4. leht 9-st
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Postitatud: 12 Mär 2014 07:27
Postitas moskiito
janek555 kirjutas:Ei ole 100% kindel, otsustan kuskil mai keskel, hetkel pole seda sõitu enda jaoks piisavalt huvitavaks suutnud mõelda, nagu juba mainisin,siis ainult selleks ürituseks mossega tsehhi sõita pole minule huvitav.
noh jah, sinule ehk küll kes on risinud seda teed aga näiteks minule isiklikult on see reis küll päris huvitav, isegi kui tee on igav ja midagi suurt vaadata ei ole. Kuid seda on võimalik muuta ja teha teekond väheke "kurvilisemaks" et oleks lõbusam.
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Postitatud: 12 Mär 2014 09:01
Postitas janek555
Täpselt nii, vastasingi ainult enda eest ja ei kahtle grammigi selles ,et sinule see teekond huvitav ei tule. Esimesed sõidud sinna suunda on olnud minulgi huvitavad ja hästi meeles.
2006 tsehhide Libero kokkutulek ja selle auto kõrval on mosse mugav

Aga aega on ja kõik huvitavad ettepanekud oodatud. Olgu siis kõrvalekalded teekonnal või sõit Nashodist edasi.
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Postitatud: 12 Mär 2014 10:46
Postitas moskiito
ma arvan et umbes mai alguses peaks punt kokku saama kuskil ja sõjaplaani paika panema, mai keskpaigaks soovib ka korraldaja täpsemalt teada palju tulemas on.
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Postitatud: 12 Mär 2014 14:00
Postitas Lauri-L
marko kirjutas:Plaanin ikka ka sellest osa võtta ja hetkel olen positiivselt meelestatud,aga võimalused jäävad ikkagi hetkeolukorda arvestades samuti 50/50.
Kuidas keegi on mõelnud kui peaks mõni mosse liikumisvõimetuks vms.muutuma kuna sellega võivad kaasneda suuremad lisakulutused,et kuidas tulla toime sellises situatsioonis kuna tegu ikkagi suht pika retkega võõrastes riikides.
See tõttu oleks vaja üht tänapäevast saate autot kaasa, mõni maasturi laadne asi, sinna tööriista varu peale ning veokolmnurk kaasa, elementaarsed varu jupid peaks igalühel endal kaasas olema.
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Postitatud: 12 Mär 2014 20:12
Postitas janek555
No kuulge, see 4000 km pole teab mis maa ja veel nii uute autodega? Igasugu asju võib juhtuda aga saateauto kõlab ikka väga naljakalt.
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Postitatud: 12 Mär 2014 20:17
Postitas moskiito
janek555 kirjutas:No kuulge, see 4000 km pole teab mis maa ja veel nii uute autodega? Igasugu asju võib juhtuda aga saateauto kõlab ikka väga naljakalt.
elementaarsed asjad peaksid olema kindlasti kaasas, nagu pensupump, kontaktid, süütepool jne. aga 4000km on kl palju pakutud, google maps annab ühe otsa distantsiks 1400km aga jah, see distants, ligemale 3000km on täitsa jõukohane mossele sest mägedesse kui sellistesse me ei suundu ju, vähemalt esialgu

Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Postitatud: 12 Mär 2014 21:28
Postitas janek555
Huvitav, ma viimased kümme aastat pole mossedega palju sõitnud, pikemad sõidud on olnud Suursõit ja Jurmala retro, mõlemad natuke alla 1000 km. Kunagi 20 aastasena sai 2140-tega liigeldud igapäevaselt ja on meeles õlivahetus välp 8000 km ja seda sai tehtud kaks korda aastas aga remont vajasid nad korra aastas enne ülevaatust . Kas tõesti on mossedega midagi nii pööraselt muutunud, et 4000 km läbimiseks tuleb vahepeal remonti teha? Mõne jupi kaasa võtmine on alalhoidlik ja vaja läheb teda tavaliselt hoopis kellelgi teisel kui võtjal endal aga kas tõesti peab selle vahemaa läbimiseks muretsema tehnika vastupidamise pärast?
Oleks huvitav kuulata inimeste arvamust , kes mossega rohkem sõidavad? See muidugi võiks juba eraldi teema ka olla.
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Postitatud: 12 Mär 2014 21:38
Postitas Martpoiss
taolisi teemasid on juba mitu, näiteks
see.
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Postitatud: 12 Mär 2014 21:40
Postitas moskiito
janek555 kirjutas:Huvitav, ma viimased kümme aastat pole mossedega palju sõitnud, pikemad sõidud on olnud Suursõit ja Jurmala retro, mõlemad natuke alla 1000 km. Kunagi 20 aastasena sai 2140-tega liigeldud igapäevaselt ja on meeles õlivahetus välp 8000 km ja seda sai tehtud kaks korda aastas aga remont vajasid nad korra aastas enne ülevaatust . Kas tõesti on mossedega midagi nii pööraselt muutunud, et 4000 km läbimiseks tuleb vahepeal remonti teha? Mõne jupi kaasa võtmine on alalhoidlik ja vaja läheb teda tavaliselt hoopis kellelgi teisel kui võtjal endal aga kas tõesti peab selle vahemaa läbimiseks muretsema tehnika vastupidamise pärast?
Oleks huvitav kuulata inimeste arvamust , kes mossega rohkem sõidavad? See muidugi võiks juba eraldi teema ka olla.
no mina sõidangi mossega igapäevaselt ja igaks juhuks on minu masina pagassis alati mõni varuosa kaasas, kindlasti süütepool ja kontaktid. aga muidu ei juhtu mossega suurt midagi, kui just metall vanadusest kuskil järgi ei anna, viimati eelmine aasta purunenud reduktor. Koputava mootoriga on kl paras risk sõita aga kuna koputajaks on kolvi sõrm, siis pole hullu
Tead janek, asi lihtsalt selles et venemaa toodang varjeerub seinast seina, näiteks kodanik MAZ võib sulle pikka loengu maha pidada kui kehv võib mõni mosse olla

muudkui remondi ja remondi, sõita ei saa :p Mina siin jällegi seda väita ei saa, koputava mootoriga juba 100k km maha vuranud ja ikka liigub
aga nagu martpoiss ütles, selleks on oma teema

Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Postitatud: 12 Mär 2014 23:15
Postitas janek555
Martpoiss kirjutas:taolisi teemasid on juba mitu, näiteks
see.
Lugesin seda teemat ja kahju hakkas ajast mis sellele kulus ... vabandust aga sellisesse teemasse ma postitada ei taha.