks kohta. Ülejäänud põhi on keevitatud ja lapitud. Tegemist on päris palju. Kundepoolsed uksed ja mõlemad esitiivad on mul uued olemas, ülejäänud muu vajalik kahjuks puudub veel.

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitatud: 08 Juul 2014 05:10
Postitas Kevin68
Pakkuge tagatiibu ja küljekarpe! :)

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitatud: 09 Juul 2014 01:46
Postitas Kevin68
Nonii.. mingit arengut võib näha kuigi aeglaselt. Keevitust vajab see auto väga palju ja uusi üllatusi tuleb koguaeg välja. Põhi sai pindmisest roostest puhastatud ning roostesurmaga tõõdeldud, järgmiseks kui keevitustööd tehtud läheb põrand musta värvi alla.

Sai esitiivad ka välja otsitud ja ühel esitiival on mõnes kohas paari millimeetrised roosteaugud niiet ei tea kas see tiib läheb käiku. Samas vana tiib ei kannata kohe üldse kriitikat peale kruvikeeraja surkimist.

Aga mõningat pildimaterjali

Pilt

Natukene roostepoissi :)

Pilt

Kui kellegil pakkuda selliseid kilbi ümber käivaid rõngaid 4tk enam-vähem seisus kasvõi oleksin huvitatud..

Pilt

ja päeva lõpp..

Pilt

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitatud: 10 Juul 2014 10:43
Postitas tanello2
võtke esipõll kah maha endal oli seal all uks üllatus varuks,suht kindel,et teil sama seis.

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitatud: 11 Aug 2014 14:44
Postitas Kevin68
Tere! Autoga vahelduva eduga tegeletud ning esialgne plaan on sügisel ülevaatust proovida. Õnnestunud on leida ka kundepoolne esitiib uus ning ka üks tagutiib. Plekkidest oleks vaja veel küljekarpe. Ei otsi praegu võimalust ideaalse seisukorrani viimiseks vaid, et paar aastat murevabalt sellega uuesti legaalselt liigelda. Alles jääb ta mulle niikuinii ning hetkeline plaan lishalt roostepoisi levikut peatada ja tehniline seisukord vastavaks tehnonõuetega teha. Välimus ei jää ka hetkel selliseks nagu ta varem on olnud, mõningaid muutusi selle osas on juba toimunud ning kui asi hakkab lõpliku ilmet võtma saab ka pildimaterjali. :)

terv,
Kevin

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitatud: 25 Aug 2014 19:39
Postitas Kevin68
Tervist! Ilmad on nagu on, tegeleda pole olnud väga võimalik hetkel.

Aga.. nagu eelnevalt mainisin siis auto ei jää hetkel sellise välimusega nagu ta eelnevalt olnud on, küll aga teen Mossut nii, et oleks võimalik igakell viia tagasi orginaali. Tegelikult plaan on lihtne, tahan väljendada seda "Avtoexoprt" stiili, ehk siis kapott ja pagasniku luuk on hetkel mustaks tõmmatud, ette saan ilmselt kollase klaasiga nõukaaegsed lisatuled, katuseraami otsin veel ning mõnda kereplekki ning juurde ka see legendaarne kleepsutuuning. :) Kuna juhiiste on väga ära vajunud ja selg toetub põhimõtteliselt vastu rauda, siis asenduvad hetkel esimesed istmed Lada 2107 istmetega mis mul ka olemas.

Täna sai kundepoolne esitiib lõpuks ära toodud millest ka eespool juttu, nüüd mul korralikud esitiivad olemas, tagatiivad saan ka sealt samast uued ning siis on ainsateks murelasteks veel kundepoolsed uksed, tagapõll, esipõll, juhipoolne küljekarp ning põhi.

Olgu õeldud, et teen seda Moskvichi olematu rahakoti sisuga ning kooli kõrvalt, aga üritan teda lishalt natukene tugevamaks kõpitseda ja roostepoisi levikut vähendada, et mul oleks tulevikus töö kõrvalt kohta kuhu külge üldse edaspidi midagi keevitada ja teha. :D

Pilt

Pilt

Pilt

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitatud: 09 Dets 2014 21:54
Postitas Kevin68
Tere, viimasest postitusest jupp aega mõõdas. Käisin mõõdunud nädalavahetusel Mossut piilumas, ei tea mis mul suvel arus oli selle toonklaasi paigaldamisega ja üleüldse porri leiutamisega. Nüüd olen suutnud ennast natukene taaskord liigutama hakata ja tegelen puudulike juppide otsimisega. Esitiivad töötlen seestpoolt ära ja panen auto ajutiselt liikumise jaoks kokku tagasi, et saaks ta lõpuks ometi keevitusse sõidutada.

Leida õnnestus mul täitsa uus siduriketas koos uue korviga, õlifilter ja summuti jaoks üks vajalik tihend, summuti püksid värvisin ka kuumakindla värviga üle. Mingisugune ulmeodav relakas sai ka soetatud mille esimesed tööminutid ilmselt selle mosse plekki lõigates mõõduvad.

Pilt

Plaan on osa võtta ka uunikumide talverallist, vanaisa kasutas teda ju peale Sierra ostmist alati talveautona- seega miks mitte. :)

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitatud: 30 Dets 2014 02:25
Postitas Kevin68
Terv, täna sai auto välja tõmmatud varjualt ja kuna alguses oli plaan viia sooja ruumi kuid viimasel hetkel siiski sinna ei olnud võimalik viia, otsustasime mitte käega lüüa ja ajasime tungi abil auto hoovi peal külili. Maha jõudsime võtta kardaani ja käigukasti. Kuid kätte ei saa sidurikoda, kõik mutrid on lahti ja 1-2cm väljapoole liigub kuid õhtu lõpuks lõi mõistuse nii kinni et sinna paika see hetkel jäi. Oskab keegi head nõu anda? Starterit ka kätte kuidagi ei saa ennem kui sidurikoda tahapoole pole rohkem tõmmanud. Ning kas see siduri töösilinder tuleb selle sidurikoja küljes oleva klambri sees lishalt välja võib peab siduritorust lahti päästma ning hiljem õhutama hakkama? Teen sellist tööd esimest korda ja igasugune nõu oleks teretulnud, soov on homseks taas auto ratastele ajada ja siduri jamaga ühelepoole jõuda.

Päeva algus:

Pilt

Pilt

Niimoodi sai järjest tõstetud kuniks lõpuks lükkasime vaikselt küljepeale (kolm rehvi sai pandud ukseposti alla ka):

Pilt

Pilt