3. leht 3-st
Re: IZ 412, 1974, TheStumbras
Postitatud: 21 Aug 2012 18:12
Postitas MAZ
Manks kirjutas:
Me püüame aru saada AZLK 412 ja IZ 412 aastast 1974 olnud poritiibade ja kapottide erinevustest, ära aja asja veel segasemaks
Täpselt nii
poleks suutnud seda paremini öelda.
Re: IZ 412, 1974, TheStumbras
Postitatud: 21 Aug 2012 20:06
Postitas Janzu
Mis te siin vaidlete
plekid(esitiivad), on selle aastakäigule kindlasti samad.Ainuke vahe selles, et Azlk ei pruugi olla külje suunatule auke, aga see selleks.
Re: IZ 412, 1974, TheStumbras
Postitatud: 21 Aug 2012 20:09
Postitas SanderV
tuleb antud isend vist viia doktori juurde sootuvastusele
Re: IZ 412, 1974, TheStumbras
Postitatud: 21 Aug 2012 22:10
Postitas viirusboy
Janzu kirjutas:Mis te siin vaidlete
plekid(esitiivad), on selle aastakäigule kindlasti samad.Ainuke vahe selles, et Azlk ei pruugi olla külje suunatule auke, aga see selleks.
Ja ma mõtlesin et mu
AZLK 408 '73 on mingid kooperatiivi tiivad ees. Suunatule auke netu. Kes soovib, võin vahetust teha sellistega, millel oleks need augud.
Re: IZ 412, 1974, TheStumbras
Postitatud: 22 Aug 2012 08:02
Postitas MAZ
Janzu kirjutas:Mis te siin vaidlete
plekid(esitiivad), on selle aastakäigule kindlasti samad.Ainuke vahe selles, et Azlk ei pruugi olla külje suunatule auke, aga see selleks.
Originaal tehase tiib on alati suunatule auguga, pigem on need C-varuosad millele suunatule auku ei puuritud sisse.
Re: IZ 412, 1974, TheStumbras
Postitatud: 23 Aug 2012 22:30
Postitas TheStumbras
Masin asub ise Viljandimaal, sain need pidurid lõpuks korda, sumps on veel jäänud ja peaks kõik tipp topp olema. Soov oleks siiski mingile üritusele sellega liikuda.