2. leht 3-st

Re: Käigukast

Postitatud: 27 Aug 2010 16:53
Postitas stern100
SORRI ET OT aga ma ei hakka uut teemat tegema.

Nimelt mul kahe erineva kinnitusega käigukaste. samuti on neil külje peal erinevad markeeringud. Palun abi targematel ja seletage kas üks kast võib olla 408 oma?

Käigukast nr 1 :( see kast tuli 2140ne alt)

Pilt

Siin paistab üks markeering et 408. Roheline värv viitab kap.remondile?
Pilt

Siin kaks markeeringut. 412 ja 408??
Pilt

Käigukast nr 2:

Põhja külge minev kinnitus teistsugune, kui eelmisel
Pilt

Sellel kastil seal markeeringud puuduvad.
Pilt

Pilt

Aitäh kui keegi oskab seletada.

Re: Käigukast

Postitatud: 28 Aug 2010 12:00
Postitas Tauno911
Kaigukast Nr.2 on 408 oma

Re: Käigukast

Postitatud: 28 Aug 2010 15:24
Postitas moskiito
minu arvates on mõlemad 412 tüüpi (412, 2140 jne) lihtsalt esimene on vanemat tüüpi millel saab salongist õlitaset kontrollida.

Re: Käigukast

Postitatud: 28 Aug 2010 16:46
Postitas stern100
moskiito kirjutas:minu arvates on mõlemad 412 tüüpi (412, 2140 jne) lihtsalt esimene on vanemat tüüpi millel saab salongist õlitaset kontrollida.

Seega esimese kasti peal olev markeering 408 ei tähenda midagi? Teisel ju sama koha peal kirjas 2140

Re: Käigukast

Postitatud: 28 Aug 2010 20:06
Postitas moskiito
stern100 kirjutas:
moskiito kirjutas:minu arvates on mõlemad 412 tüüpi (412, 2140 jne) lihtsalt esimene on vanemat tüüpi millel saab salongist õlitaset kontrollida.

Seega esimese kasti peal olev markeering 408 ei tähenda midagi? Teisel ju sama koha peal kirjas 2140
minu teada mitte. venelastel olid 90% toodangust "universalnõi" ning kui ülemineku perioodil võisid kirjad ja tegelikus mitte tõele vastata. 408-l oli minu teada reeglina ainult 3 käiku, kuid võis hiljem ka 4 lisada. Meie ajaloolased võivad ehk rohkem infot anda.

Re: Käigukast

Postitatud: 28 Aug 2010 20:25
Postitas stern100
moskiito kirjutas:
stern100 kirjutas:
moskiito kirjutas:minu arvates on mõlemad 412 tüüpi (412, 2140 jne) lihtsalt esimene on vanemat tüüpi millel saab salongist õlitaset kontrollida.

Seega esimese kasti peal olev markeering 408 ei tähenda midagi? Teisel ju sama koha peal kirjas 2140
minu teada mitte. venelastel olid 90% toodangust "universalnõi" ning kui ülemineku perioodil võisid kirjad ja tegelikus mitte tõele vastata. 408-l oli minu teada reeglina ainult 3 käiku, kuid võis hiljem ka 4 lisada. Meie ajaloolased võivad ehk rohkem infot anda.
Seega ma ei saagi kuidagi kindlaks teha, kas on 412 v 408 kast?

Re: Käigukast

Postitatud: 29 Aug 2010 00:10
Postitas moskiito
stern100 kirjutas:
moskiito kirjutas:
stern100 kirjutas:
moskiito kirjutas:minu arvates on mõlemad 412 tüüpi (412, 2140 jne) lihtsalt esimene on vanemat tüüpi millel saab salongist õlitaset kontrollida.

Seega esimese kasti peal olev markeering 408 ei tähenda midagi? Teisel ju sama koha peal kirjas 2140
minu teada mitte. venelastel olid 90% toodangust "universalnõi" ning kui ülemineku perioodil võisid kirjad ja tegelikus mitte tõele vastata. 408-l oli minu teada reeglina ainult 3 käiku, kuid võis hiljem ka 4 lisada. Meie ajaloolased võivad ehk rohkem infot anda.
Seega ma ei saagi kuidagi kindlaks teha, kas on 412 v 408 kast?
otseset mitte. arvan et mis võib veel erinevust olla (see on arvamus) ülekande arv käigukasti hammikates.

Re: Käigukast

Postitatud: 29 Aug 2010 09:37
Postitas carrec
To moskiito.
408-l oli ikka neljakäiguline käigukast, mudel 403-l oli juba nelja käiguline käigukast, mitte aga kolme käiguline.
To stern 100.
Saad ikka mõlemat käigukasti kasutada ja seda mitte midagi ümber tegematta. Vahe on 408-sa ja 412-ne käigukastil ainult ülekannetes, tavasõidul see vahe praktiliselt tundmatu. Ehk siis 408-l olid ülekanded aeglasemad ja sedagi mitte palju.

Re: Käigukast

Postitatud: 29 Aug 2010 09:49
Postitas stern100
carrec kirjutas:To moskiito.
408-l oli ikka neljakäiguline käigukast, mudel 403-l oli juba nelja käiguline käigukast, mitte aga kolme käiguline.
To stern 100.
Saad ikka mõlemat käigukasti kasutada ja seda mitte midagi ümber tegematta. Vahe on 408-sa ja 412-ne käigukastil ainult ülekannetes, tavasõidul see vahe praktiliselt tundmatu. Ehk siis 408-l olid ülekanded aeglasemad ja sedagi mitte palju.
Asi selles, et kui üks on 408 kast, siis seda ei kasutaks mitte tavasõiduks, vaid see läheks ühele mu rallikale alla hoopis.

Re: Käigukast

Postitatud: 29 Aug 2010 10:12
Postitas Tarmo
Leidsin üles vana teema liiga foorumist, kus natuke on juttu kastidest ...

http://foorum.mosseliiga.ee/index.php?a ... 382&page=0