AZLK 412 IEP /1973/ - k.G.B. -
Postitatud: 03 Nov 2010 03:21
Seoses lugupeetava osa foorumirahva hirmsa huviga parempoolsete roolidega mossede vastu, tuleb siis siinkohal lagedale tulla k.G.B.-sse värskelt soetatud RHD-mossega.
Esimene(eelmine) omanik sai ostuloa läbi ministeeriumi ja auto maksis u. 4700.- rubla. Ilma aku, välimise peegli ja turvavöödetta. Täitsa soodukas!
Aga kuna
, siis siit mõned kehvad pildid;
auto on ühe korra kunagi lohakalt ülevärvitud, proovitud jäljendada tehase tooni:
katusel on näha veel originaal värvi:

esitiivale alustasin survepesuriga lehma-disaini kujundamist(praegu on ju kõik maalähedane moes):

arvake ära mitu korda alguses vale ukse juurde marssisin
:

salong on üldiselt räbal ja niiskuskahjustustega:




Kapotialust unepealt paadunud mossemehele näidates lööb aju poolkerad tagurpidi tööle korraks:


Vabandan, kui pildid jäid liiga suured(raali kõvaketas hävines mõni aeg tagasi ja sõber it-guru installis miski pärast mingi lonkava windoosa millel isegi ´paint´ puudu...).
Eks mõni päev teen veel pilte ja raporteerin auto "haihtunud" ja remonti vajavatest osadest.

Esimene(eelmine) omanik sai ostuloa läbi ministeeriumi ja auto maksis u. 4700.- rubla. Ilma aku, välimise peegli ja turvavöödetta. Täitsa soodukas!

Aga kuna

auto on ühe korra kunagi lohakalt ülevärvitud, proovitud jäljendada tehase tooni:

katusel on näha veel originaal värvi:

esitiivale alustasin survepesuriga lehma-disaini kujundamist(praegu on ju kõik maalähedane moes):

arvake ära mitu korda alguses vale ukse juurde marssisin


salong on üldiselt räbal ja niiskuskahjustustega:




Kapotialust unepealt paadunud mossemehele näidates lööb aju poolkerad tagurpidi tööle korraks:


Vabandan, kui pildid jäid liiga suured(raali kõvaketas hävines mõni aeg tagasi ja sõber it-guru installis miski pärast mingi lonkava windoosa millel isegi ´paint´ puudu...).
Eks mõni päev teen veel pilte ja raporteerin auto "haihtunud" ja remonti vajavatest osadest.