29. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 03 Mär 2016 18:53
Postitas Lepik
Auto armatuur Lõpuks ometi kokku laotud ja jääb esialgu selliseks nagu on. Ümber ehitan siis,kui endal ka juba päris piinlik hakkab, või ära tüütab. Salongi radika ja käigukangi vaheline kesk-konsooli osa tuleb veits hiljem. Ja nüüd siis viimane suurem töö ja ümberehitus- istmed.
Vanad istmed sinna ei tule , seega tipa-tapa autolammutusse. Neli tundi sai autodest istmeid valitud aga, no ei ole selliseid nagu tahaks. Kui on mõõtudelt sobiv ,siis on materjal kole või vana, kui üks iste korralik ,siis teine katkine . Ühes SAAB-is nägin musta värvi nahk istmeid,- istusin prooviks sisse,et kuda sellises ka tunne on-.....ja see oli suur viga. Tagumikuga tundsin, et vot just selliseid ma oma masinasse tahaks .Ise mõtlesin küll,et kuule lollpea kuhu sa sihuksed nahk tugitoolid sisse kavatsed pressida, omal auto pisike nagu postkast. K.....t üks iste oli veel katki kah (turvapadi oli lahti lennanud ja õmblused laiali käristanud. Aga juba mõte ,et kui neid ei osta mina, siis ostab keegi teine ja naudib neis istmetes autosõitu, ajas mind nii kadedaks,et ostsin nad ära ja vedasin kodu. Täna tegelesin veits õmblustööga,iste jälle korras.
Nüüd aga tuleb istmete all kõik ümber ehitada ,et nad autosse ka mahuks.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 04 Mär 2016 00:43
Postitas fokser
Krt... tükk aega pole nii naerda saanud :D
Autolammutuses ringi käimine, kuuluba ka minu lemmik ajaviite hulka.
Tugitoolid on küll väga uhked saanud. Nüüd on kindlasti hea postkastiga ringi sõita.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 04 Mär 2016 11:01
Postitas 13piisab
kiidan valiku heaks - ma olen ca 60..70Mm jagu oma veerandtuhandet Rootsi hobust sarnastest toolidest opereerinud ja taguotsal pole kunagi kurtmist olnud - isegi toolide ventilatsiooni puudumine pole suviti suurt häirinud. Mu toolid on muidu juba ca 380Mm vanad - juhiistme nurk on küll osa värvi kaotanud, aga narmendamahakkamisplaani ei paista pidavat.

muidu Saab 9-5 puhul on pea kõik masinad nahksisuga ja kuna need masinad on parasjagu küpses lammutamiseas, siis nn plankistmete (soojenduse ja ventilatsioonita, meh reguleeringuga) puhul ületab pakkumine tugevalt nõudmist. See teeb ka istmed üpris "kuluefektiivseks" - viisakad plank-nahktoolid võiksid omanikku vahetada ca sajakonna raha eest - "hinnalisemate" peal tuleb müüjatel ilmselt ise edasi istuda ;)
http://www.saabiklubi.ee/foorum/search. ... mit=Otsing

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 04 Mär 2016 13:35
Postitas Urukoer
mis ühik see Mm on?

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 04 Mär 2016 14:00
Postitas 13piisab

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 12 Mär 2016 23:33
Postitas Lepik
Veits infot ka elust,olust ja tehtud töödest. Esi-istmed parandatud ja istme alused ümber ehitatud. Eks ta paras hookus-pookus ja peavalu oli , aga lõpuks need istmed sinna autosse ära sai mahutatud. Paar senti jäi kahe istme vahele veel vaba ruumi ka. Edaspidi , autoistmeid ostes püüan mõelda pea-, mitte mõne teise kehaosaga, oleks probleeme poole vähem. Aga hind oli OK, 50 e. kahe istme eest.
Täna sai valmis ka tagumine iste. Tuli ta ca.30 sm. kitsamaks teha ja mossele kujult sobivaks vormida.

Pilt

Pilt

Toolidega maadeldes ei pannud tähelegi,et k...t kolmnurksed aknad paigaldamata- seega homne töö teada. :beer

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 13 Mär 2016 00:02
Postitas Urukoer
ilus mummuline kleit Mossel :)

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 13 Mär 2016 00:58
Postitas Lepik
See kleit on tolmu katteks ja peatab ka juhuslikud relaka või keevituse sädemed. Ja mida vanem eit seda särtsum kleit. :D
63 aastasele täpselt õige toon ja muster.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 13 Mär 2016 21:29
Postitas fokser
Istmed paistavd küll mugavad olevat! Kuidas sa need sinna ära mahutasid, mina aru ei saa :o

Ainuke, mis mind hetkel vähe häirib on rool... mulle tundub, et veidi väiksem ja laiem "baranka" sobiks sinna tunduvalt paremini.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 14 Mär 2016 14:07
Postitas Lepik
Esimeste istmete laius 54 sm. ,auto laius uksepostide (seljatugede) kohal 114 sm. Etepoole läheb auto kitsamaks ja istumiskohas salogi laius 108-110 sm. Seega , istmed seinast- seinani,aga mahuvad. Mis kuidagi ära ei mahtunud,oli tooli jaluste mehanism. Jalused üksteisele lähemale tõstetud, sisemised 6 cm. ja välimised 5 cm. Istmete 4-st erinevast reguleerimisvõimalusest tuli maha lõigata vaid üks ( istme liigutamine üles-või alla) . Alles jäid: liigutamine edasi- tagasi, istumise kaldenurga muutmine ja seljatoe asendi muutmine. Mulle piisab.
Juhi istmele oleks võinud selle üles-alla süsteemi ka jätta,aga siis oleks pidanud kardaani tunneli ümber ehitama, (aga ei viitsinud),ja tooli madalams asendis etepoole liigutamist oleks hakanud segama tooli ees olev risti-tugevdus tala. K...t lihtsam oleks olnud auto laiemaks venitada. Minu mäletamist mööda Mosse 412-l ju kah vaid 3 võimalust: tool ette-taha, seljatugi üles-alla ja istun autosse või ei istu üldse autosse.
Jah,rool võiks tõesti diameetrilt veidi väiksem-,aga jämedam olla.
Eile sai autol kaetud seestpoolt nahaga ka tagumised tiivakoopad ja paigaldatud tagumised kõlarid. Katsetasin kohe ära ka, kuda kõlab, sorkasin Kueeni cd raadiosse ja.....ossa-püha müristus,ega eriti põhja keerata ei julge,raputab veel pahtli ja värvi auto küljest lahti.