MZMA 401 1955 Lepik

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

Sai alustatud töid esimeste porikoobaste kallal.
Pilt

Pilt
Selle keevitamisega on vist kogu nädalalõpp sisustatud.
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 03:49, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

Esiotsa tööd siis tänaseks enamvähem valmis,jäänud on veel esi-ristitala ja muud pudi-padi ,aga seda teen alles siis kui mootor ajutiselt peale
tõstetud .Ei tahaks umbes teha, sest selle masina kapoti all on mänguruumi liiga vähe.

Pilt
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 03:51, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
fokser
Postitusi: 330
Liitunud: 24 Mai 2013 15:48
Asukoht: Tallinn

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas fokser »

Ainult samas vaimus edasi... 5+, istu! :)
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas moskiito »

Ei tahaks umbes teha, sest selle masina kapoti all on mänguruumi liiga vähe.
No sul keevitamine juba käppas, mis see uuesti lammutamine ka uuesti keevitamine sulle ära ei oleks :D
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

5+ ja istu, kõlab kani kahtlaselt , kõlab nagu 25+5 ja istuma pannakse sellise ehituse eest kindlasti. Ja vastuseks Moskiitole-,enda tehtud
keevitusi on kuratlikult raske lahti lõigata. Keevitad ju omale alati mõttega ,et üks kord ja korralikult,et teist korda poleks vaja keevitada.
Ja kui siis avastad,et k...t ,sai veidi valesse kohta ja relakaga ei pääse ligi,et lahti lõigata.Vaat siis on tunne , et tahaks edaspidi kõik ühendused poltidega panna. Aga see selleks ,kuna 25+5 juba koidab,tunnistan ausalt üles kuhu olen töödega tänaseks jõudnud.
Taga tiivakoobaste servad tehtud ja kogu taguotsa alumine serv vahetatud.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 03:56, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
janek555
Postitusi: 22
Liitunud: 18 Aug 2011 12:35

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas janek555 »

Ilus töö! Hea lugeda.
Minul kogemus markeriga märkimisel selline,et pärast ronis läbi krundi ja läbi proovivärvi ka. Värvida ei proovinud vaid lihvisin metallini puhtaks. Nüüd kasutan ainult metalli pliiatsit ja harilikku.

Tervitades Janek.
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1722
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas wax »

Värvi alla pole tõesti motet jätta. Ma olen markeri alati nitrolahustiga maha tõmmanud enne kruntimist.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

Tänan hoiatamast. Õnneks on eelmise auto ehitamisest kogemus juba olemas,krundi kasvõi kolm kihti aga järgmisel päeval
ilmub markeri jutt nähtavale . Sama hästi ronib ta ka pahtlist läbi. Aga selle auto puhul tuleb vana värv niikuinii maha võtta,masin
on mingi X värviga üle tõmmatud ,praguneb ja koorub ,vist mingi nitro värv .
Kasutaja avatar
fokser
Postitusi: 330
Liitunud: 24 Mai 2013 15:48
Asukoht: Tallinn

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas fokser »

Sellise ehituse puhul on vana värvi säilitamine lausa kuritegu! Ikka kõik metallini puhtaks, siis happekrunt, kattekrunt jne peale. Ma ei osanud isegi arvata, et keegi jätaks vana värvi peale, et markeri jutte välja lihvima peab :)
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

Tunnistan ausalt,et kruntide valikus ,olen loll nagu lauajalg.Sellel masinal,nagu fotolt näha, on aluskihiks veneaegne krunt gf-21 ( punakas-
pruun) ja on metalli küljes väääga hästi kinni ja maha kraapides on metalli pind puhas (ilma roosteta).
Rohelisel 401-l uksi puhastades oli värvi all imeõhuke helepruun kiht midagi,mis tuli bensiinise lapiga pühkides maha ja ka seal oli metalli
pind roostest puutumatta. Ise olen kasutanud seda sinises purgis krunti. Tehke mulle lollile selgeks mis vahe on krundil,happe-krundil,epo-
krundil ja mis kuhu kõige paremini sobib,auto peale,põhja alla jne.

Pilt
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 03:59, muudetud 2 korda kokku.
Vasta