39. leht 59-st

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 13 Nov 2015 14:41
Postitas Muhulane
Käsikasüsteem on vagusi täiesti.
Ja kolin tuleb siiski esisilla juurest,sai lausa lahtise uksega sõidetud ja kuulatud. Võibolla tulebki klotsidest,sest AZLK sild on vagusi ja see trumlitega veel.
Pudelid on enamasti autos plastikust :p

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 13 Nov 2015 14:57
Postitas wax
no aga proovi kas keskmist pedaali peal hoides kah aukudes koliseb või ei

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 14 Nov 2015 00:55
Postitas Muhulane
Tjah...pidriklotsid need kurjajuured ongi.Ons seda jama võimalik likvideerida ka või ongi eripära?
Teine küsimus klaasipuhastajate poolelt. Uuema ajajärgi Iževskil pidada olema ajareleega süsteem? Kui jah,siis minu sinisel see ei funka. Ja klaasipuhastajate töö üldse jama. Miski ajahetke töötavad ja siis jäävad vagusi. Nati aega seisavad,siis hakkavad jälle tööle. Ning enne seismajäämist muutub töötsükkel aeglasemaks. Siis käib klõpsakas ja jäävad seisma.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 14 Nov 2015 11:01
Postitas partnermosse
Muhulane kirjutas:Teine küsimus klaasipuhastajate poolelt. Uuema ajajärgi Iževskil pidada olema ajareleega süsteem?
On aegrelee ja see asendis kui keerad kojamehe nuppari lõpuni paremale. Paremale keerates siis asendid- 1 aste - aeglane töö, 2 aste- kiire puhastus, 3 aste -aegreleega intervall kojamehe töö

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 14 Nov 2015 12:00
Postitas Muhulane
partnermosse kirjutas:
Muhulane kirjutas:Teine küsimus klaasipuhastajate poolelt. Uuema ajajärgi Iževskil pidada olema ajareleega süsteem?
On aegrelee ja see asendis kui keerad kojamehe nuppari lõpuni paremale. Paremale keerates siis asendid- 1 aste - aeglane töö, 2 aste- kiire puhastus, 3 aste -aegreleega intervall kojamehe töö
Selge,siis on kuskil miski jama. Nullist esimene paremale on kiire,teine aeglane ja kolmas üldse vagusi.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 14 Nov 2015 20:27
Postitas Karu2
Muhulane kirjutas:
Siis on variant veel,mida hiljem värvituna kasutati kombidel.Juba väikese märgiga
Pilt
Ma ei saa pildi kohta käivast selgitusest aru.
Sel pildil ei ole kombi nina, vaid sedaani või eksportkastika/piruka väheesinenud kandiliste laternatega nina. Kombi nina on hoopiski teise näoga. Peale kandiliste tulede ja embleemi ei ole neil ühiseid detaile sedaani esiosaga, erinevad on suunatuled, erinev on ka iluvõre. Mis puutub embleemi, siis see on samasugune sel kandiliselaternalisel iluvõrel, ka vanal kombil ja muidugi masslevinud vanematüübilisel ümaralaternalisel. On vahe vaid märki hoidvas neljakandilises raamis. Vanem raam alates siis 1970.-ndast, kui see märk käiku tuli oli kõrgem, uuem vahetult enne 80.-ndaid tehti madalam- materjali kokkuhoid.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 14 Nov 2015 20:37
Postitas Karu2
Muhulane kirjutas:... Ja klaasipuhastajate töö üldse jama. Miski ajahetke töötavad ja siis jäävad vagusi. Nati aega seisavad,siis hakkavad jälle tööle. Ning enne seismajäämist muutub töötsükkel aeglasemaks. Siis käib klõpsakas ja jäävad seisma.
Hoovastiku liigendid võivad olla kuival või mingi muu põhjus, miks kojamehe mootori töö raske on. Seejärel kuumeneb bimetallkaitse ja tekibki see plõks ja kojamehed jäävad seisma, kuniks kaitse jahtub ja uuesti sisse lülitub.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 15 Nov 2015 17:21
Postitas Muhulane
Plaan oli hakata sinisel õlifiltri alust teist panema,et saaks kaasaegseid filtreid kasutama hakata. Mõeldud-tehtud. Vana maha ja uut sobitama ning sai selgeks,et tikkpoldid tuleb kõik välja keerata ja teistega asendada,kuna ülemised olid liig pikad ja alumist ei saa kasutada,see tuleb sisekuuskant poldiga asendada. Kaks tikku sain kätte aga kolmas...
Pilt

Tuleb otsakaan maha võtta ja jäänuk välja puurida. Proovisin all ka miskit ette võtta aga ju jääb,läheb asi hoopis hullemaks.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 16 Nov 2015 15:01
Postitas moskiito
Muhulane kirjutas:Plaan oli hakata sinisel õlifiltri alust teist panema,et saaks kaasaegseid filtreid kasutama hakata. Mõeldud-tehtud. Vana maha ja uut sobitama ning sai selgeks,et tikkpoldid tuleb kõik välja keerata ja teistega asendada,kuna ülemised olid liig pikad ja alumist ei saa kasutada,see tuleb sisekuuskant poldiga asendada. Kaks tikku sain kätte aga kolmas...
Pilt

Tuleb otsakaan maha võtta ja jäänuk välja puurida. Proovisin all ka miskit ette võtta aga ju jääb,läheb asi hoopis hullemaks.
ehk õnnestub sul saada vasaku sammuga puur. Teed 2mm puuriga augu ette ning siis suurema vasaku sammuga vaikselt puurides peaks välja kerima hakkama. aga oleksid varem teada annud, oleksin sulle esikaane annud millega kergem tööd teha oleks.

Re: AZLK 427 IE 1974 ja IŽ 412 IE 1988 Muhulane

Postitatud: 16 Nov 2015 15:20
Postitas Muhulane
Võtsin kaane maha ning puurisin vana välja ja uus juba asemel. Nüüd kokkuladumisvaev ainult.