Katel oma koha peal tagasi, vaja veel juhtmed, voolikud jms ühendada ja paika panna.
Kuna puhkus rikuti natuke ära siis homme garaasi ei jõua, kuid reedel peale lõunat puhkus jätkub ja seda kuni 29. detsembrini siis aega veel küll et kõik asjad kokku ja käima saada.
Aga muidu 4L bensiini, paar purki brake cleaner`it, üks hambahari ja puhtaks ta sai.
Ploki kaane tihend jäi vana, kuna ei olnud kõiki vajalike tööriistu et kaan maha võtta, peab kõiki vedelike kinni ka niiet pole vaja näppida teda. Kõik ülejäänud tihendid said uued, simmerid jne, kasti ja koja vahele uus tihend ning ka simmer uus.
Uus termostat läks ka sisse, tegu VW Golf MK2 1.8L mootori omaga.
Vahetuse läks ka siduri ketas kuna vana oli küps omadega, oli sõrmega tuntava soone korvile tekitanud, kuid kuuma pole asjad õnneks saanud seega siduriga nüüd ka rahu majas pikemaks ajaks.
Jagaja tuunisin ka ära, nimelt siis jäigaks, ei mingit süüte nurga muutust pööretel, karpa ka täis mehaniline, seega paras raske jala kompot koos

. Jagaja tuuningut soovitas mulle üks targem ja kogenum mehanik, Tema mosse ka siin foorumis esindatud.
Kõik muud liikuvad osad sai kontrollitud.
Mõned pildid ka :
