7. leht 11-st

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 15 Mai 2011 15:08
Postitas stern100
Seda ma mõtlesingi, et sinna vooliku auku keerad vahestutsi ning siis istub 40ne voolik ka selga.

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 16 Mai 2011 13:57
Postitas mario
ega ei imestaks, kui E12 või E21 sadulad sobiks.. Sest niipalju kui võrdlesin 77.a 2140 ja 81.a 520 tagumisi silindreid, siis mõlemad olid Girlingi toode ning täpselt ühesugused. BMW'l oli mingi lisasüvend kesta peal, muud vahet ei näinud. BMW jaoks muidugi maksis see 800 eesti raha, mosse oma ilmselt 10x odavam :D
kui mõni lahkem bmw tegelane on lähedal, küsi laenuks.. Ehk näkkab.

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 16 Mai 2011 16:11
Postitas svenson01
tänud stern ei jaganud kohe su mõtet nüüd on asi selge nagu seebivesi :D

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 22 Mai 2011 23:23
Postitas svenson01
Tänud kasutajale mossemees esimeste sadulate eest ..pidurid tunduvad toimivat..toru ja vooliku vahelt ajas korra läbi aga vähekese pingutamise järel tundus et jäi pidama.kokkuvõttes hind 100 eurot ja mõned kopikad ja alla 20 l diislit järgikäimiseks ja pidurid nagu uued.üks 2140 originaal ja teine 412 oma koos vahestutseritega.lähiajal siis ülevaatus kuna mosse sõidab vaid mõned kuud suvest siis hetkel see on läbi saanud.selgus et fixus autokaubad tellisid venemaalt sadulad aga neid ei saadetud ja ei teadvat millal saab(muidugi nad ise ei helistanud mulle peale nädalakese mödumist)..samuti polnud 2140 pidurisadulaid volgas,viljandi motopoes,kuressaares ega pärnus.ja üleminekustutseritega tundus neil olevat sama suur puudus nagu sadulategagi.
ehk siis asi lõppes hästi ja üks mure on vähem

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 24 Mai 2011 18:26
Postitas svenson01
selgus siis et mosse vajab kordusülevaatust.. parem välimine rooliots,parem tagumine ratas käsipiduriga ei toiminud hästi ja vasak tagumine jalapiduriga andis soovida..nüüd siis mõni päev parandamist ja saab uuesti proovida tasuta
27 euri võrra vaesem:(

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 24 Mai 2011 22:42
Postitas svenson01
sai siis 4 h timmitud tagupidureid,ja endiselt ei mõista miks parem tagumine käsipidur nussib..kõik nagu teoreetiliselt peaks toimima ja on omal kohal..siis tekkis veel küsimus.see tihend mis on pooltelje küljes mis takistab sillaõli voolamist trumlisse kas see on eraldi vahetatav ja kas neid poes on saada tundub et natuke pikema aja peale immitseb

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 24 Mai 2011 22:44
Postitas marko
Simmer on täitsa vahetatav :)

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 24 Mai 2011 22:48
Postitas svenson01
ühesõnaga poolteld 4 poldiga lahti,siis tõmmitsaga välja..siis simmeri vahetus ja uus õli?
seda vist teisiti ei saagi?

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 24 Mai 2011 22:59
Postitas marko
svenson01 kirjutas:ühesõnaga poolteld 4 poldiga lahti,siis tõmmitsaga välja..siis simmeri vahetus ja uus õli?
seda vist teisiti ei saagi?
Pooltelg ikka vaja jah ära võtta,õli ei pea uut panema kui soovi pole.Kui sild teisele poole veidi kaldu siis ega vana õli välja ei jooksegi.

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 24 Mai 2011 23:54
Postitas SanderV
kässari reguleerimisega toimi niimoodi et lased trossid täiesti lõdvaks.. keerad ekstsentrik kruvist niipalju peale et klotsid hakkavad vastu trumlit hõõruma( pikapeale kuluvad 2ra nii nagu peab) ja siis pingutad trossid jälle 2ra. ja asfalti peal plokki saada pole mingi probleem