AZLK 408 1970 henk

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
kOll
Postitusi: 450
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Asukoht: NWO Lõuna Sektor
Kontakt:

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas kOll »

Teemasse ka: kuidas edeneb ja kas seda iludust võib 2010 aasta kruiisile ka oodata?
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
thahenk
Postitusi: 29
Liitunud: 26 Veebr 2009 14:24

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas thahenk »

Ütleme nii, et kokkupanemist on alustatud ;)

Pilt

Kõlari kate jäi praegu must, kollase armatuuri küljest. Põhjus seisab siis selles plastikus, mis asub nende 2 hoova ava ümber. Nimelt on see plastik raam sinna sulatatud ja ei taha seda lõhkuma hakata.

Samuti on puudu sellelt pildilt praegu see pehme armatuuri osa, mis on küll olemas, kuid pole nii heas seisus, kui ülejäänud detailid.

Auto valmimise tähtaeg on -> tulevikus.

Kruiiside ja selliste asjadega võib minna keeruliseks, kuna tänavalegaalseks saamisega võib tekkida raskusi. Puuri pärast siis.
Kasutaja avatar
kOll
Postitusi: 450
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Asukoht: NWO Lõuna Sektor
Kontakt:

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas kOll »

oi kurjam, kui ilusti silma paitab!

Õigus jah, see puuri värk! Ma kipun neid eesti lollusi ära unustama, Saksamaal ei virise keegi, kui oma puuriga autoga liikluses osaled. Ja seal liiguvad need puuridega autod natuke teiste kiiruste juures kui siin.

Pilt igaljuhul!
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Kasutaja avatar
Neeme
Postitusi: 291
Liitunud: 04 Veebr 2009 23:04
Asukoht: Kuressaare

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas Neeme »

kOll kirjutas:Õigus jah, see puuri värk! Ma kipun neid eesti lollusi ära unustama, Saksamaal ei virise keegi, kui oma puuriga autoga liikluses osaled.
Eks see puuriga tavaliikluses selline omamoodi asi ole. Ehk lihtsamalt praegu: kui on puur, siis on torud peale lähemal ja peaks nagu kiivrit kandma, siis aga on katus veel lähemal, siis oleks juba vaja korvi ja siis juba trakse. Eks ta mõnes mõttes loogiline ole. Ahsoo üks põhjendus oli see, et puuriga auto on teistele autodele sellepärast ohtlikumad, et nad on tugevamad.
Kõige sellega meenub, mulle naabrimehe jutt, kes oli läinud ühe teatud riigiasutuse asjapulkadelt küsima, kas ta võib puuriga autoga niisama liigelda. Vastus oli kindel ei. Sellepeale naabrimees küsis, kas ta tohib autos toru vedada? Vastus jah. Kas ta tohib autos mitut toru vedada? Vastus jah. Kas ta tohib need torud autos kinnitada, et need ei liiguks? Vastus: otse loomulikult! No aga miks mu autos ei tohi siis puuri olla, mis iseenesest ongi kinnitatud torud!
thahenk
Postitusi: 29
Liitunud: 26 Veebr 2009 14:24

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas thahenk »

Head asjad võtavad ikka oma aja ning see projekt edeneb ikka üsna rahulikult.

Aga nina on enamvähem koos:
Pilt

Samuti tagumised tuled viled:
Pilt

Tuba on veel üsna tühi, ning pole veel sobivaid toole ka leidnud. Tagaistme koht jääb ilmselt tühjaks , seal on toru :)

Pilt

ja uksed on ka enamähem koos,ning siin on näide, mille peale palju aega kulub.
Kollaseks tsingitud ukselukk ning valgeks tsingitud poldid, seibid.

Pilt


Mootoriruumist ka mõned stiilinäited:
Pilt
Tähelepanelik vaataja leiab siit pildilt ühe põhimõttelise vea, mille ka varsti ära parandame!

Jällegi tsingitud lukk ja gaasi hoovastik
Pilt

Kokku on panemata veel uued esi- ning tagasild, mille enamus detaile on juba olemas:
Pilt
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas moskiito »

oi sa risk kui kena vaadata, sama ilus vaadata nagu härra jarmoki mosset vaadata. mõlemad nagu pärlid meie klubis :D
Loodetavasti saan enda kombiga ka nii kaugele, sest plaanin samuti vanemad kellad sisse panna, aga uuema armatuuriga. miks, vanad kellad on krt ilusamad noh. :auto
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
carrec
Postitusi: 203
Liitunud: 02 Veebr 2009 14:41
Asukoht: Tallinn/Raplamaa/Läänemaa
Kontakt:

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas carrec »

Jah, pildil on praegu valesti piduri peapumba ja pidurivõimendi vahelise toru asukoht ja seda just peapumba poolne ots. :) Nimelt, see peapumbast tulev toru peab jooksma altpoolt piduri peapumpa ja roolisammast. Aga see kosmeetiline ja saad selle ilusti ümber paigutada.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas SanderV »

need krdi tsingitud jupid annavad ikka sitaks juurde
iisak
Postitusi: 122
Liitunud: 05 Veebr 2009 17:41
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas iisak »

SanderV kirjutas:need krdi tsingitud jupid annavad ikka sitaks juurde
Lisaks ei maksa see midagi phm, kui tulemust vaadata. Edalgi tsinki tahtvate juppide hunnik kasvab :D .
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitus Postitas MAZ »

LIhtsalt suurepärane töö :hail
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Vasta