AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Pole siia enam tükimat aega miskit kribanud. Mosud seisavad garaazis ja ootavad töödeldud plokikaasi. Täna siis sai lõpuks kaks kaant töösse antud. Spetsialist hinnangul pääseb lihvimise ja väljalaskeklappide juhtpukside vahetusega. Kaudu minnes sokutasin talle komplekti kepsusid ka,et ülemised sõrmepuksid ära vahetada ning alumine pea lasta ka üle kontrollida,et kas pole töö käigus ellipsisse läinud. Septembri alguseks pidi asjad valmis saama,siis võib jälle rõõmsalt garaaži elama minna
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Küsimus suurele ringile - kas keegi on eemaldanud plokikaane küljest mootoriketi pingutusratta hoova võlli? Või on seda üldse võimalik teha? Uuel plokikaanel seda küljes pole ning pole ka kaubanduses juhtunud sellist asja nägema.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Olen eemaldanud, aga ühtegi mõistlikku lahendust selle jaoks välja pakkuda ei oska, kuna see on ikka kena istuga seal sees. Kui võimalik mõni vana kaas ära lõhkuda, lõika relakaga koos alumiiniumiga sealt kamakas välja ning siis peaks juba kergem jupitada olema.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane
Nojah,ega seda juppi sealt niisama veretult kätte ei saa jah,pisut proovisin aga mis kinni,see kinni.stern100 kirjutas:Olen eemaldanud, aga ühtegi mõistlikku lahendust selle jaoks välja pakkuda ei oska, kuna see on ikka kena istuga seal sees. Kui võimalik mõni vana kaas ära lõhkuda, lõika relakaga koos alumiiniumiga sealt kamakas välja ning siis peaks juba kergem jupitada olema.
Ok,siis tuleb radikaalsed meetmed tarvidusele võtta.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Kuna kaaned on jätkuvalt tegemisel ja,et kodus liiga igav ei hakkaks,siis sai õue peale veeretatud järgmine isend. Tegemist siis 1973a. AZLK 412-ga. Täiesti maantelegaalne sõiduriist aga nipetnäpet tuleb kohendada. Pilt sai ka tehtud enne suurt pimedat.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
See ju oli seal Muhu Espaki ees tavaliselt?
AZLK 2140, aastast 1983.
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Oli. Enam ei ole
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Nii,uue masinaga omad jamad.
Esmalt karpajama,kopika karpa peal. Pealolev karpa töötas tühikäigul ideaalselt,kuid sõites oli asi jama. Esiteks asjalikum kiirendus sai toimuda ainult tooreklapi kaasabil ja teiseks ühtlase gaasiga sõites hakkas nö."katkuma" või siis nagu vahele jätaks kohati. Ok,sai siis teine kopika karpa võetud,seest,väljast puhtaks,uued düüsid ja kiirenduspumba membraan ka uus. Uus kaanetihend samuti. Peale ja sõitu. Minek hoopis teine,kuid tühikäik vilets,töötab ebaühtlaselt ja liiga rammusat bensuvingu ajab ka tagant välja.See,et ebaühtlaselt töötab,võib lisaõhuga seoses olla? Ja,et tummine bensuving taga,millest see?
Esmalt karpajama,kopika karpa peal. Pealolev karpa töötas tühikäigul ideaalselt,kuid sõites oli asi jama. Esiteks asjalikum kiirendus sai toimuda ainult tooreklapi kaasabil ja teiseks ühtlase gaasiga sõites hakkas nö."katkuma" või siis nagu vahele jätaks kohati. Ok,sai siis teine kopika karpa võetud,seest,väljast puhtaks,uued düüsid ja kiirenduspumba membraan ka uus. Uus kaanetihend samuti. Peale ja sõitu. Minek hoopis teine,kuid tühikäik vilets,töötab ebaühtlaselt ja liiga rammusat bensuvingu ajab ka tagant välja.See,et ebaühtlaselt töötab,võib lisaõhuga seoses olla? Ja,et tummine bensuving taga,millest see?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Vaata, kas segukruvi on korralik on või mitte. Samuti ujukitase kontrolli üle.
Mis düüside suurused sisse läksid?
Mis düüside suurused sisse läksid?
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Ujukitase ei pruugi normis olla jah ning düüsid said remkomplektist uued pandud sellises järjestuses:
1 kamber:õhk-150;küte-109
2 kamber:õhk-170;küte-157
1 kamber:õhk-150;küte-109
2 kamber:õhk-170;küte-157
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane