Esimesed 2140'd

Jaga huvitavaid mosseteemalisi fotosid ja videosid
Kasutaja avatar
Kevin68
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Mär 2009 23:42

Re: Esimesed 2140'd

Postitus Postitas Kevin68 »

Edel kirjutas:Sattus kätte näidikuplokk http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/110016589 Oleks nagu varasema mudeli oma, aga spidol puuduvad käikude kriipsud. Taga valmistamise aeg 02.1981a. Mingi üleminek vanalt uuele? Selline siis tavaline vanem http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/21537431 ja selline uuem http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/21536977
Ma ei ole 2140 varem nagu täheldanud sellise sihverplaadiga spidot, kuigi kõik muu viitab just sellele mudelile. Mäletan, et kunagi ammu mingi 25+ aastat tagasi sattus ka mulle üks analoogne näidikuplokk kätte, millel sammuti puudusid käikude kriipsud. Too oli hoopis GAZ M1 pealt, mis sellel mudelil algupäraselt ei ole olnud.
Minu kunagisel 1976a 2140nel spidoblokil olid need kriipsud samamoodi puudu.
Kasutaja avatar
hamada
Postitusi: 146
Liitunud: 18 Veebr 2010 18:57
Asukoht: Kiili

Re: Esimesed 2140'd

Postitus Postitas hamada »

Mõned esimeste 2140de edevad eripärad.
Sumpsi kolmas pütt ja kroomitud summutiots:
Pilt
Spetsiifiline 2140 uksepeegel:
Pilt
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: Esimesed 2140'd

Postitus Postitas Edel »

hamada kirjutas:Mõned esimeste 2140de edevad eripärad.
Sumpsi kolmas pütt ja kroomitud summutiots:
Pilt
Jah ka mõni kataloog näitab kolmandat pütti http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/86889131 Ilmselt jõudis see vähestele isenditele, nagu ka tulede pesurid jms.
Martti.S
Postitusi: 9
Liitunud: 29 Mai 2016 21:26
Telefon: 56455710

Re: Esimesed 2140'd

Postitus Postitas Martti.S »

Edel kirjutas:Sattus kätte näidikuplokk http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/110016589 Oleks nagu varasema mudeli oma, aga spidol puuduvad käikude kriipsud. Taga valmistamise aeg 02.1981a. Mingi üleminek vanalt uuele? Selline siis tavaline vanem http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/21537431 ja selline uuem http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/21536977
Ma ei ole 2140 varem nagu täheldanud sellise sihverplaadiga spidot, kuigi kõik muu viitab just sellele mudelile. Mäletan, et kunagi ammu mingi 25+ aastat tagasi sattus ka mulle üks analoogne näidikuplokk kätte, millel sammuti puudusid käikude kriipsud. Too oli hoopis GAZ M1 pealt, mis sellel mudelil algupäraselt ei ole olnud.

Kas see käigukriipsudeta blokk ei või pärineda Armeenlaste kättemaksu ehk JerAZi pealt? See kasutas ju ka 2140 näidikuid.
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: Esimesed 2140'd

Postitus Postitas Muhulane »

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pluss veel ingliskeelsed priboorid,kus ka käigukriipsud spidokal.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 640
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: Esimesed 2140'd

Postitus Postitas Seenior »

Idee poolest on käigukriipsudega kellad 412 mootoriga isendile ja ilma kriipsudeta 408-2138 omad,lisaks veel Raf-977 ja Jeraz-id.Aga nõukogude tööstusesüsteemi eripärade tõttu on ei sattunud need alati õigetele mudelitele.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: Esimesed 2140'd

Postitus Postitas Edel »

Seenior kirjutas:Idee poolest on käigukriipsudega kellad 412 mootoriga isendile ja ilma kriipsudeta 408-2138 omad,lisaks veel Raf-977 ja Jeraz-id.Aga nõukogude tööstusesüsteemi eripärade tõttu on ei sattunud need alati õigetele mudelitele.
Olen vaadanud ja mõelnud, milleks vanematel 2140 plokkidel on kriipsud pikalt venitatud. Pilt ka juurde http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/21537431 Viirgude alumine serv kas: 1) on 408 mootoriga isendite max kiirused, või: 2) kriipsude vahemik on ebasoovitatav või ebaökonoomne (nagunii :D ) ala.
Kes on 408 mootoriga isendiga, millel on tahho peale intstallitud, sõitnud ja sealt näitusid vaadanud, klapivad esimene käik umbes 32km/h, teine 59-60 ja kolmas umbes 87? Arvestades 408 mootori max võimsuse pöörlemissagedust 4750, et mida kiirusenäidik nendel pööretel näitab?
Kasutaja avatar
hamada
Postitusi: 146
Liitunud: 18 Veebr 2010 18:57
Asukoht: Kiili

Re: Esimesed 2140'd

Postitus Postitas hamada »

Mõningatel esimestel 2140-netel oli veel üks huvitav eripära, nimelt pealtpoolt tekstiiliga kaetud istmed.
Minu teada tehti neid nelja erinevat värvi: hall, roheline, oranž ja punane.
Pilt
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Esimesed 2140'd

Postitus Postitas Oliver »

Kuna mul on üks 2140, mis on jube kahtlane, siis küsiks, et kas sellised istmed võivad olla originaalid? Kahtlane isend, mõned elite tunnused, aga puudu C piilari tuled.
Pilt
Pilt
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Kasutaja avatar
hamada
Postitusi: 146
Liitunud: 18 Veebr 2010 18:57
Asukoht: Kiili

Re: Esimesed 2140'd

Postitus Postitas hamada »

Oliver kirjutas:Kuna mul on üks 2140, mis on jube kahtlane, siis küsiks, et kas sellised istmed võivad olla originaalid? Kahtlane isend, mõned elite tunnused, aga puudu C piilari tuled.
Kummalised istmed. Lõiked ei sobi 2140ne omadega üldse kokku. Kui vaadata esiistmete taguseid, siis ise tehtud nad ka ei
saa vist olla (ähmaselt paistavad sulatustehnikas triibud) Lõigete poolest oleks nagu Luxi omad, aga peatoed on puudu???
Pildil 2140 ja luxi lõigete erinevused.
Pilt
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Vasta