Sai siis eile päevavalges veidi lähemalt aparaati silmitseda. Päris puhtalt härra R.Ooste käest see auto siiski pääsenud pole. Kõrvalistuja taga on põrandas väike auk, mis lähiajal parandatud saab. Kiskusin põrandamatid välja, tegin kõik puhtaks ja panin tagasi. Samuti sai eemaldatud punased riidmest istmekatted. Alt tulid välja kunstnahast rohelised istmed:
Hoopis teine ilme kohe seestpoolt

Läbisõidu koha pealt sain teada seda, et masinal on 3200km tagasi vahetatud mootor. Eelmisega oli läbi aetud ca 180 000 km. Kunagi olla Karpaadides käidud isegi. Kindalaekas on raamat, kuhu on iga-aastased sõidud kirja pandud.
Sealt tuli veel igasugu huvitavaid pabereid välja. Kõige tähelepanuväärsem ilmselt auto ostutšekk, mis väljastatud 16.09.1975 kauplusest Volga

5017 rubla maksis see masin, kui ma õigesti mäletan. Pagasnikus on ka alles kõik asjad, mis vähegi vajaminevad võiks olla (varuratas, täidetud kütusekanister, piduriõli, aknapesuvedelikku, tosooli, tagavara geneka rihmad - 3tk, 1 jooks uusi ilukilpe, jagaja, 1 tagatuli, tungraud, pump, pukseerimisköis, ohukolmnurk, tõkiskingad, tutikas tehase karbis raadio, võtmete komplektid jpm). Algselt mõtlesin katuseraamid eemaldada aga see on 1 omaette väärtus selle masina juures. Talvel tahaks ehk mõlgid plekkidest välja saada. Kui ülevärvimise mõte peaks tulema siis ilmselt peaks ikka sama värvi hoidma. See on ikka retro

Kust võiks värvikoodi saada? 1 variant on minna Värvifoorumisse. Aga liigub kuskil netiavarustes kood? Eelmise omaniku jutu järgi oli seda värvi masinaid ostmise hetkel Eestis vaid 2 tk. Mossedega rohkem kursis olevad inimesed ehk teavad, kui levinud see värv tänaseks on?
Aku sai ööseks laadima pandud, sest miski tarbimine on kuskil. Eelmine omanik ka rõhutas,et kui sõidust tuled, võta akult klemm maha, muidu jookseb tühjaks. See tuleb ka lähipäevadel välja selgitada. Ilmselt on tegu miskitpidi pidurituledega, jäävad kergelt peale. Ehk asi selles ja pidurikonn on vigane vms.
Hetkel nagu ei oskagi midagi rohkem lisada. Eks siis ajapikku.
Eks proovin siis masinat sama hästi hoida, kui eelmine omanik seda teinud on
