18. leht 39-st
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Postitatud: 29 Mär 2014 19:20
Postitas BergIE
On Teist keegi seda ka praktiseerinud? Saan aru, et see kõik on hädavajalik 2 x minule vajalikud pöörded. Siiski need asjad peavad korras olema.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Postitatud: 30 Mär 2014 19:43
Postitas sass
BergIE kirjutas:On Teist keegi seda ka praktiseerinud? Saan aru, et see kõik on hädavajalik 2 x minule vajalikud pöörded. Siiski need asjad peavad korras olema.
Piisab täiesti, kui kepsu alumised osad ja ülemised osad eraldi ära kaaluda ja kaalu ajada.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Postitatud: 31 Mär 2014 21:32
Postitas MaxL
Minu suust ei kuule seda just tihti aga seekord pean ütlema, et ilus on. Tubli tõõ ja jätka samamoodi.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Postitatud: 01 Apr 2014 19:43
Postitas BergIE
Aitähh MaxL! See mida Sina tegid-teed, on tase taastamisest! Eeskuju oled kõigile! Mina natukene võtangi tempot maha, et mitte lohakaks muutuda!
Hetkel mõtisklen selle üle, et kepsud olid tehasemootoril puusse, kas seega võib olla ka väntvõll ja, või + hooratas puusse? Staatiliselt täiesti lihtsalt kontrollitav. BergnamStyle Muhu motol töötab see meetod täiesti hästi. Kasutasin erinevate numbritega vänta ja hooratast (Muhul sobivad kokku tasakaalu mõttes vaid samu nr. omavad asjad).
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Postitatud: 01 Apr 2014 20:12
Postitas sass
Vänt ja hooratas peaks olema tehasest eraldi tasakaalustatud mossel, seega saab vahetada. See 0,1 grammi täpsuse tagaajamine tänavaautol ei ole just väga oluline. Muidugi saab lasta tasakaalustada, ei ole ka väga kallis teenus, iseasi kas on mõtet. Omal lasin 0,1 grammiga kõik kaalu (kepsu ülemised, alumised otsad eraldi, kolvid-sõrmed eraldi jne, hoorattast jäi 8 kilo asemel järgi 4,5, aga vibratsiooni kui sellist ei tekkinud absoluutselt, täitsa korralikult töötas).
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Postitatud: 01 Apr 2014 20:18
Postitas BergIE
Mõistlik. Kepsud pean ikkagi kaalustama.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Postitatud: 03 Apr 2014 16:55
Postitas margomatsina
Tere! Otsin kontakti Väino Karuga. Arvatavasti oli see tema, kes ostis möödunud kümnendil minu käest Tallinnast Nõmmelt ühe kena 407-e, veneaegne number EAC 51-78. Halli värvi, heas korras kere, mootori plokikaas oli pealt ära. Leidsin paar selle autoga seotud dokumenti, mis talle hea meelega annaksin. Ehk edastate talle mu tel nr 5115525 või
margo@raamatukoi.ee. Tänan!
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Postitatud: 03 Apr 2014 19:39
Postitas Manks
margomatsina kirjutas:Tere! Otsin kontakti Väino Karuga. Arvatavasti oli see tema, kes ostis möödunud kümnendil minu käest Tallinnast Nõmmelt ühe kena 407-e, veneaegne number EAC 51-78. Halli värvi, heas korras kere, mootori plokikaas oli pealt ära. Leidsin paar selle autoga seotud dokumenti, mis talle hea meelega annaksin. Ehk edastate talle mu tel nr 5115525 või
margo@raamatukoi.ee. Tänan!
Karu2 = Väino Karu

Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Postitatud: 09 Apr 2014 18:19
Postitas BergIE
Omad kepsud ajasin paika 1gr. skaalaga kaalul. Päris põnev oli tegelikult. Süda sai täna koostatud ja kaan peale tõmmatud. Siiski huvitab mind see - kui vajalik on vaid suvisteks sõitudeks sisselaske kollektori soojenduse säilitamine? "Interheater"
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Postitatud: 09 Apr 2014 18:22
Postitas SanderV
seal ju aint 1 voolikut on vaja et see toimiks, kas sul oleks raske seda panna?