Noh, nende piltide järgi tundub ju hea olevat. Ei saa küll ise ju näpuvahel keerutada aga kui kuskilt suuri tükke väljas pole ning ka sünkrod ei ole lõpmatult ära kulunud, muidugi uus õli sisse ja alla. Eks siis näeb mis teeb.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
stern100 kirjutas:Noh, nende piltide järgi tundub ju hea olevat. Ei saa küll ise ju näpuvahel keerutada aga kui kuskilt suuri tükke väljas pole ning ka sünkrod ei ole lõpmatult ära kulunud, muidugi uus õli sisse ja alla. Eks siis näeb mis teeb.
Ennem tuleb uued simmerid orgunnida,siis saab alla sättida.Peab vaatama,kas õige paksusega poroniiti ka on. Tahe ila oli küll ses kastis Diisliga enne ära loputama,see kast pole aastaid all olnud.
Muhulane kirjutas:Nii,kattega rool oli peal ning ilma katteta sain kaasa.
Peal olnud roolil oleks nagu miskit puudu või?
Parempoolne katteta rool on valmistatud IŽ tehase toodangule tootmise lõpuotsas ja paigaldati neile, millel rooli all oli juba vaz-tüüpi suuna- ja lähi/kaugtulelüliti.
moskiito kirjutas:Radikatest ... Suurim erinevus on ribide arvus ehk siis mitu kihti ribisi radikal on. Kui on kolm kihti, siis on see mõeldud külmemasse kliimasse ja kui kaks kihti, siis troopilise kliima tarvis...
Tegelikult kolmekihiline kuulub sõiduautodele ja kahekihiline IZ kastiautode ja furgoonide kabiinide kütmiseks, kus maht väiksem.
Kõrvalepõikena: Siiski ka 60.-ndate mossedel 408/412 valmistati kaherealisi radikaid, kuid ka nende vannid nii ülal, kui all olid samuti õhukesed, radikaga ühelaiused. Sellega seoses olid soojenduse korpuses olevad vannide pesad ka kitsad. Sinna laia vanniga kolme või kaherealist ilma korpuseplekkide ümbertegemiseta paigaldada pole võimalik.