19. leht 24-st

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 02 Aug 2013 19:01
Postitas SanderV
korralikult pasane

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 02 Aug 2013 19:57
Postitas stern100
SanderV kirjutas:korralikult pasane
Tõsi. Kui viitsin, teen võrdluseks enda mootorist pilti ükspäev.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 02 Aug 2013 20:02
Postitas moskiito
irww, siis pole te pasast mootorit näinudki :D
minu masina mootor on veel puhas kui võrrelda paari eelneva mootoriga mida ma olen laiali kiskunud, seal oli igal pool 1cm pigi kihti. minu masina mootoris on vaevalt 1-2mm maksimaalselt. aga olge mureta, kui mootorile kapremont tuleb, siis läheb ka lääne õli sisse, korralik lääneõli. Praegu las tiksub edasi nii nagu on, pole mina seda mootorit veel laiali kiskunud ja selline ta on sellest ajast kui ossin.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 30 Nov 2013 00:24
Postitas TALUPOEG TALUJA
No nii,pole veel piisavalt külma aga paras aeg mootoriremonti välitingimustes teha......ja nahk ei lähe ka märjaks,pea ei kuuma seega kõik OK.....
Tõmbasin siis aku teise auto pealt ja mõtlesin üle mõõta silindrisurved enne plokikaane mahavõtmist. Üllatus,üllatus-nagu kohvimasin...... teises sil. 2 atsi,teistes polnudki midagi.... Lasin kannust vähe õli sisse ja alles siis sain mootori käima suure vaevaga. Pärast mõningast töötamist siis 7,10,10 ja 0....seier natuke liikus... Tõmbasin kaane maha ja asi selge-klapp 1 sil. põlenud ja täitsa kanamuna kujuga....

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ja kahjuks peab ka plokikaane metsa saatma,sest ühe silindri kohal kaanes ussiaugud ja maha freesida enam ei saa,kaan juba praegu 3 mm. maha freesitud,1mm. tuleks veel maha võtta ja juba eelmise remondi ajal klapid käisid vasta kolbe. Võtsin riiulist järgmise kaane. Vana võiks küll lasta ära keevitada aga see läheb kallimaks,kui asi hetkel väärt. Korras kaani on veel saada. Viimast taastame siis.
Üks võimalik lahendus oleks lasta maha freesida ja panna 2 plokikaanetihendit ja nende kahe vahele messingist tihendi kujuga plekk. Aga praktika mul puudub ja ei tea,kas selline kooslus kaua kestab. Üks tihend annab järgi...kaks veel rohkem....
Akut sai ka laetud,sest selle ketramisega jäi nõrgaks.

Pilt

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 30 Nov 2013 10:34
Postitas moskiito
topelt tihendiga isend kaua ei ela, seda on mulle vanad mootorimeistrid rääkinud.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 30 Nov 2013 20:50
Postitas Seenior
See tehnika tahab ikka põjalikku kapremonti.Võin sulle anda oma teise mosse pealt korras mootori(läbisõit 90000,tehase konditsioonis,lahtivõetud pole kunagi,poole oma elust on sõitnud poolsünt õliga), kuna ise seda autot enam taastama ei hakka.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 01 Dets 2013 22:15
Postitas TALUPOEG TALUJA
Tänan kõiki abilisi aga mul on endal pea 2 korras mootorit ja osi maast laeni.... Hetkel mulle meeldis siis nii,et sai teine plokikaan võetud ja lastud klapimeistril Jüril üle käia. Jüri kiitis uut kaant ja arvast,et sai väga hea.
Sai see remont ette võetud ainult sellepärast,et seda kaane asja hulga lihtsam teha,kui tervet mootorit vahetada ja hakata jälle kõige asjadega jebima.... Minu auto mootor on peremehe nägu ehk siis olen kõik oma käe järgi sättinud ja tean elu ja olu läbi ja lõhki. Poolsünt on sees ja eelmise remondi ajal sai väntvõll lihvitud ja kaabitud põhjalikult. Loodan,et alumine korrus tip-top ja panen uue plokikaane tihendi ka. Neid terve posu,küll vanema malli omi ja ka uuemaid,samuti korra pooleks murtud......ja siis sirgeks tagasi painutatuid.. :lol
Kaan siis valmis pealepanekuks aga väljas pole veel õige ilm...... vesi peab kraevahele sadama ja lärakas lörtsi ei teeks ka paha.... :D

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 01 Dets 2013 22:20
Postitas TALUPOEG TALUJA
moskiito kirjutas:topelt tihendiga isend kaua ei ela, seda on mulle vanad mootorimeistrid rääkinud.
Kuulsin ka ise. Öeldi,et Zigulli puhul olevat paremini vasta pidanud. Mossel aga kõik alumiiniumist ja plokk ka teise ehitusega,igalt poolt võib järgi anda..... Seega jääb see nali tegemata. Iseasi on otsida madalamad kolvid ja kasutada neid. See aga nõuab katsetamist ja aega pusida. Saaks ka muidugi nii,et kõrgetel kolvidel märkida klapi kohad ära ja relakaga säuh----kohad sisse. Kolvi kaalu erinevused muidugi võivad tekkida aga kindla käega 5+.... täitsa tehtav.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 01 Dets 2013 22:25
Postitas stern100
Süvendite tegemiseks ju palju lihtsam moodus. Tee ühest klapist "frees" ja kasuta kaant kus pole klappe sees selle "freesiga" töötamiseks ;) Ja saad jällegi vana kaanega edasi sõita. Törts kangem bensiin ja süüdet sättida lihtsalt.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 01 Dets 2013 22:55
Postitas TALUPOEG TALUJA
stern100 kirjutas:Süvendite tegemiseks ju palju lihtsam moodus. Tee ühest klapist "frees" ja kasuta kaant kus pole klappe sees selle "freesiga" töötamiseks ;) Ja saad jällegi vana kaanega edasi sõita. Törts kangem bensiin ja süüdet sättida lihtsalt.
Tead,ausatöeldes isegi 98-ga sõites kippusid klapid ragisema.....seega pehmet käiku polnud,oli küll kärts minek aga mulle meeldivad mahedamad toonid.
Klapiga saab ka freesida...ehk mida siis iganes,kõik variandid võimalikud.
Siit ka küsimus,et kas kellegil on kaan 3 mm. madalamaks nühitud? Ja kuidas tunded on ka.....