AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas viirusboy »

Mina seda õli küll ei karda. vana linariie on alati lähedal kui asi talumatuks läheb, ja hiljem on väga hea abivahend seep ja saepuru. Mõistagi mitte kraanikausis.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas moskiito »

no mossel on ette nähtud selline intervall et 150000km hooldusremont ja 300000 kapremont.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

No siis ametlikult peaks mootor juba päris kapsas olema....aga kuna 75 pealt sai uued rõngad,väntvõll lihvitud,uued kolvid,rõngad ja tihendid,klapid lasin ka üle vaadata.......seega resurssi veel küll ja küll aga nüüd see väikene äpardus.. :lol
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas viirusboy »

moskiito kirjutas:no mossel on ette nähtud selline intervall et 150000km hooldusremont ja 300000 kapremont.
Raamatus räägitakse ikka vähe teist juttu. 150 on kapremont, 75 vist vaheremont, kus mootor puhastatakse, vahetatakse rõngad ja vajadusel muudki.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas SanderV »

ei tea mul peale igat 30 tuhhi uued kolvid rõngad ja saaled
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1582
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas partnermosse »

SanderV kirjutas:ei tea mul peale igat 30 tuhhi uued kolvid rõngad ja saaled
Kas roheline "suksu" nii janune kolvide, rõngaste ja saalede suhtes ? Siis ju miskit täitsa viltu kui nii on :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas SanderV »

ega viga ei olegi midagi.. ma igaks juhuks vahetan, et ikka koguaeg hea oleks...
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Need 30 tuhhi on ju vaevalt sissesõit... Kas teenite raha sellega,et aitate kellegil mootorite osi sisse sõita? :D
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas Edel »

TALUPOEG TALUJA kirjutas:Need 30 tuhhi on ju vaevalt sissesõit... Kas teenite raha sellega,et aitate kellegil mootorite osi sisse sõita? :D
Loen ja nalja nabani :lol 30 tuhat :lol Raamatutes on 412 mootori läbisõit kapitaalini 125 000km. Tänapäeva määretega ja hea hooldusega peaks seda numbrit 2 korda ületada saama. See 412, mille ise kunagi omale varuosadeks tõin, oli läbinud 195 000km, originaalmootor ja remonti tehtud ei olnud. Mis seisukord sellel motol täpselt oli, jäigi teadmata.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitus Postitas moskiito »

Edel kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Need 30 tuhhi on ju vaevalt sissesõit... Kas teenite raha sellega,et aitate kellegil mootorite osi sisse sõita? :D
Loen ja nalja nabani :lol 30 tuhat :lol Raamatutes on 412 mootori läbisõit kapitaalini 125 000km. Tänapäeva määretega ja hea hooldusega peaks seda numbrit 2 korda ületada saama. See 412, mille ise kunagi omale varuosadeks tõin, oli läbinud 195 000km, originaalmootor ja remonti tehtud ei olnud. Mis seisukord sellel motol täpselt oli, jäigi teadmata.
mis tänapäeva õliga, isegi vana hea autooliga on 300 000 reaalne. kõik on juhis kinni, kuidas ta pedaali vajutab. ega mosse mootor pikkalt üle 3000 pöörde ei kannata. kui aga koguaeg kimada 110km/h siis iga 30 000 tagant mootorit remontida ei ole mingi kunst.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Vasta