Hommikune käivitus kollasega -23 kraadi juures. Käima läks ilusti. Lasin 10 minti soeneda. Minek kooli poole, kui 2km pärast selgus kurb tõsiasi et seesolev ollus on tolle külmakraadi juures natuke lahjaks jäänd ning temperatuur kippus sinna keemise kanti juba. Egas midagi. Natuke seisin tee ääres ning sõit võis jätkuda. Lõpuks hoidis tempi ilusti 80ne juures kui salongiradiks lahti ei sulanud ning 22km sai kulgetud tuimade näppude ja varvastega. Koju tulles sulas lahti ka soenduse radikas ning sõit oli juba väheke mõnusam
Kodus kuulasin et miski krõbiseb väga imelikult kapoti all. Arvasin et veepump kahjustada saanud tänu jääle. Rihm maha, mootor käima, vaikus. Selge, kuna geneka laager veeres ilusti, sai siis veepump suures tuhinas välja vahetatud. Rihm peale, pingule uuesti. Ikka ragin sees. Selgus et viga on hoopis geneka laagris mis ilma pingeta veereb ilusti, kuid rihma pingega hakkab raginat tegema. Küsimus, kas keegi teab täpseid 412 geneka laagri mõõte vms? Kuidas laagri geneka seest kätte saab? Samuti sai peale veepumba vahetust sisse valatud ikka vähe kangem tosooli segu.
Kui õnnestub, käin reedel veel kollasega kanali peal, kus tahaks siis ära lahendada geneka mure, äkki vahetada välja pragulised püksid, samuti tahab sumpa väheke keevitamist, vaatan üle veel tagasillaõli ja käigukastipadja olukorra.
Kuna värviline oli mul ka seal kus kollast remontisin, sai seegi käima pandud ning tosoolile liiter -72 kraadist peale kallatud. Andsin siis sõbrale ka plokkdiffrit proovida ning muljed olid head
Ise ootan laupäeva, et värvilisega rajale minna.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!