wax kirjutas:Ma olen kaablilõiketangidega kinniroostetanud lõdvikuklambrid kõik lahti saand lõigatud

moskiito kirjutas:*Ma soovitan samuti wax-i meetotit kasutada, see kõige kiirem viis.
Selle klambriga mässasin siin:
geneka taga igatepidi, mismoodi te härrased seal lõiketangidega ja mida toimetate???
Peale seda, kui kõik inimlikud meetmed olid läbi proovitud ja soovitud tulemus saavutamata, tuli hüljata talupojamõistus ja euroopalikud käitumisnormid. Ehk siis kasutasin kolhoosi/armee remondivõtteid - heebli, haamri, ja higise muskli tulemusrikka koostöö tulemusena murdus visa klamber lõpuks ning piimavooliku jäänused lendasid prügikasti.
Võidust joobununa otsustasin kasutada võimalust ja ka salongi soendusradika eemaldada, et kontrollida selle olukorda ja igaks juhuks ka läbiloputada. Esmasel vaatlusel tundus üsnagi kobe, seega loobusin täielikust eemaldamise plaanist ja loputan ta auto küljes olles niisama paar korda läbi.
moskiito kirjutas: aga kui soovid samasugust hamba arsti tööriista, siis selle leiab ehitustarvete poest. tootjaks on
"proxon" nimeline firma
Tänud vihjamast, tuleb ära ikka võtta selline üks hetk.
MAZ kirjutas:Ma märkasin,et kodanik *kOlli mossel on üks lisaauk auto ninaplekis! Vanematel mossedel käib sinna kohta alalisvoolu signaal, uuematel on seal lihtsalt valtsi koht. Ehk on see ise tehtud sinna`?
See signaaliauk on täitsa originaal, küll aga on alumine pool vasakust esimesest nurgast ise varutükkidest kokku keevitatud. midagi kahtlast on sillatalaga ka toimunud...
MAZ kirjutas:Piimavoolik ja raudtraat on tuttavad asjad mulle, aga kõige hullem variant on olnud see,kui on aiavoolikust veetud soojendusradiaatori voolikud.
