IZ 412IE 1990 BergIE
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Siiralt! Tunnen kaasa! Velje keskosa, mutrite läheduses, on käsitöö. Ülejäänud pinnad on lihvitavad treipingis. Ilusad on nad jah!
Kaunitar 2015.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Kas lihtsam liiva või klaaskuul pritsiga (viimane sobilik isegi valuvelgedele) lihtsam poleks, ei maksa see töö ju suurt midagi kui värvimisega ise tegeled.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Just. Täis töö liivaprits + pulbervärv on mosse velgede puhul 60-70 euri ringi eest. Ei pea ise midagi jamama ja asi kestab ka.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Enda mossel valge pulbriga tehtud, kestab aastaid, kuid suhteliselt alguses kohe mutrite kinnikeeramisel tekivad mikropraod ja sealt vahelt hakkab siiski roostetamaPeeter kirjutas:Just. Täis töö liivaprits + pulbervärv on mosse velgede puhul 60-70 euri ringi eest. Ei pea ise midagi jamama ja asi kestab ka.

Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Liivapritsiga ma alustasin. Korrosioon oli hulgaliselt närinud ja pind polnud enam libe. Kole oleks jäänud. Seega paksu krunti ja pinki lihvima, umbes nii...
Kaunitar 2015.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Kuidas kodanik Bergil on seis väljalaske süsteemiga,kas uued osad juba soetatud? Või plaan vanad korda teha?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Üllatavalt heas seisukorras on!? Viimasel osal isegi suht palju värvi peal. Püksid tugevad. Keskmine osa kõige "kulunum" väljastpoolt. Kunagi hiljem pritsin nad liivaga üle ju siis paistab.
Kaunitar 2015.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Täna sai madistatud mootori kaanega. Klappe eemaldades läks asi iga klapiga nutusemaks. Totaalselt olid kulunud 3 väljalaske klapi juhtpuksi ja üks sisselase. Nende klappide tööpinnad osutusid lausa ca 4mm laiusteks! Mulle tuttav pilt Muhu rapetest. Nukkvõlli imetledes avastasin, et kuuel nukal olid ümberringi hele "tee" näha. Tavaliselt on hele vaid nuki osal. Seega puudusid klapivahed! Remondimõtted peas helistasin 75 a. mehele (isa klassivend), kes pikalt nendega rallit sõitnud. Küsisin juhtpukse ja klappe. Freesid olemas. Kuulas mu jutu ära ja ütles, et sõida Tema juurde, näitab mulle midagi. 10 Km sõitu ja Ta andis mulle uue kaane koos klappide ja nookurvõllidega! Tikkpoldid tuleb lisada vanalt.
Lihvisin kohe ka 0,7mm maha, surveaste 9,5. Klapid soveldusid ideaalselt. Nukkvõll sobis loksudeta. Mis veel tahta võib?
Tegelikult on üks küsimus ka. Kas sellele mootorile on olemas ka mingi tihendite komplekt? Mis kvaliteet neil üldiselt on? Muhul olen näinud tihendeid suht paberist või papist, mis tihendab vaid tihendi ja korpuse. Tihend ise aga lekib, mingi kapillaarsus tihendi materjalis? Mõte oli kasutada vaid spetsiifilisi-möödapääsmatuid tihendeid ja ülejäänu ise teha kaasaegsetest materjalidest? Jube pikk jutt sai. Aitähh, kui keegi viitsib lõpuni ka lugeda!?
Lihvisin kohe ka 0,7mm maha, surveaste 9,5. Klapid soveldusid ideaalselt. Nukkvõll sobis loksudeta. Mis veel tahta võib?
Tegelikult on üks küsimus ka. Kas sellele mootorile on olemas ka mingi tihendite komplekt? Mis kvaliteet neil üldiselt on? Muhul olen näinud tihendeid suht paberist või papist, mis tihendab vaid tihendi ja korpuse. Tihend ise aga lekib, mingi kapillaarsus tihendi materjalis? Mõte oli kasutada vaid spetsiifilisi-möödapääsmatuid tihendeid ja ülejäänu ise teha kaasaegsetest materjalidest? Jube pikk jutt sai. Aitähh, kui keegi viitsib lõpuni ka lugeda!?
Kaunitar 2015.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Tihendite komplekte on ikka olemas kuid enamus tihendeid seal pressitud papist, paberist ja mõni üksik paroniidist. Kui soov on ajada taga millimeetreid, siis soovitan suurem enamus tihendeid teha ise paroniidist ja õige paksusega, see tähendab, et vaja osta mitu erinevat rulli paroniiti ja sealt ise hakata lõikama ja sobitama (talvel hea nokitsemise töö, nii et näpuotsad villis ja tundetudBergIE kirjutas: Tegelikult on üks küsimus ka. Kas sellele mootorile on olemas ka mingi tihendite komplekt? Mis kvaliteet neil üldiselt on? Muhul olen näinud tihendeid suht paberist või papist, mis tihendab vaid tihendi ja korpuse. Tihend ise aga lekib, mingi kapillaarsus tihendi materjalis? Mõte oli kasutada vaid spetsiifilisi-möödapääsmatuid tihendeid ja ülejäänu ise teha kaasaegsetest materjalidest? Jube pikk jutt sai. Aitähh, kui keegi viitsib lõpuni ka lugeda!?


Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: IZ 412IE 1990 BergIE
kui sa juba tahad kaasaegsest tihendi materjalist teha siis originaalsus vist väga oluline seal kohas pole vms? siis paneks juba tavaline papitihend + hermeetik, peaks ja tihe küll saama