13. leht 16-st
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 13 Mai 2009 01:42
Postitas viirusboy
mm, 408 on ilus masin!! Mul vanaisal on selline. Tal see kahjuks suht läbi juba omadega nii kere kui ka mootori poolt. Mootor on remontimatta sõitnud juba üle 200 000 km! Ta on teinud seal paljuid ümberehitusi - mootoril on sigulii karburaator, sigulii õlifilter, ehitas vahele sellise lüliti, mis mootorit käivitades starteri välja lülitab kui mootor lubama hakkab. Iga aaasta ta räägib et selle aasta lõpus jääb mosse seisma, aga ikka paarutab ringi.
Minu arust 408 on kõige ilusam mudel mossedest ja tõsiselt, müts maha nende ees kes neid taastada viitsivad ja tahavad!!
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 13 Mai 2009 10:52
Postitas Gun
viirusboy kirjutas:Minu arust 408 on kõige ilusam mudel mossedest
Sel juhul just nelja tule ja kahe diivaniga 408
Samas 400/1 on kah lahe.
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 13 Mai 2009 11:39
Postitas Niki88
Mul vanaisal on selline.
Noh kui ta tõesti millalgi seisma jätab masina,siis võid kroom ja muid juppe mulle pakkuda,
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 13 Mai 2009 19:42
Postitas viirusboy
kui nii edasi läheb, sõidab see masin veel teise 200 000 ka maha
Aga ok, püüan meeles pidada...
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 26 Mai 2009 12:54
Postitas Niki88
Õnnestus tasuta saada sellist kraami:
Uued koopaplekid..
Tutikas kojameeste ajam..
Uus Antenn..
Uued,nime ei tea,esisillale..
Veel kraami..
3 klaasi..paistab et kasutatud..
Vedrude eest pidi välja käima ka raha..
Lisaks sain veel teiste mossede asju,kui kellelgi huvi võin neid vahetada või müüa..
(teen Müügiteema eraldi)
Aga autost niipalju et ootan praegu majandustõusu, et saaks keevitama hakata..
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 26 Mai 2009 13:53
Postitas Gun
Niki88 kirjutas:Uued,nime ei tea,esisillale..
Õõtshargid ju
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 26 Mai 2009 17:50
Postitas carrec
Jah, need on ülemised õõtshoovad, ehk õõtshargid, kuidas keegi nimetab.
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 27 Mai 2009 12:01
Postitas Niki88
Kuna mul keevituse kogemus puudub,siis küsin et kuidas vahetada neid tagumisi koopa plekke!Näiteks kust maalt vanad maha lõigata?Et kas uute serv jääks kere plekiga ÜHELE JOONEL,või siis tuleks jätta paari mm serv mille PEALE need keevitada??
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 27 Mai 2009 12:22
Postitas Tiit
60% tõenäosusega need servad auto külge ikkagi ei sobi koheselt. Tahavad ikkagi natuke ümberkujundamist. Peale keevitamine ei ole minu arvates küll hea variant, pigem siis juba alla. Lohke on lihtsam täita kui kühme eemaldada.
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Postitatud: 27 Mai 2009 12:57
Postitas carrec
Nagu Tiit juba mainis, 100 prossa need koheselt su autole külge ei sobi. Ja keevitusega on nii, et ei panda serva peale ega ka alla, vaid servad lõigaatakse täpseks ning keevitatakse otsakutti kokku. Ehk siis, võtad uue pleki ja asetad lahtiselt oma kohale, märgid joonega piirjoone ära ning siis lõikad vana mööda joont maha ning keevitad uue asemele selliselt, et otsad oleksid omavahel kohakutti. Muidugi võid uued ka väiksemaks lõigata, kui tervet tükki ei ole vaja vahetada või seda teha ei soovi. Lõikad uuest tükist vajaliku osa välja ning siis märgid vana peal piirjooned ära ning lõikad vana mööda piirjooni ära ning keevitad uue asemele.
Kui toimid nõnda, et paned osaliselt uue serva vana serva peale või alla, siis jääb topelt plekk, mille vahele hakkab kogunema niiskust ning üsna pea on olukord päris kehva ning auto see koht jälle roostetab. Seda just sellel põhjusel, et sa ei saa ühenduskohta nii hermeetiliseks, et sinna niiskus vahele ei satuks.