AZLK 408 1970 henk
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 408 1970 henk
Teemasse ka: kuidas edeneb ja kas seda iludust võib 2010 aasta kruiisile ka oodata?
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: AZLK 408 1970 henk
Ütleme nii, et kokkupanemist on alustatud
Kõlari kate jäi praegu must, kollase armatuuri küljest. Põhjus seisab siis selles plastikus, mis asub nende 2 hoova ava ümber. Nimelt on see plastik raam sinna sulatatud ja ei taha seda lõhkuma hakata.
Samuti on puudu sellelt pildilt praegu see pehme armatuuri osa, mis on küll olemas, kuid pole nii heas seisus, kui ülejäänud detailid.
Auto valmimise tähtaeg on -> tulevikus.
Kruiiside ja selliste asjadega võib minna keeruliseks, kuna tänavalegaalseks saamisega võib tekkida raskusi. Puuri pärast siis.
Kõlari kate jäi praegu must, kollase armatuuri küljest. Põhjus seisab siis selles plastikus, mis asub nende 2 hoova ava ümber. Nimelt on see plastik raam sinna sulatatud ja ei taha seda lõhkuma hakata.
Samuti on puudu sellelt pildilt praegu see pehme armatuuri osa, mis on küll olemas, kuid pole nii heas seisus, kui ülejäänud detailid.
Auto valmimise tähtaeg on -> tulevikus.
Kruiiside ja selliste asjadega võib minna keeruliseks, kuna tänavalegaalseks saamisega võib tekkida raskusi. Puuri pärast siis.
Re: AZLK 408 1970 henk
oi kurjam, kui ilusti silma paitab!
Õigus jah, see puuri värk! Ma kipun neid eesti lollusi ära unustama, Saksamaal ei virise keegi, kui oma puuriga autoga liikluses osaled. Ja seal liiguvad need puuridega autod natuke teiste kiiruste juures kui siin.
igaljuhul!
Õigus jah, see puuri värk! Ma kipun neid eesti lollusi ära unustama, Saksamaal ei virise keegi, kui oma puuriga autoga liikluses osaled. Ja seal liiguvad need puuridega autod natuke teiste kiiruste juures kui siin.
igaljuhul!
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: AZLK 408 1970 henk
Eks see puuriga tavaliikluses selline omamoodi asi ole. Ehk lihtsamalt praegu: kui on puur, siis on torud peale lähemal ja peaks nagu kiivrit kandma, siis aga on katus veel lähemal, siis oleks juba vaja korvi ja siis juba trakse. Eks ta mõnes mõttes loogiline ole. Ahsoo üks põhjendus oli see, et puuriga auto on teistele autodele sellepärast ohtlikumad, et nad on tugevamad.kOll kirjutas:Õigus jah, see puuri värk! Ma kipun neid eesti lollusi ära unustama, Saksamaal ei virise keegi, kui oma puuriga autoga liikluses osaled.
Kõige sellega meenub, mulle naabrimehe jutt, kes oli läinud ühe teatud riigiasutuse asjapulkadelt küsima, kas ta võib puuriga autoga niisama liigelda. Vastus oli kindel ei. Sellepeale naabrimees küsis, kas ta tohib autos toru vedada? Vastus jah. Kas ta tohib autos mitut toru vedada? Vastus jah. Kas ta tohib need torud autos kinnitada, et need ei liiguks? Vastus: otse loomulikult! No aga miks mu autos ei tohi siis puuri olla, mis iseenesest ongi kinnitatud torud!
Re: AZLK 408 1970 henk
Head asjad võtavad ikka oma aja ning see projekt edeneb ikka üsna rahulikult.
Aga nina on enamvähem koos:
Samuti tagumised tuled viled:
Tuba on veel üsna tühi, ning pole veel sobivaid toole ka leidnud. Tagaistme koht jääb ilmselt tühjaks , seal on toru
ja uksed on ka enamähem koos,ning siin on näide, mille peale palju aega kulub.
Kollaseks tsingitud ukselukk ning valgeks tsingitud poldid, seibid.
Mootoriruumist ka mõned stiilinäited:
Tähelepanelik vaataja leiab siit pildilt ühe põhimõttelise vea, mille ka varsti ära parandame!
Jällegi tsingitud lukk ja gaasi hoovastik
Kokku on panemata veel uued esi- ning tagasild, mille enamus detaile on juba olemas:
Aga nina on enamvähem koos:
Samuti tagumised tuled viled:
Tuba on veel üsna tühi, ning pole veel sobivaid toole ka leidnud. Tagaistme koht jääb ilmselt tühjaks , seal on toru
ja uksed on ka enamähem koos,ning siin on näide, mille peale palju aega kulub.
Kollaseks tsingitud ukselukk ning valgeks tsingitud poldid, seibid.
Mootoriruumist ka mõned stiilinäited:
Tähelepanelik vaataja leiab siit pildilt ühe põhimõttelise vea, mille ka varsti ära parandame!
Jällegi tsingitud lukk ja gaasi hoovastik
Kokku on panemata veel uued esi- ning tagasild, mille enamus detaile on juba olemas:
Re: AZLK 408 1970 henk
oi sa risk kui kena vaadata, sama ilus vaadata nagu härra jarmoki mosset vaadata. mõlemad nagu pärlid meie klubis
Loodetavasti saan enda kombiga ka nii kaugele, sest plaanin samuti vanemad kellad sisse panna, aga uuema armatuuriga. miks, vanad kellad on krt ilusamad noh.
Loodetavasti saan enda kombiga ka nii kaugele, sest plaanin samuti vanemad kellad sisse panna, aga uuema armatuuriga. miks, vanad kellad on krt ilusamad noh.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 408 1970 henk
Jah, pildil on praegu valesti piduri peapumba ja pidurivõimendi vahelise toru asukoht ja seda just peapumba poolne ots. Nimelt, see peapumbast tulev toru peab jooksma altpoolt piduri peapumpa ja roolisammast. Aga see kosmeetiline ja saad selle ilusti ümber paigutada.
Re: AZLK 408 1970 henk
need krdi tsingitud jupid annavad ikka sitaks juurde
Re: AZLK 408 1970 henk
Lisaks ei maksa see midagi phm, kui tulemust vaadata. Edalgi tsinki tahtvate juppide hunnik kasvab .SanderV kirjutas:need krdi tsingitud jupid annavad ikka sitaks juurde