IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Kevin68
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Mär 2009 23:42

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas Kevin68 »

Edel kirjutas:Kas mulle tundub, või ongi tagasild viltu all? Paremast küljest nagu paistab nii.
Jah, see on probleem millega tahaks peale tehnilist poolt kohe tegeleda. Ehk siis tagumise otsa põhi üle keevitada. Tagumised poolraamid on üsna nutused kahjuks. Üks lihtsam mure ka, kas keegi teab või on kellegil mingit joonist mille järgi saaks uurida kuidas akna tõstuki süsteem toimib? Kuna üks uks sai hetkel vahetatud ja endaarust süsteem nii laotud kokku tagasi nagu enne oli, kuid ei saa mina seda akent enam korralikult jooksma. Ning samuti tahaks teada, kas kuskilt on võimalik osta uusi ukse tihendeid?
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas viirusboy »

Seda on võimalik kahtepidi kokku panna. Valepidi ja õigetpidi. Valepidi käib raskelt, õigetpidi kergelt. Pane trossid rullikul teist pidi jooksma ja asi korras.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
Kevin68
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Mär 2009 23:42

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas Kevin68 »

Esimesed sõidud tehtud, aga tegemist veel on et teedele saaks.. hetkel töö ja ilmad segavaks faktoriks mossuga tegelimiseks.

Pilt
Kasutaja avatar
Kevin68
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Mär 2009 23:42

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas Kevin68 »

Vahepeal sai auto koju toodud ja tuli täitsa oma sõiduga, pole teist aasta aega liigutanud. Sai sidurit õhutatud kuid 1. ning 2. käik ei taha koguaeg sisse minna ja tagurpidi käik läheb vahest raginaga, kas põhjuseks võib olla liiga peale pingutatud sidur? Kuna vana ketas oli üsna küpse omadega sai seda isuga peale keeratud. Kuna uuel kundepoolsel tiival polnud suunatule auku sai see ka sisse puuritud ja nipet-näpet tõid veel tehtud. Eile võtsin kollektori maha et saaks vanad tikkpoldid läbi puurida, kolmest kaks oli pooleks - panen ilmselt tavalised poldid asemele.

Täna töölt lõunale tulles märkasin, et maja ette üks 412 veel tekkinud, 75a. aasta isend siis. :) Sai omanikuga veidi juttu ka räägitud, kuid oli kahjuks tööle tagasiminekuga kiire. Ehk on ta ka selle foorumi lugeja, soov oleks veidi tema mosse ajaloo kohta teada. ;)

Pilt
hard0
Postitusi: 364
Liitunud: 22 Mai 2010 21:29

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas hard0 »

Kevin68 kirjutas:Sai sidurit õhutatud kuid 1. ning 2. käik ei taha koguaeg sisse minna ja tagurpidi käik läheb vahest raginaga, kas põhjuseks võib olla liiga peale pingutatud sidur?
Tõenäoliselt siiski käiguhoovastik, mis tahab reguleerimist. Eestikeelses moskvichi raamatus on reguleerimine väga hästi ära seletatud.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Kasutaja avatar
Kevin68
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Mär 2009 23:42

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas Kevin68 »

hard0 kirjutas:
Kevin68 kirjutas:Sai sidurit õhutatud kuid 1. ning 2. käik ei taha koguaeg sisse minna ja tagurpidi käik läheb vahest raginaga, kas põhjuseks võib olla liiga peale pingutatud sidur?
Tõenäoliselt siiski käiguhoovastik, mis tahab reguleerimist. Eestikeelses moskvichi raamatus on reguleerimine väga hästi ära seletatud.
Selge, eks homme proovin uurida seda asja. Täna kulus pool päeva summuti tegemiseks, kollektori tikkpoltide läbipuurimine ei olnudki nii lihtne kui arvasin, eriti kui seda teha vanade puuridega ning maja ees põlve otsas põhimõtteliselt. :D Aga tehtud ta sai, läks uus tihend ka pükste ja kollektori vahele- tulemus see, et pole aastaid see nii vaikselt käinud kui täna õhtu lõpuks. Homme tegelen veel veidi kerega ja uurin seda hoovastiku asja, eks siis postitan mõned pildid ka. :)
Kasutaja avatar
Kevin68
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Mär 2009 23:42

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas Kevin68 »

Tere, kas kardaani on võimalik alla valesti panna? Imelikud paugud käivad põhja all, varem seda probleemi pole olnud. Tõin ka igaksjuhuks uue kardaani koos ristide ja kogu majandusega, kuid alla pole seda saanud sest uue kardaani poldiaugud on pisemad kui vanal kardaanil. Või kas paukumist võib tekitada ka kulunud kardaanirist? Paugub rohkem kruusateedel ja ebatasasel pinnal sõites, ka väga vaikse hooga.
Kasutaja avatar
Kevin68
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Mär 2009 23:42

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas Kevin68 »

Terv, kust ja kuidas kontrollida viga kui soojast peast kaob sidur ära? Pedaal läheb jõle süldiks ja pumbates hakkab mingi määral toimima. Töösilinder? Neid peaks olema kaks?
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas Muhulane »

Kevin68 kirjutas:Terv, kust ja kuidas kontrollida viga kui soojast peast kaob sidur ära? Pedaal läheb jõle süldiks ja pumbates hakkab mingi määral toimima. Töösilinder? Neid peaks olema kaks?
On peasilinder ja töösilinder. Pedaal kinnitub peasilindri külge ning peasilindri küljes on ka vedelikuanum ja peasilindrist läheb toru töösilindri külge,mis asub sidurikoja küljes.
Kas anumast vedelik kaob ära?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: IŽ 412 IE - 1978, Kevin68

Postitus Postitas Edel »

Kevin68 kirjutas:Tere, kas kardaani on võimalik alla valesti panna? Imelikud paugud käivad põhja all, varem seda probleemi pole olnud. Tõin ka igaksjuhuks uue kardaani koos ristide ja kogu majandusega, kuid alla pole seda saanud sest uue kardaani poldiaugud on pisemad kui vanal kardaanil. Või kas paukumist võib tekitada ka kulunud kardaanirist? Paugub rohkem kruusateedel ja ebatasasel pinnal sõites, ka väga vaikse hooga.
Oled teist kardaani juba proovinud? Avad ikka klapivad tagasilla ääriku omadega?
Hästi ei usu, et kardaan paukumises süüdi oleks, aga mine sa tea... Riste näeb ja tunnetab käega ka, loksuv rist ei tohiks väiksel kiirusel häält teha, suuremal hakkab vibreerima, mille sagedus vastab mootori vibratsioonile.
Vasta