temperatuure ei saa kunagi välistada, see võib kohe välja lüüa, võib aastatepärast alles välja tulla. Piisab kasvõi väiksemast pinge tekkitajast, näiteks jääkillust vales kohas, ja ongi klaas katki.r384n3 kirjutas:Ma julgen mõlemad variandid välistada, sest temperatuuride erinevus ei saa väga kontrastne tekkida, kui auto väljas seisis. Ja pinge all olev klaas, see oleks pidanud ammustel aegadel katki minema, eelmise omaniku sõnul pole klaasi kunagi vahetatud.
Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Vanad klaasid võivadki mingi aeg lihtsalt tükkideks pudeneda. On ennegi juhtunud (endal siiski mitte).
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Seni pole siiani ühtegi ise purunevat klaasi kohanud. Nüüdseks uus olemas(toodetud eestis, 1992 aastal), tuli see siis samuti 412 pealt.
Aga siiski kaldun arvama, et klaas oli sisse löödud. Kõrvalistuja poolelt keset klaasi oli kindel punkt, kust praod laiali jooksid, minu teooria järgi sai klaas sinna kõksu ning purunes selle tagajärjel. Uus klaas on olemas ning homme hommikul venitan selle ette. Seniks maitsvat õlli ning ilusat õhtu jätku!
Aga siiski kaldun arvama, et klaas oli sisse löödud. Kõrvalistuja poolelt keset klaasi oli kindel punkt, kust praod laiali jooksid, minu teooria järgi sai klaas sinna kõksu ning purunes selle tagajärjel. Uus klaas on olemas ning homme hommikul venitan selle ette. Seniks maitsvat õlli ning ilusat õhtu jätku!

Audide lainel
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Jah, mehhaanilisele vigastusele nagu kohe ei tulnudki meie õitsvas ühiskonnasr384n3 kirjutas:Seni pole siiani ühtegi ise purunevat klaasi kohanud. Nüüdseks uus olemas(toodetud eestis, 1992 aastal), tuli see siis samuti 412 pealt.
Aga siiski kaldun arvama, et klaas oli sisse löödud. Kõrvalistuja poolelt keset klaasi oli kindel punkt, kust praod laiali jooksid, minu teooria järgi sai klaas sinna kõksu ning purunes selle tagajärjel. Uus klaas on olemas ning homme hommikul venitan selle ette. Seniks maitsvat õlli ning ilusat õhtu jätku!


Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Klaasid lähevad oma vabast tahtest ka katki. http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... f=4&t=2600
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Sellel autol polnud kunagi klaasi vahetatud, ning tihendit klaasikildudest puhtaks nokkides ma jääd ka sealt ei leidnud, seega selle julgen samuti välistada. Auto on avariivaba, kere pinged ka sellega välistatud.
Audide lainel
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Tegelikult läks see katki vanadusest, sest närvid ütlesid tal üles , auto vahetas omanikku jne jne.... Ja tegelikult pole enam vahet miks ta läks katki, läks manala teele ja rahu tema "kildudele". See jääb faktiks, et on katki ja vajab uut asemeler384n3 kirjutas:Sellel autol polnud kunagi klaasi vahetatud, ning tihendit klaasikildudest puhtaks nokkides ma jääd ka sealt ei leidnud, seega selle julgen samuti välistada. Auto on avariivaba, kere pinged ka sellega välistatud.

Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Noorem põlvkond tuli sellele klaasile tõesti asendusekspartnermosse kirjutas:Tegelikult läks see katki vanadusest, sest närvid ütlesid tal üles , auto vahetas omanikku jne jne.... Ja tegelikult pole enam vahet miks ta läks katki, läks manala teele ja rahu tema "kildudele". See jääb faktiks, et on katki ja vajab uut asemeler384n3 kirjutas:Sellel autol polnud kunagi klaasi vahetatud, ning tihendit klaasikildudest puhtaks nokkides ma jääd ka sealt ei leidnud, seega selle julgen samuti välistada. Auto on avariivaba, kere pinged ka sellega välistatud.



Audide lainel
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Pole ammu kirjutanud midagi jälle. Esiklaasi ette veel saanud ei ole, vana tihend läks katki ning uus, mille muretsesin, osutus tagumise klaasi tihendiks. Nüüd tuleb lähipäevil jälle paarkümmend km maha sõita ja see ringi vahetada. Vahepeal sain vahetatud kõik piduriklotsid, pidurivoolikud, ees mansetid, taha läksid uued töösilindrid. Vahetama hakkasin neid DOT-4 ülemineku pärast. Laiali lammutades aga selgus, et 3 ratta juures oli olnud kerge leke surnud mansettide tagajärjel. Need said asendatud uutega. Vaja vaid õhutada veel(mis pidi sellel autol päris keeruline olema kõike õhku süsteemist kätte saada). Mispidi õhu kergemini kätte saab? Kas traditsiooniliselt, üks pumpab pedaali ja teine laseb vurtsu välja või siis alt üles surudes mingi süstlalaadse tööriistaga? 

Audide lainel
Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<
Mina olen õhutanud isevoolu teel. Jälgin, et piduriõli potsik kuivale ei jää ja all on nipli otsas voolik, millega kogun läbi süsteemi tulnud õli kokku. Alustan kaugemas pidurisilindrist ja olen niimoodi pidurid korda saanud.r384n3 kirjutas:Pole ammu kirjutanud midagi jälle. Esiklaasi ette veel saanud ei ole, vana tihend läks katki ning uus, mille muretsesin, osutus tagumise klaasi tihendiks. Nüüd tuleb lähipäevil jälle paarkümmend km maha sõita ja see ringi vahetada. Vahepeal sain vahetatud kõik piduriklotsid, pidurivoolikud, ees mansetid, taha läksid uued töösilindrid. Vahetama hakkasin neid DOT-4 ülemineku pärast. Laiali lammutades aga selgus, et 3 ratta juures oli olnud kerge leke surnud mansettide tagajärjel. Need said asendatud uutega. Vaja vaid õhutada veel(mis pidi sellel autol päris keeruline olema kõike õhku süsteemist kätte saada). Mispidi õhu kergemini kätte saab? Kas traditsiooniliselt, üks pumpab pedaali ja teine laseb vurtsu välja või siis alt üles surudes mingi süstlalaadse tööriistaga?
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.