AZLK 408 1970 henk

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas viirusboy »

aga miks kiputakse seda mootorit nii hirmsasti värvima
Algselt on ka mootor värvitud mingise hõbedase värviga. Seda selleks et kaitseb alumiiniumi oksüdeerumise eest. Ma ise eelistaks lakkimist värvimisele. jaab vb ilusam, kuid samas ei tea ka..
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
Jossu
Postitusi: 307
Liitunud: 02 Veebr 2009 16:10
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas Jossu »

eelista eelista, ega lakk paljale metallile ei jää.
Pukseerimishaagise e Konna rent
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas SanderV »

sel juhul peaks vahatama
thahenk
Postitusi: 29
Liitunud: 26 Veebr 2009 14:24

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas thahenk »

Jajaa, huvitav vestlus on arenenud siin.

See mootor on ju täitsa uus nüüd põhimõtteliselt. Uued hülsid, kolvid, saaled, klapid jne... kogu värk.
Kõik on üle käidud.
Tundub kuidagi üsna loogiline, et kui midagi remontida/taastada/renoveerida, siis tuleks seda teha ikka korralikult. Ja sellepärast on see ka värvitud.
Kuidagi halb oleks tõsta ilusti värvitud mootoriruumi, kus on ainult uued ja/või tsingitud detailid, kulunud või väsinud välimusega mootor.

Mootoriruum ise selline:
Pilt

Nüüd on siis piduritorud ka uuesti veetud, eelmisel pildil olid osad kohad veel valesti. Samuti on paigaldamata piduritorudele kummist võrud, mis on klambrite koha peal.

Mootorist üks parem pilt ka:
Pilt

Sellel pildil ei tundu see karpa nii must midagi... Tegelikult on karbuss ka üle käidud ja puhastatud. Aga ega see värvitud kunagi ei ole olnudki, seega seda värvima ei hakka.

Starter tuleb kuidagi veel töödelda, et hea saaks.
Samuti tuleb välja vahetada klambrit, mis on liiga uuekooli omad hetkel...

Värvimise kohta veel nii palju, et tehasest tulles oleks ka mootor üsna sarnane olnud sellele, mis ta praegu on ja see on ka üks eesmärk.

Olen uurinud natuke musta numbri saamiste lugusid ning seal on väga oluline, et kõik oleks õiget värvi ja samuti näeks välja nagu uus.
Hetkel ei ole muidugi kindel, kas sellisele autole üldse on võimalik saada musta numbrit, kuid see oleks väga mugav ning annaks lihtsama võimaluse liigelda sellega.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas SanderV »

miks musta nriga liigelda lihtsam on? ja imo kui juba sul turvapuur sisse ehitatud on siis mustast nr võid suu puhtaks pühkida
thahenk
Postitusi: 29
Liitunud: 26 Veebr 2009 14:24

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas thahenk »

SanderV kirjutas:miks musta nriga liigelda lihtsam on? ja imo kui juba sul turvapuur sisse ehitatud on siis mustast nr võid suu puhtaks pühkida
Tõenäoliselt on musta numbri saamine puuri tõttu raskendatud, kuid kui sellele autole saab Historicu homologeeringu, siis on see võibolla kuidagi ikkagi võimalik . . . ala asjakohased, ajastukohased ümberehitused?

Mujal maailmas käivad mustad numbrid ja historicu homologeeringud kuidagi ... mitte koos aga saab seostada.

Aga see kõik on oletus... kunagi peab sinna teemasse rohkem süvenema.
M410
Postitusi: 213
Liitunud: 03 Veebr 2009 02:40

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas M410 »

Musta numbriga ei pea sa nii sagedasti ülevaatusel käima, võrreldes tavanumbriga. Muud eelist sellel pole.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas stern100 »

Jah. 3 aastat kestab üks ülevaatus ning ma arvan et siis võib selle puuriga seaduslikult tänaval ka liigelda, kui muidugi saad asjad korda. Ja ega politsei ei tule ju musta numbriga uunikumi kiusama :D
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
ABS
Postitusi: 372
Liitunud: 21 Mai 2009 11:18
Telefon: 56871225
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas ABS »

Viimasepeal,super :hail
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
iisak
Postitusi: 122
Liitunud: 05 Veebr 2009 17:41
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas iisak »

thahenk kirjutas: Samuti tuleb välja vahetada klambrit, mis on liiga uuekooli omad hetkel...
Kas klambrid on phm samad mis 2101-l kapoti all? Kui kuskilt ei saa, siis mul üks uus komplekt on varutud endale (tahavad uut pinnakatet saada, et ilusad oleks), ja võin loovutada vb, kuna endal läheb kunagi nkn VAG-i mootor vahele.
Vasta