
Lihtsalt vahepeal jääb tunne, et näe vaeva ja tõmble, aga asja ikka ei saa nii nagu vaja.
Tegevused:
Laupäeval lasin mootori ilusti soojaks, siis jahutusvedelik välja, seejärel jahutusesüsteemi loputusaine sisse, lisaks vesi. Lasin töötada töösoojal mootoril 20min. Jahutusvedelik välja, lisaks õli ka välja. Uus õlifilter koos tihenditega, radiaator maha ja pesin selle korralikult puhtaks, lasin ka vett mootorisse nii kaua kuni alt tuli ilus ja puhas vesi välja. Peale läksid uued lõdvikud, termostaat ja klambrid, sisse punane jahutusvedelik. See pool töötab ilusti, läheb kiirelt soojaks ja hoiab 90 kraadi. Nüüd aga karburaator ja bensiinipump. Karpa sai rem komplekti (oma lollusest ajasin düüsid sassi, aga selle sai ka paika) ja uus bensiinipump(küljepealt sisse ja ülevalt välja) koos lõdvikute ja filtriga. Kõik koos ja ülivaevaliselt läheb käima ning käib maks 1min ja sureb välja. Karpas bensiin jookseb. Olgu- midagi sai valesti kokkupandud, karpa maha ja proovisime ujuknõela- peab ilusti, kõik muu ka paigas, siis võtsime doonori pealt, millel ilusti töötav karpa peal ja proovisime teise karpaga, sama jama. Vahetasime kütusepumba (küljepealt sisse ja küljepealt välja) ära ja viga kadunud. Nüüd küsimus, kas tõesti saab olla nii, et ostsin nii võimsa pumba (mis peaks olema küll lada oma ja istuma selle karpaga), et see lööb tugevamalt kui nõel suudab kinni hoida? Või mingi muu kala sees. Igal-juhul mootor koos ja sõidab. Natuke pilte ka:





Ja kas keegi oskab öelda, mis karpaga tegu on? Ning kust küttesegu reguleerkruvi on?
Ja lõppes asi pühapäeval, kui sõitsin muretult poodi- kiirendasin ja meeletu löök tagavasakult põhjaalt. Ei saanud aru, mis jama on. Kurvi võttes (just vasakule keerates) on selline tunne nagu tagasilt keeraks all ning auto liigub külg ees. All vaadates kõik paigas ja korras. Kui sidur järsult lahti lasta, siis lööb rämeda paugu. Oeh jah, eks täna tuleb ajada kanalile ja uurima hakata, mis teema on. Loodetavasti väga palju asju ära ei tule vahetada ning augusti plaan veel püsib.