stern100 kirjutas:Nii, sai just Janno mossega ülevaatusel käidud..noh pidurid tuleb üle vaadata. Jaa mis asja pärast hakati ke**ima...Öeldakse, et kerel on ju vene kirillitsas tähed, kuid tehnilises passis ei ole, on niisama näiteks "J" pandud. Enne ülevaatust peale ei saa, kui ARKis tehn.passi parandused sisse viidud või seletuskiri antud...
Sellega meenub kui minu kunagisel mossel oli kere valget värvi ja kästi TÜV -punktis tehnilisse passi panna beež värv, mis tähendas ARKi minemist ja teh.passi vahetamist ! Idiootsuse tipp
Viimati muutis partnermosse, 04 Juun 2014 16:04, muudetud 1 kord kokku.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
stern100 kirjutas:Nii, sai just Janno mossega ülevaatusel käidud..noh pidurid tuleb üle vaadata. Jaa mis asja pärast hakati ke**ima...Öeldakse, et kerel on ju vene kirillitsas tähed, kuid tehnilises passis ei ole, on niisama näiteks "J" pandud. Enne ülevaatust peale ei saa, kui ARKis tehn.passi parandused sisse viidud või seletuskiri antud...
Sellega meenub kui minu kunagisel mossel oli kere valget värvi ja kästi ARKis tehnilisse passi panna beež ! Idiootsuse tipp
Küsisin ka veel üle, et mul kaks mosset, millel täpselt samamoodi tehn. passis kerenumber. Põhimõtteliselt tahab et kõik ära muudaks, või siis et maanteeamet annaks seletuskirja mis käiks kõikide tähtede seletuse kohta...
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Palju önne, debiilne igatahes. Kurat, siiani kõik ilusti käinud ja nüüd siis avastavad ja nüüd tuleb järsku asju korrigeerima hakata. Milleks? Nagu neid Moskvichide kerenumbreid ja muid asju löödaks ümber igapäevaselt ja on mustal turul nii kuum kaup... Arusaamatu. Kus käisid? Siis teaks vältida... Oma autol samuti ladina tähestik passis, kerel kirillits.
Viimati muutis sass, 04 Juun 2014 16:07, muudetud 2 korda kokku.
stern100 kirjutas:Nii, sai just Janno mossega ülevaatusel käidud..noh pidurid tuleb üle vaadata. Jaa mis asja pärast hakati ke**ima...Öeldakse, et kerel on ju vene kirillitsas tähed, kuid tehnilises passis ei ole, on niisama näiteks "J" pandud. Enne ülevaatust peale ei saa, kui ARKis tehn.passi parandused sisse viidud või seletuskiri antud...
Sellega meenub kui minu kunagisel mossel oli kere valget värvi ja kästi ARKis tehnilisse passi panna beež ! Idiootsuse tipp
Küsisin ka veel üle, et mul kaks mosset, millel täpselt samamoodi tehn. passis kerenumber. Põhimõtteliselt tahab et kõik ära muudaks, või siis et maanteeamet annaks seletuskirja mis käiks kõikide tähtede seletuse kohta...
Uuri maanteeametist, mis krdi keberniit on, minu praegusel mossel sama keiss, et ladinatähestikku tõlgitud kirillitsa tähed ja numbrid
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Kõlab nagu ARK-i bläkk, mille nad korda peavad tegema ning oma kulu ja kirjadega uue teh. passi väljastama, sest ega omanik neid tähti sinna passi tõlkinud
Laagris käisin, ju seekord sattusin vale mehe otsa. Ma ju kurat terve hunniku mossedega pikalt ülevaatusel käinud igal pool ja kõigil samamoodi ladina tähestikus asjad passis..siiamaani pole muret olnud aga näe nüüd..Ja ütles tõesti et maanteeamet peaks tasuta uue tehnilise passi väljastama. Aga kui nüüd kõik kellel passis niimoodi, peaks minema uusi dokumente küsima, no ma ei tea.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
juhtusid lihtsalt mingi jobu otsa, mis muud. Minul pole kordagi sellepärast hakkatud peedistama, pigem on peedistatud sellepärast a la et akku kinnitus ei ole korrektne või siis et taga puuduvad turvavööd.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
moskiito kirjutas:juhtusid lihtsalt mingi jobu otsa, mis muud. Minul pole kordagi sellepärast hakkatud peedistama, pigem on peedistatud sellepärast a la et akku kinnitus ei ole korrektne või siis et taga puuduvad turvavööd.
Aga korduv on sees ja 30 päeva asi korda teha, enne läbi ei saa.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
moskiito kirjutas:juhtusid lihtsalt mingi jobu otsa, mis muud. Minul pole kordagi sellepärast hakkatud peedistama, pigem on peedistatud sellepärast a la et akku kinnitus ei ole korrektne või siis et taga puuduvad turvavööd.
Aga korduv on sees ja 30 päeva asi korda teha, enne läbi ei saa.
Anna siis teada kuidas asi õnneliku lõppu jõuab ! Siis teab ise ka kohe ARKi minna ja neid peedistama hakata nende endi kulul
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks