
ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
PSK teeb minu teada veel firma Erimell, Elvas seda ainet müüa küll kas 0.5l oli 28.- või nii!
PSK värv varjeerub kollasest Oranz-punaseni!
Ma ütlen oma kogemustest,et DOT-3 ja 4 ei või panna Volga ja Mosse v.a vist 2141 piduri süsteemi
kuna mansetid annavad ruttu otsad, omad kogemused
PSK värv varjeerub kollasest Oranz-punaseni!
Ma ütlen oma kogemustest,et DOT-3 ja 4 ei või panna Volga ja Mosse v.a vist 2141 piduri süsteemi
kuna mansetid annavad ruttu otsad, omad kogemused

MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
Ma ajasin sidurisüsteemi tühjaks ja kallasin alguses mingit hirmkallist Valvoline vms kuulsa brändi vedelikku, mis sobis Rollsi piduritele ja roolivõimule - ehk sellepärast andsidki mansetid uues pumbas sõidu ajal (!) otsad. Asemele läks männilõhnaline vene läga.
Pidurite juures tegin vist terve süsteemi puhtaks ja ajasin sisse mingit Erimelli vedelikku.
Miks dot 3 / 4 ei sobi?
Pidurite juures tegin vist terve süsteemi puhtaks ja ajasin sisse mingit Erimelli vedelikku.
Miks dot 3 / 4 ei sobi?
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
to Kombimiis, põhjus on lihtne kuna venemansetid muudab DOT-3/4 lihtsalt rabedaks ja vedelik voolab immitseb mansetide vahelt välja! DOT3/4 peaksid pH poolest olema kordi happelisemad kui PSK või Neva
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
Aga Erimelli läga?
Vabandust ot pärast siin.
Vabandust ot pärast siin.

- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
Ise kasutan DOT 3 ja 4 juba ammu kuna tehasest tulnud masinal oli juba NEVA sees ja seda võis segada DOTiga.Siiani pole minu masinatel mitte kordagi mansettidega jama olnud nii siduri kui pidurisüsteemis !!!Õigemini oleks öelda ,et 1 kord vahetasin siduri peasilindri mansetti kuna see oli juba ajaliselt isegi kõvasti vastu pidanud -panin uue ja siiani probleemi vaba juba 5 aastat !!!
Seega ma ei liitu teie arvamusega, et DOT ja NEVA söövad mansetid ära,pigema kaldun arvama ,et uued mansetid on tehtud juba DOTi ja NEVA jaoks ,mis ei kannata vanu punaseid vedelikke ja punaste ning kollaste segu.
Ja soovituseks võin öelda ,et kui punaselt BSK või PSK vedelikult üle minemiseks kollasele DOTile või NEVAle,siis läbipesuks soovitav vana välja lasta ning aidata seda suruõhuga ja siis kollane valada tühja süsteemi ning teha seda protsessi 2 korda, et punane välja saada korralikult ning jääks püsima uus ja kollane ,kas siis DOT või NEVA.On küll pikk protsess kuna tuleb kõik piduritorud kordamööda ette võtta 2 mehega( 1 pumpab pedaali) ,aga tasub ära.
Seega ma ei liitu teie arvamusega, et DOT ja NEVA söövad mansetid ära,pigema kaldun arvama ,et uued mansetid on tehtud juba DOTi ja NEVA jaoks ,mis ei kannata vanu punaseid vedelikke ja punaste ning kollaste segu.
Ja soovituseks võin öelda ,et kui punaselt BSK või PSK vedelikult üle minemiseks kollasele DOTile või NEVAle,siis läbipesuks soovitav vana välja lasta ning aidata seda suruõhuga ja siis kollane valada tühja süsteemi ning teha seda protsessi 2 korda, et punane välja saada korralikult ning jääks püsima uus ja kollane ,kas siis DOT või NEVA.On küll pikk protsess kuna tuleb kõik piduritorud kordamööda ette võtta 2 mehega( 1 pumpab pedaali) ,aga tasub ära.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
PSK on PSK, mis vahet sel on, mis värvi ta parasjagu on? 
vb peeti punakamat tooni pudelit ekslikult BSK-ks?
igatahes suutsin täna leida pool liitrit kollast PSK-d, homme lähen veel otsima, sutsu on juurde tarvis.

vb peeti punakamat tooni pudelit ekslikult BSK-ks?
igatahes suutsin täna leida pool liitrit kollast PSK-d, homme lähen veel otsima, sutsu on juurde tarvis.
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
kas klappide reguleerimist tuleb teha kuumal või külmal mootoril?
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
Klappe reguleeritakse ikka külmal mootoril.
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
tnxM410 kirjutas:Klappe reguleeritakse ikka külmal mootoril.
