2. leht 2-st
					
				Re: 401 liikuma
				Postitatud: 16 Mai 2013 01:11
				Postitas i-need-for-sped
				original 401 motor jah  see on huvitav , aga vaatan et keegi  täes suuruses ei  tea kui raske on selle motori  korraks  tegemine , näiteks  kolvide ja rqngade otsimine , uued klapid ,  ued väntvõli  ja kepsu saaled ka müügis ei leida selle pärast et need täidetakse baabitiga , aga kus meil  Eestis saab niimodi teha .  
Kui tahad  et sinu 401 saab liikuda iga päev  ja 95 bensiiniga , siis  pane  407 või 408 motor . neid saab  lihtsalt  panema   sest et see on ainus motor  mis saab  panema   401 Moskvichile original motori  vastu ,ja ei ole  vaja  kata kere  või  vahetada vedrustus . Ka nad on lihtsad remontis  ja  kõik osad saab lihtsalt leida , kolvid maksavad 15 20 euro komplekt , rqngad 10 või 15 , saaled  5-15  , pea lihvimine - 25 euro , väntvõli lihvimine 80-120 euro , silindrite honengeerimine 14 euro -1 silinder , ja kui motori  tööd on keruliseks tehtud  siis  motor  lihtsalt  sõidab 100 140 000 km.
 Kõik teised motorit on juba Kolhoz , vabandust  kõikile kellel  401 el  seisab juba teine motor  

 
			
					
				Re: 401 liikuma
				Postitatud: 16 Mai 2013 09:21
				Postitas SanderV
				ja mootorit originaali taastata, seal ju raamsaalesid pole... mootor vähe kulunud on, siis viska aga 500 eurikuliseid et seda taastada 

 
			
					
				Re: 401 liikuma
				Postitatud: 16 Mai 2013 22:48
				Postitas m401
				rantssss kirjutas:Sorry, suht algaja sellel alal. Aga mõtlesin, et kui otsin kuskilt hea hinnaga mingi töökorras mootori mis sinna peale mahuks ja värki, prolly uue käigukasti ka siis juba, et palju siuke jamamine maksma võib minna? Mootori ja käigukasti leidmisega raskusi ei tohiks olla, et ühelt tuttavalt ikka saab, aga just kõik muud jupid ja asjad mis sellega kaasnevad, seda mõtlen rohkem ja kui keeruline see kogu kupatus oleks?!
Ei maksaks ka ära unustada, et kui tahad kasutada ikka mingit muud mootorit siis pead ju ARKiga kah nõu pidama ja loa saama ümberehitamiseks!!!See pole kah lihtne!
 
			
					
				Re: 401 liikuma
				Postitatud: 23 Mai 2013 19:31
				Postitas MAZ
				M400 ja M401 mootoril on peamiseks veaks kulunud babiit saaled,mis on valatud kokku kepsudega. See on paljudele ületamatu raskus, sest vana babiit on vaja välja sulatada ja uus asemele valada. Ning siis sisse ka töötada vastava hõõritsaga. Säärase töö jagajaid eestis on vaid mõni üksik mees. M401 mootor suudab ka E95 sõita aga kindlasti tuleks 2-taktilise õli natuke juurde lisada. Samuti klapivahed ja süüde ära reguleerida. Maksimum kiirus 65 km/h ja seda ei maksa väga ületada.Samuti jahutus peab olema mootori jaoks korras, katlakivise mootoriga paarutama hakata lõppeb tihti halvasti.  
 
 
M401 M407 või M408 mootori panemiseks pole ARK mingit kooskõlastust vaja, seda ei pane need ametnikud enamasti isegi tähele. 
Sellest,milliseid muid ümberehitusi tuleb hakata seoses mootori vahetusega tegema, sellest ei hakka praegu rääkima. Peamine on see,et mida sa ise selle autoga teha tahad, hotrod või jätta originaal seisu.
 
			
					
				Re: 401 liikuma
				Postitatud: 24 Mai 2013 01:44
				Postitas i-need-for-sped
				Olen täiesti nõus MAZiga .  Ja minu meeles  parem teha original seisukord  ja  panna 407 408 motor sest auto saab  hästi liikuma ja saab kasutada 95 bensiin . Hot rod on juba teine teema ja mailmas on  väga vähe täeisti ilusat ja õiges stiilis  hot rodit ja customit  401 sest
			 
			
					
				Re: 401 liikuma
				Postitatud: 27 Mai 2013 18:43
				Postitas Vostok
				Ei hakanud uut teemat tegema ja küsin siin. Kui ma tahaks näiteks panna 401-le 408 mootori ja 407 sillad, siis mida peab ümber ehitama?
			 
			
					
				Re: 401 liikuma
				Postitatud: 31 Mai 2013 14:29
				Postitas i-need-for-sped
				Vostok kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema ja küsin siin. Kui ma tahaks näiteks panna 401-le 408 mootori ja 407 sillad, siis mida peab ümber ehitama?
Motori vahetamine on väga lihtne  ainult on vaja võtta vanast motorist esi raam milline hojab  mootor  ja seotud mootori padjadega  ja panna tema uele motorile samale kohale .  407 tagasild saab panna , aga 402 407 esisild ei sobi autole üldse  , lihtsam  panna 403 408 esisild