Jah,ma ei vaidle õlide osas, sest ma tõesti pole uurinud pingerida, mis on väga hea, hea ja nii öelda halb, aga niipalju võin öelda, et mosse mis garaažis seisab on sõitnud viimased 5 aastat valvolinega ja kui mootor sai vahepeal lahti võetud, siis ei olnud mitte 1 kanal umbes ja sisu oli väga puhas. Jah hooldusvälbad olid 10 000 km juures lihtsalt omalõbuks. Ja tõesti selle valvoline ostsin kuna olin varem kasutanud. Teema alguses valisin ka valvoline õli erinevate andmetega ja küsisn millist õli valida .... kOll oli 1 kes soovitas Castrolit Kuigi jah olin juba valvoline ära ostnud Pole hullu ma loodan, eks tulevikus proovib castrolit ka kui õli vahetuseks läeb
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Ütleme nii, et tavalisel autol Valvoline pole nii saast ka. Vahetusvälp söltub autotootjast ja tootja nõuetest. Kui õli vastab nõuetele, siis peab ta ka selle vahetusvälbani vastu, kui mootor ise korras on. Tavalisel sõiduautol, millel erinõudmisi ei ole, siis piisab minu arvates täiesti.
Ja mosse mootori puhul, igasugune tänapäevane õli on parem, kui see, mis tol ajal projekteeriti sinna mootorisse.
partnermosse kirjutas:... kOll oli 1 kes soovitas Castrolit Kuigi jah olin juba valvoline ära ostnud Pole hullu ma loodan, eks tulevikus proovib castrolit ka kui õli vahetuseks läeb
Tegelikult ma ei soovitanud, lihtsalt tõin võrdluseks hinna skaalal.
Castroli peamine häda on selles, et idast tuleb samanimelist "piraat" toodangut.
Kui midagi 100% soovitan siis Shelli või BP toodangut. Tänapäevaste autodega on muidugi lihtsam, tuleb manuaalist vaadata, mida tehas on soovitanud.
Valvoline on saast ja minu silmis jääb ka selleks(loputusõli).
hulgusele: ei kasuta oma hügieeni juures ühtki petrokemikaali ja näpukesed saan iga õhtu ilusti puhtaks