1. leht 1-st
Klapivedrud mossele.
Postitatud: 13 Juun 2010 22:30
Postitas Timo
Tervitus siinsele mosserahvale.
Oskab keegi soovitada, millise auto klapivedrud sobivad mossele. Idee oleks asendada praegused 2 vedru ühega, mis oleks ka natuke jäigem.
Re: Klapivedrud mossele.
Postitatud: 13 Juun 2010 22:41
Postitas marko
Millised sobivad ei oska öelda,aga ma ei näegi sellel mingit mõtet.Vedrud jäta ikak originaalid ja mingil raskusega katsetades enam vähem võrdsed ja siis seibi vedru alla, sätid paika eelpingsuse.See tähendab, et kokkusurutud vedrudel on suletud klapi korral võrdne mõõt. Vastavalt nukitõusule jätad 1 kuni 1,5 millimeetrit lisaks vabaruumi ja nii ongi paras.Juurde see ei anna ju midagi,ehk aitab hoida klapipähe mineku ära.
Re: Klapivedrud mossele.
Postitatud: 13 Juun 2010 23:43
Postitas Timo
Mul on 2 põhjust, miks ma arvan, et 1 tugevam vedru oleks parem, kui originaalid.
1) Need nö. uuema tüübi klapisääretihendid (sellised. mis lähevad juhtpuksi peale) ei kesta, sest väike vedru käib vastu seda tihendid ja lõhub ta ära.
2) Kuna plokikaanelt saab natuke maha lihvitud, siis äkki võivad hakata klapid vastu käima suurel pöördel?
Aga kui ma ei leia, siis ma teen nii, nagu sa soovitasid. Peab mingi hea süsteemi mõtlema, kuidas pingsust täpselt mõõta. Kui kellelgi on soovitusi, siis kuulan huviga. Nihikuga mõõtes on vedrud ikka päris erineva pikkusega.
Re: Klapivedrud mossele.
Postitatud: 14 Juun 2010 12:20
Postitas marko
Klapisääre tihendid on mossel ikka väga harva vahetatavad asjad,need ei lähe nii kergelt ära,ise poel ekstra veel ühelgi omanud mossedest seda pidanud tegema,kuigi oli ühel mootoril üle 360 000(erinevalt ladast millel plokikaas saab rohkem kuuma).Kui miski neid lõhub siis peab mingi viga kuskil olema.Ja kaks vedru on siiski nii ehk naa vajalik.Usun,et
http://foorum.mosseliiga.ee/index.php? antakse sulle adekvaatsemad vastused
Olenevalt kui palju plokikaast lihvid 0,5-0,7 vist oli see suht ohutu piir,edasi tuleks juba mõelda klapipesade tegemisest kolvidele.
Re: Klapivedrud mossele.
Postitatud: 14 Juun 2010 22:16
Postitas silver
Pange ford escort cosworthi omad (need on topelt vedrud) ja peaks ka 9-10 000 pöörde juures ilusti töötama.
Endal kaanest maha võetud 1,8mm, klapipesad kolbidel ja "teravam" nukk.